Ladybox ČERVENEC 2013 - Just Married a dvojí hodnocení

25. 7. 2013

Opět jsem neodolala a objednala. No přeci musím na vlastní kůži vyzkoušet ten "zatím nejlepší box vůbec". A že bude tenhle měsíc co zkoušet! Tomu, kdo nestihl koupit, nezbývá než zatlačit slzičky.

Objednání tentokrát podlehla i má sestra Kačka, která byla tak hodná, že se rozhodla podělit s námi o její názor "obyčejného smrtelníka". Kromě mého osobního hodnocení se dnes dočkáme i hodnocení někoho, kdo je kosmetickým fanatismem nepolíben.

Takže co nám přineslo červencové spojení dvou konkurentů?


Jako první mě překvapilo nové balení. Žádná izolepa, nikdy více boj na nože s krabicí. Stačí jen odtrhnout proužek a je to. Děkuji...


Potěšila mě i změna umístění veškerých letáčků, které jsem teď nalezla uvnitř "obalové" krabičky. Není třeba se k nim tedy prohrabávat přes "roští".

Jak už bylo všude a několikrát řečeno, logo zůstalo Senzaboxu, název Ladyboxu, což byla podle mě ta nejlepší z možností. Design krabičky se tentokrát opravdu povedl (možná mohli vynechat ty srdíčka dole - ale to jsem už zase trochu hnidopich). Kvalita krabičky byla převzata opět od Senzaboxu. A znovu zvolili tu lepší z možností.

Průvodní dopis:





Obsah krabičky jsem znala už před otevřením. Pokaždé nevydržím a mrknu na internet ještě před vyzvednutím. Tímto bych tedy chtěla poděkovat všem nadšenkyním, které obsah zveřejní už půl hodiny po vyzvednutí. Jen díky nim nemám nehty okousané až na kost nedočkavostí :-)



Přesuneme se tedy k dvojímu hodnocení jednotlivých produktů...


L´OREAL PARIS FIX NA OČI SUPER LINER BLACKBUSTER
7 ml, plné balení, cena 199 Kč


Já: K černým linkám na oči jsem nikdy netíhla. Našli byste u mě linky snad ve všech barvách duhy, černé ale nemám ani jedny. Vlastně až do teď. Fix na mě působí dojmem, že se brzy "rozplácne" a nebude možné s ním nakreslit tenkou linku. Je potřeba nechat po nanesení chvíli zaschnout, jinak se rozmaže. Stačí pak ale jen olíznout prst a po lince přejet a není po ní ani stopy. Rozhodně tedy nic, co byste s sebou měly brát k vodě. Najde využití? Spíše ANO.

Kačka: Líbí se mi balení, ale i při malém kontaktu s vodou se rychle roztečou. Jestli nechcete vypadat jako kominík, určitě nedoporučuji. Najde využití? Spíše NE.




YVES ROCHER RTĚNKA GRAND ROUGE
3,7g, plné balení, cena 309 Kč


Já: Odstín 32 Rouge Rayonnant. Lehce chladnější sytá červená. Značce Yves Rocher jsem nikdy nepřišla moc na chuť.  A rtěnkám vlastně taky ne. U téhle docela trefili odstín, ale vysušuje - alespoň u mě. Zůstávám u balzámů a exchange to jistí :-) Najde využití? Spíše NE.

Kačka: Jsem ráda, že tuto rtěnku zařadili jako plný produkt. S barvou jsem naprosto spokojená. Odstín mám 32 Rouge Rayonnant, který se dokonale hodí k mé pleti. Rtěnky moc nepoužívám, ale jinak nemůžu nic vytknout. Najde využití? Spíše ANO.




FAMOUS SADA NA OBOČÍ
plné balení, cena asi 180 Kč


Já: O nějaké sadě na obočí jsem už chvíli přemýšlela, takže tahle přišla přesně včas. Pinzetka a štěteček asi není úplně pro mě, ze zbytku jsem ale rozhodně nadšená. Plusové body uděluji za poměrně velké zrcátko. Najde využití? Určitě ANO.

Kačka: Je to zatím ta nejlepší sada na obočí jakou jsem zkusila. Obočí vypadá krásně a přirozeně. Najde využití? Určitě ANO.




PALMOLIVE MEDITERRANEAN MOMENTS SPRCHOVÝ GEL
250 ml, plné balení, cena 68,90 Kč


Já: Drogerkové sprchové gely nepoužívám. Nejde o snobství, jen na ně mám prostě a jednoduše dost často alergickou reakci, takže se jim vyhýbám, jako čert kříži. Jde opět na exchange. Ale uznávám, že voní hezky :-) Najde využití? Určitě NE.

Kačka: I když tento sprchový gel krásně voní, pořád mi vrtá hlavou jedna věc: proč dávají do Ladyboxu zrovna tento produkt? Vždy měli především méně známé značky (a neznám nikoho, kdo by v České republice potřeboval seznámit se značkou Palmolive). Najde využití? Spíše NE.



I+M NATURKOSMETIK BERLIN - ŠAMPÓN LESK CITRÓNU
50 ml, cestovní balení, cena 249 Kč za 250 ml


Já: Veganská kosmetika, to je moje! Šampón nádherně cistrusově voní a už se těším, až ho vyzkouším. Jediná nevýhoda je, že ho není víc :-) Najde využití? Určitě ANO.

Kačka: Nejdřív jsem byla zděšená, že šampón vůbec nepěnil, ale i bez pěny jsou vlasy čisté a voňavé. S tímto produktem jsem velmi spokojená a velké plus je citrónová vůně, kterou miluji. Najde využití? Určitě ANO.



LIBEBIT MÝDLO
ve vybrané variantě, 30 g, cestovní balení, cena 60 Kč


Já: Mám oranžovou verzi s kardamonem. Úplně mi nesedí vůně (je dost kořeněná - kardamon), ale mýdlo má šetrné přirodní složení, takže narozdíl od Palmolive, tohle rozhodně vyzkouším. Najde využití? Určitě ANO. 

Kačka: Jak už jsem říkala, miluji citrusové vůně a v mém červencovém boxu jsem byla obdařena zrovna citrónovým mýdlem. Navíc krásně pění a pokožka po něm zůstává voňavá a svěží. Najde využití? Spíše ANO.



RITUALS SPRCHOVÁ PĚNA TAI CHAI
50 ml, cestovní balení, cena 209 Kč za 200 ml


Já: Opravdu krásně voní. Bílý lotus a zelený čaj. Jen škoda té parfemace hned na pátém místě ve složení. Najde využití? Spíše ANO.

Kačka: První, co jsem chtěla udělala, když jsem pěnu vytáhla z boxu, bylo, že ji trochu nanesu na ruku a zkusím jak voní. Jenže po malém zmáčknutí se vyvalila hora pěny a i po očištění a zavření nepřestával produkt vyvrhovat svůj obsah. Kdyby mi alespoň voněl, ale spíše mi připomíná pánskou vůni. Po částečném vyprchání aroma se dalo k ruce normálně přičichnout bez ztráty všech čichových buněk. Vůně byla přijatelnější, ale jak říkám, voněl spíše po pánských přípravcích. Najde využití? Určitě NE.



MACADAMIA DEEP REPAIR MASK
15 ml, vzorek, cena 249 Kč za 250 ml


Já: Tahle značka je teď v blogerském světě docela boom. Mě ale nějak neoslovila. Prostě se mi nelíbí složení, design a tak nějak všechno. Vzorečkem někoho podaruji nebo půjde na exchange. Najde využití? Spíše NE.

Kačka: Maska mě v balíčku celkem potěšila, posuzovat ale můžu až po vyzkoušení. Najde využití? Spíše ANO.



CORNIES S HOŘKOU ČOKOLÁDOU
25 g, vzorek, cena 21,90 Kč za 75g


Já: Nějak nechápu zařazování potravin do beauty boxů. Ale to je pouze osobní názor. Cornies mám každopádně ráda, sama si je kupuju, ale tyhle byly už dost gumové. Kdoví kde a jak dlouho se povalovaly. Najde využití? Určitě ANO. Už našly :-)

Kačka:  Vzhledem k tomu, že sem v práci byla už dost vyhládlá, přišly vhod. Hodnotím rozhodně kladně. Najde využití? Určitě ANO.



Byť jsme se ne u všech produktů shodly, na jednom se shodneme určitě - a to, že se červencový Ladybox vlastně docela vydařil. Celková hodnota produktů je cca 950 Kč, což rozhodně vyváží i to, že box dorazil s denním zpožděním (a opět se zvedla vlna nevole). Nezbývá, než uznat, že spojení krabiček přineslo samá plus a jen jedno mínus - ze dvou oblíbených krabiček je teď pouze jedna...


2 komentáře:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Až na ty linky a Palmolive (dala bych místo toho něco jiného) jsem spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám názor podobný. Za tu cenu, co ty linky stojí, bych sehnala troje lepší :-)

      Vymazat