Spokar - dvojník Curaproxu?

23. 9. 2013

Na zubní kartáčky Curaprox nedám dopustit. Hlavně na ty s označením "ultra soft". Moje odhalené zubní krčky mi totiž dávají za uši pokaždé, když se je snažím podvést jinou značkou. Tenhle se ale na první pohled tváři jako jeho dvojče.. ale je to tak i na druhý pohled?




Hlavní jeho zbraní jsou údajná hexagonální vlákna:


Tvar vláken se posuzuje dost těžko. Mikroskop bohužel nevlastním, tudíž můžu posuzovat jen vlastním nezoomovým pohledem, při kterém mi přijdou vlákna stejná, jako u každého jiného kartáčku.
Add. 1) Jestli je jich víc ve svazku taky netuším, nepočítala jsem je a ani to neplánuju.
Add. 2) Účinnější čištění a efektivnější odstraňování plaku? Opět podle mého názoru záleží víc na době a technice mytí zubů, než na tvaru štětin.
Add. 3) Mám ho týden, takže netuším, jaká bude jeho životnost. Někde jsem se ale dočetla, že kartáček by se měl měnit co dva měsíce, protože pak už je plnej bacilů. A bacilů se já tůze bojím. Takže, i kdyby životnost dosáhla třicet let, za dva měsíce letí do koše. I s bacilama. Vyvařovat ho totiž odmítám.




Zkusíme ho tedy porovnat s běžným Curaproxem:


Začneme (neobvykle) fotkou napravo, jelikož tam to bude stručné a jasné. Šířka kartáčku a hustota štětin je prakticky stejná. Tady tedy není moc k porovnávání.
Vyobrazení vlevo jasně ukazuje, odlišnou délku čistící plochy - Curaprox je o fous delší. Další rozdíl je v délce štětin, Curaprox má štětiny o kousek kratší. Díky těmhle dvěma vlastnostem Curaprox na zuby lépe dosedne a štětiny nemají tendenci se vlnit a ohýbat, jelikož je tlak rovnoměrněji rozprostřený a kratší štětiny mají větší vůli.

To už jsme ale dost zabrousily k fyzice (a tu já nerada skoro stejně jako bacily). Rozdíl každopádně není tak markantní a musím uznat, že kartáček je téměř srovnatelný a stojí polovinu ceny Curaproxu. Měkkost štětin je taktéž skoro stejná - nic co by mým zubům vadilo.




Takže až příště budete stát u regálu se zubními kartáčky a nebudete vědět který je ten pravý, můžete s klidným srdcem sáhnout po této značce:


Nakoupila jsem, netradičně, v Glóbusu a cena byla příjemných 39 korun.



A co vy? Máte nějaký svůj oblibený ultra měkký kartáček? Veškeré tipy jsou vítány :-)


2 komentáře:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. o tom som este nikdy nepocula :)


    Inak posledny tyzden super BIELENDA giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/09/bielenda-super-mega-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak teď už jsi slyšela :-) Akorát nevím, jak moc je prodej rozšířený, jestli je neprodává fakt jen Glóbus..

      Vymazat