Ladybox ZÁŘÍ 2013

30. 9. 2013


Tenhle měsíc jsem byla "napnutá jak kšandy" z očekávání, co mi MUA krabička přinese. Konec nervozity - tady ji mám:



Jak už jsem zmiňovala, jde o MUA edici, design krabičky tomu také odpovídá:





Průvodní dopis:




Co se obsahu krabičky týká, stíny jsem u MUA tak trochu čekala, zbytek obsahu je ale překvapení. Hlavně zubní pasta, jsem k ní trochu skeptická - nicméně je tam spousta zářivých slov max a white, takže běda jestli nebudu mít zoubky jako perličky!



Jednotlivé produkty:


DERMACOL PERFECT CLEANSER 2in1

200 ml, plné balení, cena 99 Kč


Mrzí mě to, ale já těmhle parfémovaným drogérkovým odličovačům prostě na chuť nikdy nepřijdu (s výjimkou Mixa micelárky). Marš na exchange! Najde využití? Určitě NE!



MUA GEL LINER Undrerground

plné balení, 129 Kč, objem je mi záhadou


No ještě že jsem koukala na nějaké rozbalovací video, jinak bych štěteček nenašla :-) Ano, vím, že je to i v průvodním dopise, ale přiznejme si, kolik z nás ho čte...
Po nějakých černých linkách jsem už dlouhou dobu pokukovala (hlavně po těch nových od L´Orealu) a naštěstí jsem se nerozhoupala, takže mi tyhle udělaly vcelku radost. Ještě aby měly tu slíbenou výdrž! Najde využití? Určitě ANO!




MUA KISS PROOF LIP STAIN

plné balení, 129 Kč, další tajemný objem


Prosím, nenuťte mě používat kosmetiku ve fixu! Navíc mě děsí složení. A nejhorší na tom je, že konečně trefili odstín (Fabulicious), u něčeho, co nepoužiju :-) Najde využití? Určitě NE!




MUA TRIO EYSHADOW Inoccence

plné balení, 109 Kč, objem si i zde budete asi muset vypočítat


Stejně jako po linkách, jsem už delší dobu pokukovala i po nějakém seskupení stínů na hnědé kouřovky. Žádná Naked to není, co si budem nalhávat. Nicméně provedení i barevný výběr mě potěšil. Vykrádání Burjois taktně přejdeme. Taktéž složení. Škoda, že nenabídli v LB více odstínů, vyměnila bych si další na exchangi. Najde využití? Určitě ANO!




MUA FASHIONISTA FLAWLES PRIMER

35 ml, plné balení, 399 Kč


Oslavujeme! Můj první primer. Vždyť já ani nebudu vědět, kam patří :-) Jen jsem si nemohla nevšimnout, že je plný silikonů.. ale jako úplně plný. Takže dámy - jen na opravdu čistou pleť, nebo vás čeká nějaký ten beďar. Zatím ho umístím do krabičky s imaginárním nápisem "možná", kde bude čekat na svojí případnou příležitost. Najde využití? Spíše ANO.




PALMERS CBF LOTION parfémované

50 ml, cestovní balení, 145 Kč za 250 ml (tj. 29 Kč za toto cestovní)


Další značka, která mě nějak neoslovila. Ono ani to složení není žádní hitparáda. Mamka má produkty téhle značky nicméně ráda. Mami, máš u mě dárek! Najde využití? Určitě NE!



COLGATE MAX WHITE ONE LUMINOUS

75 ml, plné balení, 85 Kč


Víte jak, zubní pasta se doma nikdy neztratí. Ale ty zoubky jako perličky stejně chci! Najde využití? Určitě ANO!



Kdo minulý měsíc naříkal, že má balíček plný vzorečků, tenhle měsíc valí bulvy úžasem. Celkem 6 plných produktů a jeden cestovní. Hodnota se vyšplhala na monstrózních 979 Kč. Tak, to bychom měli kvantitu. A kvalita? U mě osobně vítězí srpnová edice. Quality beats quantity! Alespoň u mě.





3 komentáře:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. já ho dostala včera, mám jiný primer (matující), už ho zkouším, ale mám z něho prostě obavy, celý den si představuju, jak jsem pod ním i přes všechnu snahu o pečlivé vyčištění uzamkla nějakou nečistotu a jak mi tam teď začíná něco bujet :D jinak jsem celkem spokojená, jen ty linky a mléko dám na Exchange, protože je nevyužiju. navíc to mléko už tam kdysi bylo, strašně mi smrdí a ještě je mi ta značka nějaká nesympatická. docela se těším na fixu a na pastu, ta se vždycky využije :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já taky nějak nemám zatím odvahu ten primer použít. Hlavně dneska na facebooku byly nějaké negativní ohlasy - prej to pár lidem udělalo na obličeji paseku.. holt silikony do kosmetky prostě nepatřej..

      Vymazat
    2. uf uf, teď to čtu, no tak snad to bude v pohodě, fakt jsem se snažila pečlivě vyčistit a hned večer to sundám. myslím, že ho zkusím jednou a dost, protože to složení je prostě síla. zatím jsem měla jen bázi Dermacol a po pár použitích mi hodně ucpala póry a nadělaly se mi černé tečky i pupínky. takže si ji dávám jen velmi výjimečně, když potřebuju, aby mi "držel obličej" :)

      Vymazat