15 divných faktů o mně

7. 8. 2013

Více či méně, každý z nás je ve své podstatě divný :-) V dnešním tagu si tedy představíme pár "divností" z mého života...


1. Jaká je tvá přezdívka, kterou používá tvá rodina?
Žádnou speciální přezdívku mi má rodinka zatím nevymyslela (bohudík). Vlastně jsem nikdy neměla žádnou přezdívku - nebo alespoň takovou, o které bych věděla :-)


2. Jaký máš zlozvyk?
Když nad něčím přemýšlím, nebo se snažím soustředit tak si okusuju nehty. Ale ne jako, že bych je odkusovala úplně, jen je tak ocucávám, takže mám pak všechny nehty "odlakované" a jsem akorát naštvaná, protože oprýskaný lak na nehtech nesnáším...



3. Máš nějakou fóbii?
Joo, tak ty mám přesně dvě. První z mých fobií se týká vos, včel, sršňů a čmeláků. Bojím se žihadel - vyhýbám se jim jako čert kříži. Ano, vím že čmelák žihadlo nemá, ale vypadá jako ti ostatní jmenovaní a když máte fóbii z hadů, tak taky nemáte čas rozeznávat škrtiče od jedovatých, hnusný je to prostě všechno stejně. Shodou okolností mě zrovna předevčírem po 20ti letech bodla vosa. Naprostej infarktovej stav a strach ze smrti. Přitom jsem tam měla opuchlinu velikosti komářího štípance :-)
Druhá fóbie je z výbušnin. Holt asi špatné vzpomínky z 6ti leté práce v chemické laborce. Takže třeba silvestrovské ohňostroje, kde parta ožralých dementů metá výbušniny do všech stran, mě děsí tak, že bych nevylezla z domu.




4. Jakou písničku si nejraději zpíváš?
Moves like Jagger. Je neuvěřitelně chytlavá a když ji slyším, tak jsem schopná s ní otravovat okolí celý zbytek dne...



5. Co tě dokáže vytočit?
Nepořádek a celkově to, když nejsou věci na svém místě. Respektive na mém místě - na tom co jsem jim pracně vybrala. Nesnáším například, když někdo u mě odkládá věci na PC stolek.. ten je pro počítač a věci k počítači, ne pro sklenici s pitím. Abychom to tedy shrnuli - u mě věci musí mít řád, a když ho nemají nebo ho někdo porušuje, tak šílím :-)




6. Řekni jednu věc, kterou děláš, když jsi nervózní.
Houpu se - když jsem nervózní tak sedím a kejvu sebou dopředu a dozadu jak magor z psychiatrické léčebny. Nejčastěji to dělám třeba večer před zkouškou, kdy se snažím vstřebat poslední várku vědomostí :-)



7. Na které straně postele spíš?
Uprostřed. Mám sice metr šedesát, ale zaberu maximum prostoru co můžu :-) Jinak, když se o ní musím s někým dělit, tak na straně u zdi. A pokud není u zdi tak na straně dál ode dveří. A pokud jsou dveře uprostřed, tak na straně blíže k oknu. 




8. Jaké pití si objednáváš v restauraci/ v baru?
Turka s mlékem a vodu. A když nemám chuť na kafe nebo mě přepadne strach z dehydratace, tak zázvorový tonic, ale ten spíš jen tak na chuť, takže když mě honí větší žízeň, dávám džus s vodou (nejlépe rybízový).



9. Jaký byl tvůj první plyšák a jak se jmenoval?
Na takovéhle lapače prachu si moc nepotrpím, takže fakt nevím, který byl první. Ale matně pamatuju , že jsem měla takovou zelenou opici, která byla větší než já a místo jednoho oka měla knoflík - asi jsem ji dávala zabrat :-)



10. Jaké kosmetické pravidlo doporučuješ a sama dodržuješ?
Po příteli pořád chci, aby se holil a samotné mi to trvá uherský rok, než se k tomu donutím. Jenže on si jen oholí obličej, kdyžto já se musím depilovat celá. Takže mám minimálně jednu chabou výmluvu pro tohle pokrytectví :-)



11. Jakým směrem stojíš ve sprše?
Pokud mám na výběr, tak si sednu. Ale třeba na bazénu, kde si fakt nesedám, stojím obličejem směrem ke sprše..


12. Umíš něco zvláštního se svým tělem?
Dát si nohu za krk ani oliznout si vlastní loket fakt nezvládám... Ale umím hýbat nosníma dírkama - ale to asi každý, takže vlastně ani ne :-)


13. Které je tvoje nej nezdravé jídlo?
Hranolky, tutově. Jinak nezdravé jídlo vůbec nejím, ale hranolky si sem tam dopřeju.




14. Jakou frázi nejčastěji používáš?
Vulgární - nebudu zveřejňovat. Napište si po dvacáté druhé hodině :-)



15. V čem spíš?
Ono dost záleží na teplotě okolí.. takže někdy v ničem a někdy pomalu v palčácích a čepici..





Žádné komentáře

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.