Dekorativka Alverde - co koupit a co ne?

9. 7. 2013

O kosmetice Alverde jste určitě slyšely. Většina z vás se s ní jistě pravidelně potkává v drogeriích DM, jakožto výhradním distributorem.

A co o značce říká výrobce? Dle filozofie značky Alverde, pochází všechny suroviny předně z biologicky kontrolovaného zemědělství. Žádný z produktů neobsahuje látky na minerální bázi, stejně jako  neobsahuje vonné, barvicí a konzervační látky. Velká část Alverde produktů nese ocenění „Vegan“, které garantuje, že produkt neobsahuje žádné živočišné látky. Obecně platí: při výrobě kosmetiky Alverde nejsou prováděny žádné pokusy na zvířatech.

Dnes se ale zaměříme jen na část zahrnující dekorativní kosmetiku. Takže které produkty stojí za těžce vydělané peníze a kterým se raději obloukem vyhnout?

Ještě než začneme, bych chtěla v pár bodech osvětlit, proč mám tuto značku vlastně ráda:

  • neobsahuje vonné, barvicí a konzervační látky (jóó, tak na to já slyším moc dobře)
  • cenová dostupnost (troufám si tvrdit, že tohle je nejlevnější přírodní dekorativka)
  • kvalitní obaly (které jsou opravdu bytelné - občas mám pocit, že jen obal má cenu celého produktu)

Ale jak je to tedy s kvalitou obsahu? Koupit či nekoupit? 


1. KAJALOVÁ TUŽKA NA OČI

Asi nejzajímavější vlastností těchhle tužek je to, že ač docela ztuha kreslí, naprosto bravurně se pak dokážou samy rozmazat po celém oku.

KOUPIT?  NE!









2. KAJALOVÁ TUŽKA NA OČI DUO

Parádně ladící dvojice barev (tmavší linku dávám na vrchní víčko, světlejší linku na spodní víčko). Tužka je měkká, takže se snadno nanáší. Stále (ale v menší míře) platí to o tom rozmazáváni, tady to ale překousnu.

KOUPIT?  ANO!









3. TUŽKA NA OBOČÍ

Tuhle tužku jsem používala, než jsem přešla na gel této značky. Není špatná, není to ale taky žádná hitparáda. Výhodou je praktický kartáček. Nevýhodou může být odstín. Výběr tedy nechám tentokrát na vás.

KOUPIT? MOŽNÁ









4. GEL NA OBOČÍ


Jestliže vám sedne barva, můžu směle doporučit. Narozdíl od tužek a stínů na obočí, které opticky zahušťují, gel pouze dobarvuje. Obočí pak ale vypadá přirozeněji.

KOUPIT? ANO!


5. BÁZE POD OČNÍ STÍNY


Tenhle produkt se zaslouženě zařadil do propadáků. Rozhodně nemůžu doporučit, jsou to vyhozené peníze.

KOUPIT? NE!









6. OČNÍ STÍNY QUATTRO

Docela dlouho jsem je nepoužila (to asi mluví samo za sebe), ale co pamatuju, tak dost prášily, hodně se slévaly a nepracovalo se s nima úplně nejlíp. Třeba se ale kvalita může lišit v závislosti na vybraném odstínu.

KOUPIT? NE!











7. OČNÍ STÍNY DUO

Podobné nadšení jako u duo tužek. Svělá, k sobě padnoucí, dvojice barev. Nepráší tolik jako quattro stíny, ani se tolik neslévají. Opět poznamenávám že může (ale nemusí) záležet na vybraném odstínu.

KOUPIT? ANO!









8. PRODLUŽUJÍCÍ ŘASENKA

Koupila jsem ji hlavně proto, že byla jediná v hnědém odstínu. Řasy vcelku prodlouží, hezky oddělí. Zahuštění ale nečekejte.
(Doufám, že je to přesně tahle, ony jsou si tam ty řasenky všechny dost podobné)

KOUPIT? ANO!









9. OBJEMOVÁ ŘASENKA

Z limitované edice Black & Red. V některých DM ještě stále k mání. Zakoupení ale rozhodně nedoporučuju. Takhle hustou a žmolkovatou řasenku jsem snad nikdy neviděla. Řasy akorát oplácá nerovnoměrnou vrstvou  "čehosi".

KOUPIT? NE!







10. PUDROVÁ TVÁŘENKA

Vcelku dobrá tvářenka za rozumnou cenu. Mám ji asi ve třech odstínech a se všemi jsem spokojená.

KOUPIT? ANO!










10. KRÉMOVÁ TVÁŘENKA

Opět limitka Black & Red. Opět ještě k zakoupení v některých DM. Opět spokojenost. Jen se prosím nesnažte nanášet tvářenku prsty. Pokud teda nechcete vypadat jako Marfuška. Nanesená štětcem zato vypadá více než uspokojivě.

KOUPIT? ANO!






11. RTĚNKA COLOR & CARE

Na rtěnky si moc nepotrpím, takže nevím jestli můžu objektivně hodnotit. Každopádně, mezi těmi co jsem zkoušela, tahle patří k té lepší polovině a své zastánce si jistě najde.

KOUPIT? MOŽNÁ









12. MAKEUP

Možná jsem rozmazlená asijskými výrobky, ale tohle mi fakt nesedlo. Dost mizerné krytí, divně to páchlo. Udělala se mi po něm vyrážka (to neberte zas tak úplně vážně, já se osypu po ledasčem).

KOUPIT? NE!









13. KOMPAKTNÍ PUDR


Tady nemám co vytknout. Matuje, vydrží, lehce barví.

KOUPIT? ANO!



Aby to nevypadalo, že jsem zapomněla zmínit ceny - nezapomněla. Jen je nevím přesně. Pohybují se kolem 70 Kč - 120 Kč, podle typu produktu.

Ještě bych chtěla poznamenat, že jsem si v poslední době všimla menší změny designu téhle dekorativky. Výrobky mají o fous větší logo a "buclatější" obaly. Řekla bych, že zařadili pár nových produktů (ale ruku do ohně bych za to tvrzení nedala).

Pokud máte zkušenosti s dalšími produkty Alverde, které jsem nezmínila, klidně se o ně podělte v komentářích :-)



2 komentáře:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Docela se mi líbí design a barvy, ale kdykoli jsme si něco zkoušela, tak to bylo opravdu nekvalitní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono záleží co vybereš.. jak píšu - quatro stíny naprd, duo stíny jsou v pohodě - no kdo se v tom pak má vyznat :-) Za sebe doporučuji tvářenky, pudry, korektory - tam se moc nedá narazit na nějakej propadák. Vyhýbám se hlavně makeupům, stínům, bázi pod oční stíny - ty jsou fakt děsné..

      Vymazat