Hnusáci pololetí - moje kosmetické propadáky

8. 7. 2013

zdroj
Určitě to znáte. Jsou produkty, které už nechcete nikdy vidět. Ani kdyby vám je dali zadarmo a ještě prosili. Ani z dálky z vlaku. Tak přesně o těch bude dnešní článek. Tady jsou tedy ty moje nejhorší. Alespoň ty nasbírané za poslední dobu.

Pozn. Ceny a velkosti balení dnes nezmiňuji, jelikož by to mohlo evokovat navádění ke koupi produktu :-)


1. ESSENCE ANTI SPLIT NAIL SEALER

Na internetu naleznete následující popis:  Efektivní ochrana pro křehké nehty. Používej samotný nebo jako podkladový lak. Chrání špičky nehtů. Pro krásně pěstěné nehty.
Který vlastně tak úplně ve všem nelže. Akorát bych doporučila používat spíš samotný, to si alespoň nevšimnete, až lak zmizí. A že se to stane, tomu věřte. Lak oplývá totiž onou hnusnou vlastností se najednou bez upozornění stáhnout z nehtu téměř v jedné vrstvě. Má podivnou gumovou konzistenci, která se sice opravdu neštěpí, ale po namočení (někdy i bez) z nehtu prostě sleze na jeden zátah. Takže si ho takhle dáte jako podklad, pak se hodinu drbete s perfektním lakováním a večer po sprše vám půlka nehtů chybí. A někdy se vlastně ani nesloupne celý, jen se tak žertovně třeba do poloviny "odchlípne", aby jste si ho musely sloupnout samy (šibal jeden) :-)


2. LIRENE MICELÁRNÍ VODA

Pro oči a tvář. Opravdu?? Pro OČI? Tohle si někdo může dát dobrovolně do očí? Díky, never more. Dvakrát jsem si tím odlíčila oči (ano, i podruhé, moje blbost) a nejen, že mě začaly hned po odlíčení oči svědit, ale druhý den jsem se vzbudila jako angorák. To bude asi tím, že vůbec neodličuje. Takže při snaze dostat dolů řasenku musíte na napuštěný tampónek tlačit tolik, že ho do oka vlastně celý vyždímete a ještě stihnete víčka odřít. O příšerně žravé parfemaci se raději nebudu moc rozepisovat. Za mě opravdu zklamání a díky tomuhle výrobku rozhodně nemám chuť od Lirene ještě něco zkoušet.


3. ALVERDE BÁZE POD OČNÍ STÍNY

Tak tady si nejsem úplně jistá co při výrobě téhle srandy soudruzi z NDR zamýšleli. Ať to bylo cokoli, nepovedlo se jim to. Pochopte, já mám značku Alverde vlastně docela ráda, mám od nich spoustu produktů, ale tohle bázi pod oční stíny nikdy nevidělo. Podivná konzistence, podivná barva, stíny na tom vlastně ani pořádně nedrží a rozhodně to neprodlouží jejich trvanlivost - slévají se stejně rychle, jako byste žádnou bázi nepoužily. Dost blbě se nanáší, dělá takové nerovnoměrné "šmouhy". Narozdíl od Lirene, mě ale tenhle jeden "úlet" od Alverde neodradí :-)


4. MAYBELLINE COLOR WHISPER

Ano, vím že za tohle mě mnozí ukamenujou, ale já si prostě nemůžu pomoct, tenhle produkt nesnáším. Jako výše zmíněná báze nikdy neviděla bází, tak tohle nikdy nevidělo balzám. Lidi, vždyť to vůbec nehydratuje. Vždyť ono to vlastně ani moc nebarví.... tak k čemu to teda je dobrý? A navíc to zalézá do vrásek. Absence super nápisu na obalu mi vlastně ani nevadí. Klidně mi to doneste třeba v igelitovém pytlíku, když to bude mít požadovanou kvalitu. Tohle ji ale nemá. Když tohle přes den použiju, večer přijdu domů a matlám jednu vrstvu balzámu za druhou, neuvěřitelně to vysušuje (alespoň u mě). Takže promiň milý color-whispre ale odkazuji tě na titulní obrázek.


5. JAKÝKOLI EVROPSKÝ BB CREAM

Chápu. Marketing. BB je prostě boží. Jenže to co se tady prodává s BB krémem nemá nic společného. A klidně ať prodávají, ale ať to nazvou reálně - tónovací krém, makeup. Ale ať tím názvem přestanou hanobit značky jako Skin79 nebo Missha. Je libo mít barvu jako dýně? Vpořádku, pořiďte si jeden z našich skvělých evropských pseudoBB krémů.




A ocenění HNUSÁK POLOLETÍ zaslouženě získává:

6. BALEA ULTRA SENSITIVE DUSCHGEL

Aneb pomsta všem alergikům! Napíšem na obal ultra hyper super mega giga sensitive a oni si to ti blbci koupí. A taky že já blbec si to koupila :-) A v životě, a myslím že alespoň ve dvou předchozích a ještě dalších třech následujících životech, se po ničem nebudu tolik škrábat. Opravdu do druhého dne jsem byla osypaná snad všude. Jenže moje idiotství zašlo ještě dál. Tak jsem si jako říkala, že když je to teda tak super ultra sensitive, tak jsem se asi neosypala po tom, že to byla jen nešťastná shoda náhod a umyla jsem se tím znovu. Opravdu nekecám. A ano, následný trest ve formě další probdělé noci, vyplněné snahou seškrábat si kůži z těla, jsem si za svoji bezmeznou tupost opravdu zasloužila :-)





Toť zatím vše. Z lásky ke značce Kiss my face jsem se rozhodla nezařadit olivové mýdlo. Ale milý Kiss-my-face, dnes si měl namále! Doufám že se polepšíš.

2 komentáře:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Nemůžu si pomoct, ale když čtu tvoje Hnusáky pololetí, musím se prostě smát, protože takhle zábavně a trefně podané recenze jsem už dlouho nečetla.;)
    A děkuji za varování před šílenými výmysly našich drogerkových výrobců, obzvláště s těmi BBčky musím souhlasit. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Samozřejmě, že se tomu musím zasmát, protože jinak by mi zbývalo už jen brečet a to nechci :-)

    OdpovědětVymazat