Ladybox SRPEN 2013

23. 8. 2013

A máme tady první narozeniny! Nezbývá tedy než popřát hodně spokojených zákaznic. Kdo ovšem čekal pořádnou kosmetickou nálož, bohužel se přepočítal... Nicméně po prohledání roští v krabičce, s obavou, že mi určitě zapomněli alespoň polovinu obsahu odeslat, jsem si zhodnotila tu trošku co mi dorazila a vlastně nejsem tak zklamaná, jak jsem si zprvu myslela. 

Takže co výroční krabička tento měsíc skrývá?


V první řadě bych chtěla pochválit design krabičky, který se opravdu povedl a vyšplhal u mě tak na pomyslnou první příčku v zatím objednaných krabičkách.


V balení je opět přítomen průvodní dopis s detailem obsahu:



Samotný obsah krabičky:




Jednotlivé produkty:



KORRES  LIP BUTTER
6g, plné balení, cena 240 Kč


Produkt má jediný neduh, a to ten, že netuším jakého je složení, docela by mě totiž zajímalo (na krabičce ani v dopise není). Jak je vidno podle fotky, obdržela jsem odstín plum - tmavý červeno-fialový. Krásně voní, předpokládám, že po švestce (usuzuji dle názvu), jenže má takový ten lízátkový odér, ve kterém se všechny vůně zdají dosti podobné. Konzistence je gelovitá, dobře se nabírá a rozmazává. Rty lehce tónuje a byť se zdá barva poměrně tmavá, opak je pravdou. V dopise stojí, že lze použít i jako tvářenka, což potvrzuji - vyzkoušeno, schváleno. Dnes výjimečně prominu i balení, do kterého je třeba strkat prsty, což mě většinou moc nepotěší. Najde využití? Určitě ANO!

Pozn.: Jako adekvátní produkt bylo možné v krabičce narazit na Lesk na rty stejné značky. Uděluji plusový bod za přítomnost balzámu, mám z něj rozhodně větší radost.



BEAUTY UK LAK NA NEHTY GLAM NAILS
plné balení, 9 ml, cena přibližně 60 Kč


Laky na nehty mám všeobecně ráda a mám jich snad více než tvářenek (a to už je co říct). Neurazí mě prakticky žádný odstín, kromě hnědé, takže tady snad nebylo možné barvu netrefit. Lak mám v odstínu 48 Peach Melba, což je světlejší broskvová. Výtku mám zatím jedině ke štětečku - je moc tenký a řídký, a to já nerada. Na detailnější hodnocení je ještě brzy, uvidíme časem :-) Najde využití? Určitě ANO!

Pozn.: Některé z vás mohly narazit, místo laku, na oční stín Inglot. Smekám pomyslný klobouk, týmu Ladybox se opět podařilo vybrat pro mě tu lepší z možností.



RYOR UVOLŇUJÍCÍ MÁTOVÝ GEL
50 ml, cestovní balení, cena 162 Kč za 200 ml (tj. 40 Kč za toto cestovní)


Na Ryor si moc nepotrpím, běžně ho vůbec nevyhledávám. Souvisí to pravděpodobně s parfemací, která mi často způsobuje podráždění. Tenhle produkt ale syntetickou parfemaci neobsahuje a dokonce obsahuje mátu hned na druhém místě ve složení (ano, první je opět voda). Voní jako mentolky, mám co dělat abych ho nesnědla. Výčet použití je také vyčerpávající - od prokrvení přes odpuzování hmyzu až po zmírnění svědění či jako pomoc proti otokům. Už se těším, až budu mít možnost vyzkoušet (né že bych si chtěla nedejbože přivolávat otoky). Najde využití? Určitě ANO!




PURE FIJI ŠAMPÓN + PURE FIJI KONDICIONÉR
oba 30 ml, cestovní balení, cena 460 Kč za 265 ml (tj. 52 Kč za toto cestovní)


Tak tenhle produkt jsem si dost pravděpodobně vymodlila :-) První edici, ve které se Pure Fiji objevilo, jsem bohužel prošvihla, o to větší radost mám teď. Na bio kosmetiku mě prostě nalákáte vždycky a všude. Nevím, jak ostatní, já mám variantu Bílý zázvor. Zázvor v tom sice nemůžu nějak identifikovat, ale radost to rozhodně nezmírní. Už ať jsem doma po bazénu a můžu začít testovat. Najde využití? Určitě ANO!



TMT INCA OIL A TMT CRISTAL LIQUIDI LATTE
3 ml a 6 ml, vzorečky, cena 16 Kč a 14 Kč


Na vzorečky mě naopak neutáhne nikdo. Cestovní balení beru, to se dá ozkoušet tak natřikrát - ale rozhodně bych neuvažovala o koupi plného produktu za 550 korun po vyzkoušení 3 ml vzorku. A ani to složení není žádná hitparáda. Děkuji, nechci. Daruji. Najde využití? Spíše NE!



ZUBNÍ PASTA MARVIS
10 ml, cestovní balení, cena 215 Kč za 75 ml (tj 29 Kč za toto cestovní)


Tak jako Kiss my face, i Marvis se nás v ladyboxu bude pravděpodobně držet jako hovno boty. Nevadí, obě značky mám docela ráda. Informaci o pastě v dopise nenajdete, považuji ji tedy za milý narozeninový bonus. Děkuji mnohokráte. Najde využití? Urcitě ANO!



Tak to je tento měsíc vše. Ano opravdu vše. Utřete slzičky a přestaňte bědovat. Je toho vážně tak málo? Já vidím dva plné produkty, 4 cestovní balení, dva vzorečky (ok, ty jsou naprd, uznávám) za celkovou cenu 503 Kč. Je to sice méně než obvykle, ale nebudeme hamižní, pořád je to více, než jsme zaplatily (a některé z nás zatím zaplaceno ani nemají). Vzhledem k tomu, že kromě vzorečků vše s radostí využiju, pro mě box zklamáním rozhodně není. 

Hodnocení předchozí edice naleznete zde.

7 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Tohle je moje první krabička a jsem také spokojená. Hlavně kvůli Pure Fiji:)
    http://wonderfull-today.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě taky pure fiji potěšilo nejvíce. Uvažovala jsem o koupi plného produktu, takže mám aspoň možnost vyzkoušet, jestli za ten hříšný peníz stojí :-)

      Vymazat
  2. Snad první pozitivní recenze :) :) Já mám tedy trošku jiné složení, ale s tím Tvým bych byla moc spokojená :) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Plně chápu, že jestli někomu přišla kombinace výměnného stínu inglot bez krabičky a lesku na rty (a ještě navíc ve špatné barvě), tak má nutkání jít si hodit mašli :-) Kdyby přidali alespoň ještě jeden plný produkt, tak by se tolik lidí neozývalo. Třeba tým LB ty negativní reakce doženou a vynahradí nám to příští měsíc :-)

      Vymazat
  3. Já bych našla využití asi u všeho, i když červencový mi přišel lepší :) ale ty první 3 věci se mi vážně líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě červencový přišel lepší jen tak na první pohled, ale ve výsledku jsem všechno až na Libebit vyměnila.. a ještě mi doma visí ta sada na obočí Famous a rtěnka Yves Rocher, které budu taky měnit. Naopak v téhle krabičce mě potěšilo až na zmíněné vzorečky opravdu vše.

      Vymazat
  4. http://blogblondateholky.blogspot.cz/2013/08/muj-prvy-ladybox.html

    OdpovědětVymazat