Beauty vs. Brains

25. 8. 2013

V dnešním tagu se pokusím dokázat, že nemám hlavu jen na česání a makeup :-)



1. Nejoblíbenější knížka?
V tomhle případě mluvím v množném čísle - knížky - a jednoznačně je to sága Píseň ledu a ohně. Popsala bych knihu čtyřmi slovy - je plná nečekaných zvratů. Jsem neustále překvapována, hlavní postavy padaj jak hrušky. Jak už jednou někdo moudře poznamenal, ve Walking Death vás donutí postavu nenávidět, než ji zabijí, zato ve Hře o trůny vás ji nejdříve donutí milovat a pak až ji zabijí.





2. Nejoblíbenější citát?
"Když nejde o život, jde o hovno". Kdykoli se mi v životě něco nedaří, tak si přesně tohle opakuju :-)




3. Čeština nebo matika?
Oboje. Už od mala hodně čtu, takže s češtinou jsem nikdy neměla nejmenší problém.. ok, možná se správným umístěním čárek ve větě. Matika mě ještě navíc baví, a jako programátor ji musím umět na výbornou. Nebo alespoň na chvalitebnou.





4. Věda nebo umění?
Umění mě zajímá čistě z estetického hlediska, ale ve vědě je budoucnost. Kdyby bylo umění bez vědy, seděli bychom ještě teď v jeskyních a kreslili leda tak šavlozubé tygry křídou na zeď.







5. Muzikanti, kteří změnili tvůj život?
Změnili život? To je trochu nadsázka, nemyslíte? Mezi moje oblíbence nicméně patří například David Guetta (co písnička, to hit), Lady Gaga (no uznejte, ta drzost je přece jenom originální), Christina Aguilera (bože, pro ten hlas bych vraždila) nebo Emeli Sandé (prostě srdcovka) ... a určitě bych mohla jmenovat spoustu dalších.





6. Nejoblíbenější a nejméně oblíbený předmět?
Nejoblíbenější byla vždycky informatika (v těsném závěsu pak biologie). Teď na vysoké u mě vede asi programování v jazyce C. Nejméně oblíbený byl a vždycky bude zeměpis. Jak já jsem nenáviděla slepé mapy... Dodnes neumím v mapě najít třičtvrtinu českých měst...





7. Nejoblíbenější celebrita s mozkem?
Nikoho z nich neznám osobně a podle bulváru nebo televize se dá posuzovat dost těžko. Ale mám ráda Tinu, ta mě v Superstar dokázala vždycky pobavit a docela pohotově reagovala i na přitroublého Mareše :-)



8. Kdybys mohla studovat cokoli, kdekoli, co by to bylo?
Studuji přesně to, co jsem chtěla, a tam kde jsem chtěla, takže jsem plně spokojená :-)





9. Jaké je tvoje "nerdy little secret"?
K smrti miluju Diablo, mohla bych u něj sedět celý den a celou noc.





10. Blogeři, které obdivuješ nejen kvůli jejich smyslu pro módu/kosmetiku.
Růžový chroust, Lucifrid's Obsession, Život podle Lucie ... dost často u nich narazíte na neuvěřitelně úsměvné příspěvky.



11. Kdyby měl tvůj blog být o čemkoli jiném, o čem by byl?
Byl by to filmovo-seriálový blog. Aneb nejčastější způsob převádění prokrastinace do praxe.





12. Čím jsi posedlá a okolí pro to nemá pochopení?
Posedlost, neboli obsese, je moje druhé jméno. Ať už jde o úklid, zdravou stravu, oblékání, kosmetiku.. A neustále s tím vším otravuju okolí :-)





13. Jmenuj pět lidí, kteří tě inspirují. Ne přátelé nebo rodina.
Bohužel mě nenapadá nikdo, holt si asi dělám všechno po svém :-)





7 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. George R. R. Martin je ten nejkrutější spisovatel, kterýho znam, ale na druhou stranu je to důvod, proč jsou jeho knížky zajímavý. U ostatních knížek se člověk může spolehnout, že to dobře dopadne, u Písně ledu a ohně vůbec na nic.
    A se zeměpisem jsme na tom úplně stejně :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za předpokladu, že mi nezabije Brana, Aryu nebo Johna, si to tam klidně může kácet, jak je mu libo :-) Jinak jsem ráda, že v tom zeměpise nejsem jediná. Docela se totiž stydím, když na mě lidi valej oči s dotazem: "Ty jako fakt nevíš kde je Plzeň jo?!"

      Vymazat
    2. To úplně chápu! Já jela letos na výlet do Znojma, ale všem jsem navykládala, že jedu do Zlína, protože mi to přijde úplně stejný a vlastně ani teď nevim, jestli jsem to nepomotala :-D Zrovna tak nejsem schopná rozlišit od sebe města, který mají v názvu Hradec...vlastně se mi nějak pletou všechny města s dvojslovnym názvem. Prostě holt nemam talent :-D

      Vymazat
    3. Ano, svedeme to na talent :-) Já mám jednoho známého, který by s náma moh založit skupinu zeměpisně netalentovaných - měl si jet vyzvednou něco do Frýdlantu nad Ostravicí (severní Morava) a místo toho se vydal do Frýdlantu (severní Čechy).. zjistil to samozřejmě až na místě :-)

      Vymazat
    4. Založíme KD - Klub dezorientovaných :-)

      Vymazat
  2. Inak ked mas rada serialy neurobis clanok o nejakych dobrych? Uz mi dochadzaju zasoby :)


    Inak uz len posledne 4 dni WELEDA giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/weleda-peeling-super-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chystám na nejbližší dobu článek o podzimních seriálových novinkách, které mě zaujaly a nedočkavě je vyhlížím :-) Navíc jeden článek o seriálech už tady je, tak mrkni do červencového archivu ...

      Vymazat