Nežiju jen makeupem

11. 7. 2013



1. Koukáš se na televizi? Jaký je tvůj oblíbený pořad, případně seriál?

Tak tady se musím bez mučení přiznat, že doma snad nic jiného nedělám. Mám televizi tak trochu jako  zvukovou (a sem tam obrazovou) kulisu. Opravdu koukám (tak trochu z nostalgie) jen na Star Gate, kterou začali nedávno opakovat.
Co se týče seriálů tak to je úplně jiná liga. Na ty jsem maniak. V současnosti jich sleduju asi 16. Nedávno jste se mohli dočíst o deseti mých nejoblíbenějších.


2. Vaříš? Jaké je tvé nejoblíbenější hlavní jídlo a dezert?

Jo tak pokud nechci zhynout hladem, nic jiného než si uvařit mi nezbývá. Vlastně vařím docela ráda.  Ještě raději peču. Ale nejraději to pak všechno jím :-)
Z oblíbených jídel - no mám dost ráda čínskou kuchyni. Dále se pak můžu utlouct po všem, v čem je sýr. Z dezertů vede zmrzlina. Hlavě ta tvarohová (Míša a podobné).


3. Vysněné povolání?

No tak v tom mám jasno. Bude ze mě velký programátor nebo síťař. Smířila bych se i s tvorbou dynamických webovek. To jsem chtěla dělat už od střední a teď si to teprve plním :-)


4. Ovládáš nějaký cizí jazyk? Jakým jazykem by ses chtěla dorozumět?

No, abych se přiznala, snažím se cizím jazykům tak trochu vyhýbat. Umím jen anglicky. Rozumím prakticky všechno. Na seriály koukám dost často v angličtině, protože se mi nechce čekat na titulky. Co se týče ostatních jazyků, je to bída bídná.... Jo, vlastně ještě umím slovensky.. ale to se asi nepočítá, protože to umí každej :-)
A odpověď na druhou část - chtěla bych umět italsky a japonsky. Žádný speciální důvod to nemá, prostě se mi ty jazyky líbí :-)


5. Za co utrácíš v rámci kategorie "pro radost", když ne za makeup?

Ne že by se to nedalo čekat - za oblečení, za kabelky, za boty. A to ještě víc než za kosmetiku. Docela si dopřávám i z oboru kvalitních potravin - hlavně teda sladkostí :-)


6. Seznamuješ se snadno s neznámými lidmi?

Dříve ano, dnes už moc ne. Není to tím, že by mi to "nešlo". Prostě se mi nechce. Nemám moc ráda takové ty povrchní vztahy a kecání o ničem. Úspěšně se držím té skupinky lidí, kterou mám ráda :-)


7. Čteš knížky nebo preferuješ internetové čtivo?

Nějak mi přirostla k srdci moderní technika, tudíž internetové čtivo. Ale v telefonu mám pár knížek, které čtu když nemůžu usnout nebo když musím někdě déle čekat. Momentálně se snažím konečně dočíst Bouři mečů. Celkově dávám v oblasti knih přednost fantasy sekci. Na internetu nedám dopustit na 9GAG.


8. Co je tvá nejhorší a nejlepší vlastnost?

Nejhorší asi tvrdohlavost. Když jsem o něčem rozhodnutá, nic se mnou nehne. Ani kdyby se to postavilo na hlavu a odstrkovalo ušima. Prostě ne. V těsném závěsu je pak náladovost.
Nejlepší? Asi pečlivost, hraničící s perfekcionismem. Taky spolehlivost. Když se nemůžete spolehnout na mě, tak už na nikoho. Fuj, cítím tady smrdět samochválu :-)


9. Chodíš se večer bavit mezi lidi nebo preferuješ komorní společnost?

Komorní společnost. Bezkonkurenčně. Mám ráda klid a relax. Divoké léta už mám za sebou. Bydlela jsem na internátu a tam se dějou věci :-D


10. Kdybys neblogovala, mezi jaké činnosti bys podělila volný čas, kterého by najednou bylo nejspíš mraky?

Tak to je jasné - počítačové hry. Už hroznou dobu si odpírám Diablo III. Až ale jednou začnu, tak už neskončím :-)
Jinak je to asi sport. Miluju powerjógu a plavání. Celkem pravidelně chodím i bruslit.





2 komentáře:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. No není to smutný, že u článku, kterej není o šminkách, není ani jeden komentář?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není, jsou tady i jiné články, které nejsou o kosmetice a jsou komentované.. a naopak jsou tady i kosmetické články bez komentáře :-)

      Vymazat