Dermacol Corrector Palette

18. 9. 2013

Určitě to taky znáte. Jedna pozitivní recenze produktu, druhá, pátá .. a musíte ho mít taky. Zabránit ve vyzkoušení vám může následně jen smrt. Přesně takhle, přes několikanásobná doporučení, jsem se dostala k tomuto korektoru. Navíc ten rozjasňovač!!
Dnes se tedy na paletku korektorů podíváme zblízka a představíme si i nějakou tu korektorovací teorii...



Nejdříve tedy ta slíbená teorie. Zkusím to vzít stručně, ať nezdržuju :-)
Většina z nás zná korektor jen jako hodně hutnou verzi makeupu. Prostě - "dám toho mega vrstvu a ono se to snad nějak přebarví a překryje a pak to ze mě snad ani nebude opadávat nebo zalejzat do vrásek". Já si pod tímto pojmem spíše představím barevné korektory, neutralizující nežádoucí tóny na pokožce. Neutralizují je klíčové slovo. Vždy totiž chceme při neutralizaci barvy dosáhnout hnědého (resp. béžového) odstínu, který bude pleti vlastní. Jak toho docílit si nejlépe ukážeme na teorii komplementárních (doplňujících se) barev:



Barvy naproti sobě se vzájemně doplňují a smícháním vytvoří hnědou barvu, takovou, jaké chceme na pleti docílit. To znamená (jak je z obrázku patrno), že chceme-li zamaskovat fialové kruhy po očima, nejlépe nám poslouží korektor ve žluté barvě. V případě, že se pereme s červenými pupínky, nejlepší zbraní nám bude korektor zelený. Hlavní výhoda této neutralizace tkví zejména v tom, že nemusíte nanést tak velkou vrstvu, jako když byste maskovali korektorem v pleťové barvě. Nejde tady totiž ani tolik o překrytí, jako o zneutralizování nechtěného zbarvení.









Doufám, že byla teorie jasná a přesuneme se k produktu. Korektor obsahuje přesně tři barvičky pro korekci a jeden stříbrný rozjasňovač: 


Všechny korektory jsou příjemné krémové konzistence a nemají tendence zalézat do vrásek. Nevysušuje (alespoň u mě ne). Jen pozor na sušší místa na pleti, šupinky mají tendenci barvu zadrhávat a ta je pak dost výrazně vidět (hlavně ta zelená). Rozjasňovač je naprosto bezchybný, žádné trapné třpytky. Odlesk je spíš studený perleťový, než vyloženě stříbrný. Zelený korektor je, jak už jsem zmiňovala, určen pro korekci červených oblastí. Hodí se především na pupínky, červené žilky a zarudlá místa. Žlutý korektor si zase poradí s fialovou - kruhy pod očima, čerstvé modřiny. Hnědý korektor (zdá se dost tmavý, ale není) je určen pro krytí menších nedostatků, které nepotřebují až toliko péče, nebo pro dokončení krytí barevnými korektory - v případě, že máte pocit, že je žlutá či zelená vidět, lze ji přetřít tímto hnědým, pro lepší pocit.

To si nicméně můžete přečíst i na zadní straně obalu:


Trošku mě mrzí absence červeného (resp. růžového) korektoru, který se hodí pro korekci zelených žilek a dosluhujících modřin. Ale to bych nebyla já, abych si zase nestěžovala :-)


Takhle už vypadají korektory a rozjasňovač v akci:


Jak vidíte, hnědá opravdu není moc tmavá, na pleť sedne skoro každému. Rozjasňovač doopravdy není taková "odrazka", jen jsem ho, pro účely focení, lehce navrstvila.


Kupovala jsem v Tetě, ale seženete ho prakticky v každé drogérii. Cena je 160 Kč. Každopádně doporučuji kromě tohohle korektoru pořídit si i nějaký v tělové barvě, který vám přesně sedne odstínem - právě na doladění menších nedostatků, které nepotřebují nutně korekci barvou. Když už neseženete přesně v odstínu vaší pleti, volte raději světlejší variantu, než tmavší. Tmavá na pleti totiž nedostatky spíše zvýrazní, než potlačí. Já jsem si v poslední době oblíbila korektor od Alverde, který jsem zmiňovala zde.

Složení na obalu bohužel nenajdete, ale měl by být údajně hypoalergenní. Objem činí 8,8 ml.



5 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Také jsem si paletku teď pořídila! :) Je skvělá :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně rozjasňovač mi udělala radost.. jen začínám mít pocit, že korektory a hlavně ten zmíněný rozjasňovač vysychají..

      Vymazat
  2. Složení tam je, stačí zezadu poodlepit tu nálepku..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha! Díky za tip! Takhle detailně jsem obal nezkoumala :-)

      Vymazat
    2. Bohužel jsou některé výrobky tak malé, že to složení už není kam napsat :) ale musí být všude, na každém výrobku, dokonce báze pod makeup od dermacolu má jen 3 složky a je zespodu lahvičky, ale také se musí odlepit, chvíli jsem pátrala :D

      Vymazat