10 kosmetických produktů, bez kterých bych nepřežila

22. 7. 2013

Určitě to znáte - kosmetické výmysly dnešního světa, které ostatní kupodivu k životu vlastně vůbec nepotřebují, a vy byste bez nich nedali ani ránu :-)

Ve výčtu jsou vynechány výrobky typu deodorant, šampón, mýdlo a v neposlední řadě toaletní papír, jelikož ty jsou brány jako samozřejmost, nutná k přežití.
Pořadí berte prosím za čistě náhodné :-)


1. VLHČENÉ UBROUSKY

Bez ubrousků ani ránu. Používám je všude a pořád. Ve škole jimi otírám pracovní stůl (tam se totiž asi neuklízí nic kromě podlahy), doma je mám v koupelně i na záchodě (ano, otírám s nimi záchodové prkénko). Používám je dokonce na "odprášení" notebooku. O nutnosti mít je s sebou v autě ani nemluvím. V kabelce mám neustále minibalení pro případ nouze - je to prostě takové umytí bez potřeby vody :-)
Co se týče značky, nejsem vybíravá. Na doma prostě koupím dostatečně velké balení, které je zrovna v akci (nejlépe nějaké v krabičce). V kabelce nosím nejčastěji menší balení neparfémovaných od Balei - balení 10ks je v kabelce poměrně skladné a stojí jen 20 Kč. Výhradní prodejce DM.



2. PODKLADOVÝ LAK

Vzhledem k tomu, že lakuju nehty vlastně celoročně, nechci si ani představovat, jak by bez podkladového laku brzy vypadaly. Mám pak menší výčitky svědomí z toho, že si  je dobrovolně ničím :-)
V mém případě se ale tak úplně nedá mluvit o podkladovém laku, jako spíše o výživě na nehty, kterou dávám před lakováním. A i když nehty zrovna nelakuju, dávám alespoň výživu, aby byly nehty upravené a lesklé, protože mě upřimně děsí smutné ušoupané matné nehty.
V poslední době jsem si oblíbila Nail Rescue od Rimmelu. Používám ho někdy i jako "nadlak", nalakování s ním totiž opravdu déle vydrží. Stojí něco mezi 100 - 150 Kč (cenu už přesně nevím, tipuju). Seženete prakticky v každé drogerii.



3. OČNÍ LINKY

Protože těmi nemůžete nikdy nic pokazit. Je to taková moje záchrana, když nestíhám vytvářet oslnivé líčení pomocí očních stínů. Za ty roky jsem vymakala techniku a linky mám nekreslené obě asi za dvacet vteřin :-)
Není pod ně potřeba báze, nerozmažou se ani v tom největším vedru a hlavně vypadají dobře při všech příležitostech.
Nejčastěji používám šedé gelové od Essence (cca 90 Kč) nebo udělám tyrkysovou linku pomocí Color Tatoo od Maybelline (140 Kč). Color tattoo je v každé drogerii, Essence linky mívají výskyt méně častý, nicméně v drogeriích, které poskytují větší výběr Essence produktů, na ně určitě narazíte. Já je kupuju tuším v Rossmanu.



4. ODLIČOVACÍ MLÉKO

A nepřeperou ho ani čím dál oblíbenější micelární vody. Abych neuschla a neumřela, potřebuju na pleť něco mastného a hydratačního. Ale vždy raději sáhnu rovnou po odličovacím mléku, než po dvojici odličovací voda + krém.
Dříve jsem používala mléko z řady Protective od Dermacolu. Řada se dnes už ale dnes špatně shání (nebo už ji přestali možná vyrábět), takže jsem přesedlala na Garnier Essentials Sensitive (zmíněn už v dřívějším článku). Cena je asi 120 Kč, seženete téměř kdekoli, já ho kupovala naposledy v Tescu.



5. TVÁŘENKA

Tak tady si výmluvu, proč ji potřebuju asi nenajdu. Nejspíš nějaká úchylka. Prostě mám ráda tvářenky.
Moje srdcovka je Alverde 04 Soft Pink - světlá studená růžová (konečně něco co mi barevně sedí i v zimě, kdy jsem bílá jako stěna). Cena 100 Kč?? Nevím, hrozně dlouho vydrží, takže jsem ji už dlouho nepořizovala. Seženete výhradně v DM.



6. BÁZE POD OČNÍ STÍNY

U báze naopak důvody potřeby vysvětlovat nemusím. Pochopí je každý, kdo používá oční stíny a chce, aby mu vydržely na víčkách alespoň pár hodin a ne aby se po hodině slily do jednoho neforemného fujtajblu. O nutnosti použití v létě diskutovat asi taky nebudeme.
Nejraději mám bázi Artdeco. Poměr kvalita vs. cena je podle mě asi nejpřijatelnější, jaký můžete vymyslet. Balení sice není největší, ale pro aplikaci použijete opravdu minimální množství a stíny vydrží i 12 hodin (déle jsem to ještě nezkoušela). Cena se pohybuje kolem 200 Kč, seženete na internetu. Zda má zastoupení i v sortimentu parfumerií netuším.


7. DVOUFÁZOVÝ ODLIČOVAČ

Tady je potřeba jasná. Chci mít oči odlíčené na maximální počet tahů tampónkem rovnající se čtyřem. Kdybych měla odličovat gelové linky čímkoli jiným asi bych rychle přišla o nervy :-)
Používám ho ale výhradně na oči, nesnesla bych ten vodnato-mastný potah na zbytku obličeje.
Vlastním opět zástupce od Garnieru z řady Essentials Sensitive (také zmíněn v dřívějším článku). Cena asi 120 Kč, nakoupeno v Tescu.


8. ASIJSKÉ BB KRÉMY

Neustále omílané téma BB krémů může jistě mnohé unavovat, já na ně ale nedám dopustit. Na opravdu suchou pleť neznám nic vhodnějšího (leda neaplikovat žádné líčení).
V současnosti moji dvojici zima-léto tvoří Skin79 VIP Gold Super Plus a Missha Signature Real v odstínu tuším že 23. Cena u obou kolem 500 Kč (dost se liší podle prodejce a země odkud kupujete). Seženete, jako asi vše, na internetu.



9. BALZÁM NA RTY

Dost trpím na vysoušení rtů a opary, takže pusu matlám a matlám, co je den dlouhý. Používám povětšinou balzámy v BIO kvalitě. Běžné produkty mi dost často nesednou, dělají se mi po nich šupinky a rty se ještě víc vysušují (já vím, mám to těžký), takže volím jistotu v podobě přírodních produktů.
Nejraději mám asi cokoli od Lavery, jak jste se mohli dříve dočíst zde. Ceny balzámů se pohybují kolem 100 Kč. K sehnání na internetu, poskrovnu v drogeriích.



10. TĚLOVÁ MAZADLA

Nenatřít se něčím mastným po večerním sprchování se u mě rovná jistému uhynutí. Moje mrtvola by pak vypadala vyschle jako mumie.
Absolutní jedničkou v produktech je u mě Valinka (vazelína). Cena je 75 Kč, seženete v lékárně v parfémované a méně často v neparfémované verzi. Při každodenním použití mi vydrží asi měsíc a půl. V kabelce pak na občasné natření nosím bambucké máslo od Saloosu. K sehnání asi za 120 Kč v některých drogeriích, orientech apod.







Žádné komentáře

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.