Tohle nebo tamto?

15. 7. 2013

Opět si dáme jeden oblíbený tag obsahující obrovskou spoustu dotazů na mou osobu. Takže co to tedy bude? Tohle nebo tamto?

MAKEUP


Tvářenka nebo bronzer? Tvářenka, bronzeru jsem zatím ještě nepřišla moc na chuť.
Lesk na rty nebo rtěnka? Rozhodně lesk, mám nepoužitelně tenké rty, takže není třeba to ještě víc zvýraznit.
Linky nebo řasenka? Bože můj, to si musím vybrat?! Oboje! Ok, tak řasenka :-(
Makeup nebo korektor? Makeup, protože korektor bez makeupu je horši než makeup bez korektoru.
Neutrální nebo barevné oční stíny? Barevné. I když neutrální mají vlastně taky barvu...
Lisované nebo sypké oční stíny? Kdo nevolí lisované, je bordelář, protože sypké jsou od slova sypat - chápete.
Štětce nebo sponge? Štětce. Když se řekne sponge, vzpomenu si na Sponge Boba.





NEHTY


OPI nebo China Glaze? Kdyby mi je nutili, tak China Glaze. Má hezké barvy. Ale ne ceny.
Dlouhé nebo krátké? Tak napůl. Krátké jsou praktické, dlouhé jsou hezké.
Gelové nebo přírodní? Kdykoli slyším gelové v jiném spojení než s očníma linkama, ježí se mi chlupy na zádech. Přirodní!!
Zářivé nebo tmavé? V létě zářivé, v zimě tmavé.
Kytičkové nebo nekytičkové? Nejsem žádnej kolibřík. Bez kytek prosím.







TĚLO


Parfém nebo tělové spreje? Teď jste mě dostali. Nevím. V zimě parfém, v létě sprej. Správně?
Mléko nebo tělové máslo? Vazelínu. Ok, tak máslo. Když by bylo hodně vedro tak mléko.
Sprchový gel nebo mýdlo? Odpověď podobná jako u gelových nehtů. Navíc podle mě gel nemyje, jen voní. Takže mýdlo.
Lush nebo jiná značka? - Stydím se, ale od Lush jsem zatím nic něměla. Volím tedy možnost jiná značka.







MÓDA


Džíny nebo kalhoty? Džíny, neboť ty jsou nesmrtelné.
Dlouhé kalhoty nebo kraťasy? Dlouhé, zakryjou chlupaté nohy.
Šaty nebo sukně? Šaty, k těm nemusíte ve skříni hledat vhodný vršek.
Pruhy nebo puntíky? Pruhy, a jedině ty podélné.
Žabky nebo sandálky? Sandálky. Děkuji, nepotřebuji rozpůlit mezi prsty u nohou.
Šátky nebo klobouky? Šátky. Ale jedině kolem krku.
Cvočkové nebo jiné naušnice? Všechny! Všechny naušnice jen pro mě!
Náhrdelníky nebo náramky? Náramek. A to jedině ve formě hodinek.
Podpatky nebo nízké? Nízké. Děkuji za optání, mám ráda své nohy. Hlavně ty klouby před palcema.
Kovbojské boty nebo jezdecké? Jezdecké. Kovbojské jsou do špičky. Nikdo nemá rád boty do špičky.
Bunda nebo mikina? Je mi snad šedesát (bunda) nebo patnáct (mikina)? Kabát nebo sáčko přece!
Forever 21 nebo Tally Weijl? Tally Weijl je to větši zlo. Takže Forever 21.
H&M nebo Gate? Kvalitou H&M, cenama Gate.
Boohoo nebo New Yorker?  New Yorker, mám ráda rybí kost (pro nechápavé - Fishbone).





VLASY


Vlnité nebo rovné? Vlnité, vlasy mi bohužel nedávají na výběr.
Drdol nebo culík? Drdol. Takovej ten pořádnej donut! :-)
Pinetky nebo sponky? Pinetky. I přes to že mi je snad někdo žere, podle toho jak mizej.
Sprej na vlasy nebo gel? A jsme zase u toho gelu.. Sprej!
Dlouhé nebo krátké? Berte dlouhé, dokud máte na výběr!
Světlé nebo tmavé? Opět nemám na výběr - v barevné typologii dělám čest chladnému létu. Tmavé.
Svázané nebo volné? Záleží na tom jak moc jsou mastné :-)




RANDOM


Déšť nebo slunce? Slunce. Ale když se mi nechce nikam jít, tak déšť, ať mám nějaký důvod.
Léto nebo zima? V létě zima, v zimě léto.
Podzim nebo jaro? Podzim. Není tak zrádné počasí.
Čokoláda nebo vanilka? Mmmm vanilková čokoláda...
Sparta nebo Slávia? Nechme je, ať se o to poperou.









Žádné komentáře

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.