Mixa micelárka - Ježíšek chodí i v červenci

4. 7. 2013

Pokud jste měly to štěstí a byli mezi prvními pěti sty vyvolenými, které vyplnily dotazník na stránkách Mixy, mohly jste se těšit na speciální poděkování - micelární vodu (údajně nejprodávanější produkt).
Kámen úrazu (tedy aspoň u mě) byl ten, že vám nikdo nedal vědět, že jste v té pětistovce byly, popřípadě že vám vůbec něco odesílají. Takže já si takhle včera vyrazila na poštu, vyzvednout akční duo Senzaboxu (R.I.P) - červnové a hero vydání za zvýhodněnou cenu.
Paní mí přinesla balíček a ptá se mě, jestli vím, že balíčky mám dva. Na to odvětím, že vím, že to byla akce a že mi poslali dva balíčky v jedné objednávce. Paní se mi snaží vysvětlit že mám jako dva různé balíčky. Ale já to přece vím, vždyť jsem jí to teď vysvětlila. Po několika minutovém vysvětlování můj chorý mozek konečně polevil a zpracoval informaci, že mi přišel ještě jeden, neohlášený balíček, bez dobírky. Jelikož po mě nikdo nechtěl peníze, brala jsem ho. Doma po rozbalení na mě vypadla Mixa micelárka spolu s děkovným dopisem. Takže překvapení bylo, ale lituji lidí, co zrovna odjeli na dovolenou a dárek nedej-bože prošvihnou.


Ale abych se dostala konečně k produktu - voda má být údajně, jako všechny Mixa výrobky, hypoalergenní (i přes obsah parfemace ve složení). Naštěstí mě Mixa parfemace přestaly děsit už dávno, protože mám odzkoušeno, že zrovna u jejich výrobků mě parfemace nedráždí. Voda tedy lehce voní (ne tak žravě jako Lirene) ale více než Bioderma (která je tuším bez parfemace). Pleť vyčistí obstojně jedním tampónkem oboustranně použitým. Bravurně zvládá i   řasenku. Nelepí!
Shrnutí - stokrát lepší než Lirene (kterou používám maximálně na rychlé "opucování" štětců) a o fous horší než Bioderma. Pro Mixu ale hraje oproti Biodermě hlavně cena, která se pohybuje kolem 120 Kč za 200ml. Sehnatelná je téměř v každém supermarektu, hypermarektu a drogérii. Paraben a alcohol free.





Pokud jste tedy dotazník vyplnily včasně a svědomitě, nečekaného balíčku na poště se nemusíte bát, není to anthrax, ale poděkování od Mixy :-)







Žádné komentáře

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.