Seriálové novinky

29. 8. 2013

Podzim už nám klepe na dveře a s ním se neúprosně blíží i nenáviděné školní povinnosti. Paradoxně je podzim také seriálová sezóna, což jsem nikdy moc nechápala.. v létě nemá člověk kolikrát do čeho píchnout, ale jen co začne škola, producenti nás zavalí hromadou podívané. Takže, kdo se chystá letos opět prokrastinovat u seriálů se mnou, nechť čte směle dál :-)

Článek volně navazuje na mých, již dříve vydaných, Top 10 seriálů.

Pro začátek bych chtěla představit horké novinky, těšit se zde můžeme na úplný začátek - start první sezóny. Na jakékoli dech beroucí hodnocení je samozřejmě ještě brzy, ale vzhledem k tomu, že u tří čtvrtin zmíněných seriálů jde o spin-offy již zaběhlých a všeobecně oblíbených počinů a u poslední čtvrtiny můžeme mluvit o výběru doslova nesmrtelného tématu, zklamání pravděpodobně nezažijeme :-)

Které že to jsou novinky?

1. RAVENSWOOD



Jedná se o spin-off seriálu Pretty Little Liars. Fiktivní město Ravenswood v Pensylvánii již po několik generací sužuje smrtelná kletba. Jednoho dne se životy pěti cizinců spojí a společně se ponoří do záhadné a strašidelné historii města, aby odhalili původ kletby dřív, než bude pozdě. (zdroj: SerialZone)
Na premiéru se můžeme těšit 22. 10. 2013.
Další informace: Edna, CSFD

Můj názor: K tomuhle seriálu mě přitáhla hlavně zvědavost. Vidím jen dvě možnosti - buď mě to chytne stejně jako PLL nebo to bude děsné zklamání - uvidíme časem.



2. THE ORIGINALS



Jedná se o spin-off seriálu Vampire Diaries. Klaus se usídlí ve Francouzské čtvrti New Orleans, kterou pomohl vybudovat. Zde se potkal se svým bývalým chráněncem Marcelem, jenž nyní nadpřirozenou čtvrť vede. Hayley, která teď nosí Klausovo dítě, se v New Orleans také nachází. Drží ji tam čarodějky, které chtějí svrhnout Marcela. Za svým bratrem přijíždí i Elijah a nejspíš i Rebekah. A do to všeho se tam nachází i studentka psychologie Camille, jenž studuje chování lidí, kteří si nejsou vědomi, že vedle nich existuje i nadpřirozený svět. (zdroj: SerialZone)
Premiéra se pro nás chystá na 2. 10. 2013.
Další informace: Edna, CSFD

Můj názor: VD mám ráda i přesto, že děj začíná být čím dál víc zamotaný a veškeré problémy se vyřeší vždy rychle a nesmyslně v posledním dílu série. Klaus je neuvěřitelně charismatická postavička a jsem zvědavá, co vše z něj ještě dokáží vyždímat.



3. ONCE UPON A TIME IN WONDERLAND



Opět se jedná o spin-off, a to seriálu Once Upon a Time. Mladá a krásná Alenka vypráví v době viktoriánské Anglie příběh o podivném místě, který se nalézá na druhé straně králičí nory. Neviditelná kočka, housenka kouřící vodní dýmku a hrací karty, které umí mluvit, to jsou jen jedny z mála nadpřirozených bytostí, které potkala při svém neuvěřitelném dobrodružství. Samozřejmě tato problémová dívenka musí být blázen a její doktoři se ji snaží vyléčit metodou, která jí pomůže na všechno zapomenout. Ve chvíli, kdy Alenka bude připravená zbavit se oněch vzpomínek, především té nejbolestivější o džinovi, do kterého se zamilovala a kterého ztratila navěky – pohledného a záhadného Cyruse. Alenka však v hloubi srdci ví, že kouzelná země je opravdu skutečná. V té chvíli se objeví zatrpklý Srdcový spodek a velmi přesvědčivý Bílý králík, kteří se ji pokusí zachránit před tímto nešťastným osudem. Trojice se společně vydává skrz králičí noru zpátky do země zvané Říše divů, kde se nemožné stává skutečností. (zdroj: SerialZone)
Další informace: EdnaCSFD
Premiéra je naplánovaná na 10. 10. 2013.

Můj názor: Já z těch pohádek snad nikdy nevyrostu. Tady jsem zvědavá hlavně na to, jak se podívané zhostí po grafické stránce - přece jen to je Říše Divů, ne?


4. DRACULA



Dracula přijíždí do Londýna vydávajíc se za amerického vynálezce, který chce moderní vědu přiblížit viktoriánské společnosti. Jeho pravé úmysly jsou však jiné. Plánuje totiž brutální pomstu těm, kteří před několika stoletími zničili jeho život. Nečeká však, že se zamiluje do ženy, která se zdá být reinkarnací jeho bývalé manželky. Události tak brzy naberou nový směr. (zdroj: SerialZone)
Premiéra nás čeká 25. 10. 2013.
Další informace: EdnaCSFD

Můj názor: Na téma hraběte Drákuly a jeho údajného upírství mě nalákáte vždycky. Další plus vidím ve výběru prostředí a doby, do které bude seriál zasazen - Londýn v 19. století. Nádhera :-)





Dále bych chtěla zmínit seriály, které si odkroutily teprve první sezónu, ale divácky se natolik osvědčily, že na ně teď nejdéle do měsíce naváže série druhá. Tyto seriály jsou prakticky v plenkách, takže se nemusíte obávat týdnů a týdnů strávených shlížením obrovského počtu dílů (dva, tři dny intenzivního koukání, až vás chytne podzimní chřipka, a máte první sérii za sebou).

U čeho se tedy můžeme těšit na druhou sérii?

5. REVOLUTION



Jak vypadá život na Zemi patnáct let poté, co veškeré zdroje energie včetně elektřiny přestaly fungovat? A proč nefungují? (zdroj: Edna)
Premiéra je naplánovaná na 26. 9. 2013.
Další informace: SerialZoneCSFD

Můj názor: Překousněte prvních pár dílů a  dočkáte se pořádného dějového rozjedu. V druhé sérii nás údajně bude zajímat hlavně to, jak k výpadku v první řadě vůbec došlo.



6. ARROW



Seriál je televizní adaptací komixové postavy Green Arrow od DC. Milionářský synek Oliver Queen přežije jako jediný ztroskotání rodinné jachty kdesi v Pacifiku. Po pěti letech nedobrovolného pobytu na opuštěném ostrově se, považován za mrtvého, vrací do Starling City, kde začíná žít život dvou identit. Ve dne je bohatým dědicem, pod rouškou noci se však vydává jako maskovaný hrdina za pomoci svých nových schopností bojovat se zločinem a nespravedlností. (zdroj: CSFD)
Premiéra nás čeká 10. 10. 2013.
Další informace: SerialZoneEdna

Můj názor: Někdo tady koukal na novou sérii Batmana a rozhodl se natočit něco v podobném duchu. Ať už to bylo jakkoliv, povedlo se. Vřele doporučuji.





Předposlední skupinka bude obsahovat ty počiny, které za sebou mají opět první sezónu a natáčení druhé je v plném proudu - premiéra bude, doufejme, co nevidět.

Které seriály s druhou řadou se v dohledné době chystají?

7. HANNIBAL



Po extrémně vyčerpávajícím vyšetřování a honu na sériového vraha známého jako „Minnesota Shrike“, Will Graham svým nadřízeným pohrozí, že v této práci už nebude pokračovat. Šéf jednotky FBI, která má na starost tyto vysoce medializované případy, Jack Crawford, ale Willa zoufale potřebuje. Pomáhá totiž jeho týmu rozlousknout ty nejtěžší případy a jejich úspěšnost je v tomto ohledu úžasná. Aby mladého vyšetřovatele udržel, přijme do jednotky vynikajícího psychologa Dr. Hannibala Lectera, jehož úkolem je péče o Willovo duševní zdraví. Aniž by o tom sám Will věděl, Hannibal, stejně jako on, má velmi dobrou schopnost nahlížet na tyto příšerné případy a jejich děsivé pachatele jinak, než všichni ostatní. Will tak netuší, že zatímco úspěšně loví brutální vrahy, ten ze všech nejnebezpečnější pravidelně sedá naproti němu u stolu. (zdroj: SerialZone)
Další informace: EdnaCSFD

Můj názor: Celý seriál stojí na bezchybném výběru herce pro roli doktora Lectera. Směle tvrdím, že Anthony Hopkins se může jít zahrabat. Ty z vás, kteří se zajímají o lidskou psychiku, tohle chytí a nepustí. Nemůžu se dočkat začátku další série.



8. THE FOLLOWING



Šílený, sadistický, ale také geniální masový vrah Dr. Joseph Carroll vytvoří s využitím moderních technologií síť svých obdivovatelů, která se skládá z dalších aktivních sériových vrahů. Od chvíle svého polapení agentem FBI Ryanem Hardym tráví veškerý možný čas ve vězeňské knihovně, kde s pomocí počítače vytváří sociální síť pro vrahy, kteří pak poslechnou jakýkoliv jeho příkaz. Díky svým stoupencům tak doktor uniká smrti a k vyšetřování nových zločinů je přizván právě Hardy, který má jediný šanci řádění ukončit. (zdroj: SerialZone)
Další informace: EdnaCSFD

Můj názor: Nepodceňujte sílu kultu. Hlavně v případě, že je plný psychopatických sériových vrahů. Nejhorší byl ten pocit, že nevíte, komu můžete věřit a komu ne. Nebudu spoilerovat, ale jsem docela zvědavá, na čem chtějí vystavět druhou řadu. Asi se budu muset nechat překvapit. Snad se to brzy dovíme.



9. DA VINCI'S DEMONS



Seriál popisuje příběh génia Leonarda Da Vinci během jeho mladých let v renesanční Florencii. Jako mladý umělec, vynálezce, šermíř, milovník, snílek a idealista se musí vypořádávat s vlastní neortodoxním vnímáním světa a pomalu si začíná uvědomovat, že je schopen svá vidění budoucna převádět do reality. (zdroj: SerialZone)
Další informace: EdnaCSFD

Můj názor: Může vás jakákoli podívaná o geniální mysli zklamat? Navíc okořeněná mystikou a sem tam nějakou dávkou humoru? Nemůže. A taky nezklame. Rozhodně stojí za vložený čas. Už první řada byla nacpaná akcí a zvraty. Nemůžu se dočkat pokračování.




Budu ráda, když se i vy se mnou podělíte o své oblíbence a případné tipy, každá inspirace je vítaná :-)



10 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. jeej super!
    Zaujal ma Ravenswood aj ked neviem ci to nebude moc strasidelne a samozrejme Originals :) alebo inak zaujalo ma vsetko, tvoje popisy su super ale ja som skor na romantiku :)

    Inak ak ta zaujima ako vyzeraju v skutocnosti AVON ruze a lesky recenzia tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/avon-ruze-lesky-ake-su.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli bude Ravenswood podobný Pretty Little Liars, tak to moc strašidelný nebude :-) Já naštěstí v tématech seriálů moc vybíravá nejsem - když má děj hlavu a patu a je to dobře herecky obsazené, tak si nebudu nikdy stěžovat :-)

      Vymazat
  2. Já nerada upíry. Definitivně mě zaujala 8) a 9). Na tipy si netroufam, jsem oproti tobě očividně seriálovej barbar :-)

    Jinak, nemohla bys prosím vypnout to ověření pomocí slova? Vždycky když píšu komentář, chce to po mně dokázat, že nejsem robot a já se zaboha nemůžu trefit do těch správných písmenek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 9 si troufám říct, že se bude líbit každému, 8 je spíš pro lidi otrlé, kteří si při koukání neokoušou nehty až na kost :-)
      A k těm komentářům - ani nevím, že tady nějaký ověřování mám. Pokusím se to tedy napravit :-)

      Vymazat
  3. Strašně mě zaujaly Dracula, Revolution a Hannibal :))
    Děkuji, že teď mám alespoň nějaký přehled o nových seriálech ;) :D :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Draculu jsem taky dost zvědavá. Prej to bude dost drasťák, žádná komedie typu True Blood. Jinak jsem ráda, že se článek líbil, i když jsem trochu odkročila od svého běžného blogového tématu :-)

      Vymazat
  4. já se hrozně těším na Ravenswood, PLL miluju, tak jsem zvědavá. asi to bude úplně z jiného soudku, ale tak bude tam Caleb :D :D jinak teď na moc seriálů nekoukám, skončil mi Dexter, tak si musím najít nějakou náhradu... díky za tipy, na něco z toho určitě mrknu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak zkus Revenge, to by se ti taky mohlo líbit :-)

      Vymazat
  5. super tipy:) mně se hodně líbil Orange is new black, netflix spustil online celou serii zároveň a je to super. Prostředí ženské věznice a hlavní hrdinka je prostě jiné a opravdu zaujme :D Z.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O tom už jsem taky něco slyšela. Jen jsem teď asi na 20ti seriálech (možná víc), takže nestíhám sledovat :-) Ale zařadím to do letního výčtu, až všechny podzimní seriály skončí :-)

      Vymazat