Srpnové hodnocení s odstupem, exchange a co mi v krabičkách schází ...

4. 9. 2013

Ne vše se nakonec jeví tak, jak je tomu zprvu. Obsah beauty boxů nevyjímaje. Dnes věnuji článek zpětnému hodnocení srpnové edice, zamyšlení nad kvalitou exchange a rozjimání nad obsahem oblíbené krabičky krásy...

Znáte ten případ, kdy si něco natolik zidealizujete, že realita už pak v žádném případě nemůže být lepší? Tak přesně takhle to u mě dopadlo tenhle měsíc s Pure Fiji. Šampón opravdu krásně voní a vůně vydrží až do dalšího mytí. Vlasy po něm zůstanou jemné, u mě byl ale kámen úrazu v objemu vlasů po umytí. Abyste pochopily - já mám vlasů dost. Dost kudrnatých vlasů. A když jim šampón ještě dodá na objemu tak se stanou přímo nezkrotnými. "Splácly" se až po dvou dnech stažení do drdolu. Tudíž nic pro mě. Možná kdybych vybrala jinou variantu.. jenže ta cena! Alverde mi poslouží úplně stejně za desetinu ceny. Každopádně nechci v někom vzbuzovat pocity, že je šampón špatný - to vůbec. Jen mi jednoduše tak úplně nesedl, ale kvalita se mu rozhodně nedá upřít. Kondicionér u mě propadl úplně, měla jsem po něm takové zatížené umaštěné vlasy. O šampónu bych ještě přemýšlela, do kondicionéru bych ale nešla ani náhodou. Opět se odvolám na avokádovou masku Alverde za desetinu ceny.

Korres Lip Butter přesně splnil to, co jsem od něj čekala. Parádně hydratuje, poradí i se suchými a podrážděnými rty, tónovací vlastnost je příjemným bonusem. Jako tvářenku bych si ho sice netroufla použít, ale mít tady na blogu něco jako srpnové favority, rozhodně bych ho tam zařadila. Snažila jsem se vykšeftovat ještě odstín Wild Rose, což se bohužel nepodařilo. Vlastně se ani nedivím, já bych se ho taky držela zuby nehty. K vlastní radosti se mi podařilo dostat na exchangi Korres Lip Gloss (za Biosilk) v odstínu 12 Washed Off Pink. Lesk je snad ještě lepší než lip butter. Ta barva je úžasná a musí sednout snad každému. Opět hydratuje na jedničku s hvězdičkou a taky příjemně voní - po třešních. Konzistence je trochu lepivá, ale u kterého lesku není, že?



Beauty UK lak na nehty Glam Nails v broskvovém odstínu se mi nakonec podařilo vyměnit za suchý šampón Lee Stafford, což podle mě byla velice výhodná výměna. Nicméně jsem od sestry dostala, čistě z dobroty srdce, růžovou verzi laku, odstín 12 s výmluvným názvem Pink. Udělal mi o kousek větší radost než zmíněný broskvový odvrženec, proti kterému jsem sice nic nenamítala, jenže suchý šampón Lee Stafford je prostě suchý šampón Lee Stafford, pochopte... Bohužel lak dost mizerně kryje. Barva zůstává v některých místech průhledná i po nanesení dvou vrstev. Konečné hodnocení je tedy: NIC MOC.



Stále zkouším možnosti využití Mátového gelu od Ryoru. Už jsem měla možnost ho otestovat proti komárům při návštěvě Padrubického letního kina. Komáři na mě opravdu nešli. Mohlo to být ale způsobeno tím, že sem tam trochu sprchlo, takže si pravděpodobně řekli, že se na to můžou vyprdnout, že jim za tu trochu krve v tomhle počasí prostě nestojíme. Dále jsem gel vyzkoušela na otok. Asi před týdnem mi totiž nateklo z neznámého důvodu během noci oční víčko. V tomhle případě mi ale byl gel platný jako mrtvému zimník. Otok z víčka opadl prostě a jednoduše až za pár hodin vlastním přičiněním. Rozhodně ale doporučuji použití na překrvené nohy - když musíte dlouho stát nebo chodit. Nohy pěkně ochladí a uvolní. Další možnosti využití budu, jak už jsem psala, průběžně testovat.

Narozeninový dárek, zubní pasta Marvis, mě sice nijak do varu nepřivádí, nicméně na cesty je to příjemný a více než nutný společník. Každopádně, zatím jsem nestačila spotřebovat první pidi-balení z dřívějšího vydání, takže tohle čeká v krabici zásob, až na něj přijde řada.

Vzorečků TMT jsem se zbavila hned druhý den, darovala jsem je prvnímu dobrovolníkovi, který mi přišel do cesty.




Dále bych chtěla probrat moje zkušenosti s EXCHANGE. Nedávno jsem si všimla, že na facebooku nějaká moudrá osoba navrhovala hodnocení uživatelů s ohledem na jejich spolehlivost při výměnách. Já jsem vlastně docela pro. Už mockrát se mi stalo, že jsem odepsala na výměnu a obratem mi přišel dotaz, zda je možná osobní výměna. Když jsem odepsala, že ne, že jsem z druhé strany republiky, dotyčná se již zpět neozvala. Tak buď chtějí šetřit na poštovném nebo se prostě bojí, že balíček odešlou a k nim pak žádný obratem nedorazí. Osobně bych tipovala druhou možnost. Já patřím pravděpodobně mezi ty šťastné, vyměněné balíčky mi zatím dorazily ve sto procentech případů. Exchange byl pokaždé bezproblémový a rychlý. V poslední době jsem přestala balíčky odesílat doporučeně a odesílám jako obyčejný balíček. Nikdo si zatím nestěžoval, že by balíček nedorazil. V případě odeslání jako obyčejný balík ušetříte zhruba 20 korun, což je při větším množství rozhodně citelný rozdíl - pokud se tedy psychicky smíříte s tím, že v případě ztráty se nikam a nikomu se stížnostmi nedovoláte.
Co mi ale poslední dobou leze krkem je zadávání vlastních výměn. S přibývajícími produkty se vlastní exchange stává naprosto zběsile nepřehledným. To rolování v obrovském množství produktů je ubíjející a polovinu věcí, za které bych byla ochotná měnit, ani nenaklikám, jen abych už měla zadávání za sebou. Bylo by fajn alespoň nějaké abecední filtrování. Vůbec nejlepší by byla možnost zadat k jednomu produktu, kterého se chystáte zbavit, větší množství produktů. Odpadla by pak potřeba každý poptávaný produkt párovat s tím nabízeným. Nebo alespoň přidat textový popisek (ano, opravdu text, na který bude možné aplikovat Ctrl+F), pro zrychlení vyhledávání. Jestli to totiž takhle půjde dál, brzy mi odejde kolečko na myši...

Jen tak pro pobavení  - sbírka mýdel Libebit z exchange (pozn.: dvě scházejí, ty už jsem darovala)





Poslední část dnešního článku bych ráda věnovala zamyšlení nad typy produktů, které se v krabičkách nachází. Aneb - co mi v krabičkách chybí a co přebývá.
Začnu s přebýváním. V každé krabičce najdu plný produkt na rty. Rtěnka, lesk, balzám, rtěnka, balzám, rtěnka.. a takhle až do nekonečna. Už si ani sama nechodím nic podobného kupovat, jelikož tyhle produkty nemám šanci do důchodu spotřebovat. Nehledě na to, že ve třičtvrtině případů mi přijde rtěnka ve špatném odstínu. Dále vlasová kosmetika. Co balíček, to šampón (a kondicionér). Naštěstí se v poslední době objevují výhradně v bio kvalitě, což chválím. Navíc se vesměs jedná o cestovní balení, která jsou spotřebovatelná a na cesty se, jak jinak než, hodí. Takže odpuštěno. Jako poslední bych chtěla poukázat na množství mycích gelů, mýdel, pěn apod. Skoro všechny sprcháče vyměňuju. Ale kdybych neměnila, tak se  v nich doma topím.
Teď už ale k tomu, co mi v krabičce chybí. Rozhodně mi tam chybí nějaká oční dekorativka. Pár prvních boxů jsem prošvihla, takže jsem třeba nikdy ještě nenarazila na řasenku. Dále jsem, já osobně, nikdy nenašla v krabičce oční stíny. Jediné, co mi z očních produktů dorazilo, byl fix od L'orealu. Ten je ale použitelný tak maximálně na kreslení po papíru. Vraždila bych za kvalitní rozjasňovač. Ráda bych taky v krabičce našla nějaký produkt na úpravu vlasů (lak, vosk, ...cokoli). V neposlední řadě by mě neurazil ani deodorant - ten se tam neobjevil přesně nula-krát, pokud dobře počítám.
Dále poukážu na produkty, které bych v krabičce nikdy nechtěla potkat. Mezi ně patří, v první řadě, cokoli depilačního. Pásky, krémy apod. Nevím tak úplně proč. Prostě nechci. Hotovo. Konec debaty. Nezařazujte do krabičky, pěkně prosím, žádný parfém, či EDT, aby půl republiky nevonělo stejně. Neposílejte mi také žádná léčiva typu Smoklin. Něměla jsem ho pak kde udat. Ani kuřáci to nechtěli (jelikož ti nejsou ochotni si připustit, že dělají něco špatně a čeká je dlouhá a bolestná smrt). Poslední věc, kterou nechci v krabičce už vidět je Salcura. Všechno to smrdí stejně, nic to nedělá, jen to má jinou barvu obalu, abyste poznali, kam si to máte stříkat.
V závěru ještě zmíním, co by mi naopak udělalo radost největší, a to nějaká limitovaná edice s BIO kosmetikou. A klidně bych si i připlatila :-)



Pokud se našli odvážlivci, kteří se dočetli až na úplný konec, budu ráda když mi dají v komentářich vědět, jaký je jejich názor na poslední vydání, exchange nebo na obsah balíčků obecně...


PS: Dle mého názoru kvalita obsahu boxu po spojení vzrostla. Jen tak dál, prosím!

16 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Lak na vlasy již byl v senzaboxu a antiperspiranty taktéž, i když vlastně zmiňuješ deodorant, ten asi vážně nebyl :)

    Jinak souhlasím, že by měli zavést hodnocení exchange a k nabízenému produktu možnost zadat více produktů, za které bych byla ochotna měnit, taky mě to nedávno napadlo, když jsem k jednomu nabízenému produktu vkládala další tři inzeráty...Je to otrava a inzerátů je tam již vážně moc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Senzabox jsem objednala jen jednou a to ten poslední, myslím. Na mě v něm byla spousta drogérky, kterou bych si mohla pořídit jednoduše sama, takže mě nijak netáhl. Jinak jsem ráda, že ten exchange netrápí jen mě :-)

      Vymazat
    2. Protože senza box je spíše o věcech co se zde dají koupit a o značkách již profláknutých, ladybox byl spíš zase o značkách co tady nejsou aby je lidi mohly vyzkoušet :)
      Jinak ohledně exchange, je nás asi víc koho to štve :D

      Vymazat
  2. No, já jsem třeba řasenku v boxu měla - byl v listopadovém, přišla mi hnědá, takže se s ní stejně nemaluju :(
    Koukám.. ty jsi z Pardubic nebo okolí? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já objednávala boxy až od ledna tuším, takže mě řasenka bohužel minula. Ano, přímo z Pardubic :-)

      Vymazat
    2. Já neobjednávám pravidelně :-) Já měla ten listopadový a pak až červnový. Takže zrovna náhodně tam řasenka byla.
      Super, já jsem bydlela taky v Pce, ale teď bydlím cca 8km od.

      Vymazat
  3. Podobný názor jako já. Ze srpnové krabičky jsem nikterak nadšená nebyla, nejvíc se mi líbil právě balzám na rty, ALE... mam jich asi 15... neřikam, že nezkouším ráda nové věci, ale ráda ty staré spotřebuju... díky ladyboxu a senzaboxu, než se to spojilo... mam x laků na nehty, x lesků na rty... na exchange nemám nervy a jak tak koukám, tak asi správně, protože mě by nebavilo se s tím srát... od toho jsem myslela, že je personalizace... ale podle toho, co mi ted v sprnu přišlo, tak ta zjevně pokulhává.
    BIO kosmetiku bych brala taky, a možná ani ne limitovanou edici, ale byla bych ráda, kdyby na trh místo spojování přišla nová konkurence, která by ladyboxu vzala vítr z plachet a jeho výsadní postavení... on by se pak o dost zlepšil...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě tahle poslední edice docela sedla, konečně jsem moc produktů neměnila. S personalizací je to složitější. Když přijde 10% světlých rtěnek a 90% tmavých ale 90% odběratelů má v požadavcích světlou, nemůžou se prostě zavděčit všem :-/. Řešení je pak jediné - zrušit personalizaci :-)

      Vymazat
  4. Super názor :) souhlasím s komentářem výše, že v senzaboxu bylo pár věcí, které tobě v krabičkách chybí. Osobně jsem zatím měla jen asi 5 krabiček a z toho 2x stíny ;) holt personalizace je personalizace. Se srpnovou krabičkou jsem byla spokojená. Nejvíc mě potěšil asi stíny (INGLOT) ty jsou naprotosto boží a vydrží do večera. Ale teda zatím nic nemělo na červenec :). Exchange jsem ještě nevyzkoušela, takže to přejdu bez komentáře, každopádně hodnocení uživatelů by nebylo na škodu (viz třeba aukro - každý mohl vědět do čeho jde).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak zrovna ty stíny bych ráda vyzkoušela. Problém je, že Inglot nemá český eshop (nebo jsem na něj nenarazila) a do Prahy si pro ně nepojedu :-) U mě zatím vede srpnová edice. Červenec mi přišel celkem nabitý, ale v konečné fázi jsem dost velkou část vyměnila.

      Vymazat
    2. Jejich facebooková stránka je zároveň e-shop. Stačí jim napsat a oni ti cokoliv pošlou.

      Vymazat
    3. Děkuji za tip :-) Na FB jsem se ptala a psali taky, že eshop chystají.. jen tak pro info :-)

      Vymazat
  5. já jsem tenhle box neměla, ale Pure Fiji jsem si vzala od tchýně a jsem docela zklamaná, strašně mi smrděl ten kondicionér, vlasy jsem měla až krepaté... nicméně jsem si objednala balík s jinýma věcma a ty jsou zatím super :)
    s exchange souhlasím, já jsem dvakrát posílala a jednou měnila osobně, naštěstí vše bez problémů, ale dvakrát se mi stalo, že mi někdo napsal, já odepsala a... ticho po pěšině. ale to je ještě ta lepší varianta, spíš to jenom zamrzí. a inzerátů mám hodně a taky mě to štve, přece nemám jen jednu jedinou představu, co bych tak asi mohla chtít, ale nechci to zas zahlcovat...
    dřív jsem si objednávala jen SB a tam jsem měla lak na vlasy dokonce dvakrát a celkově jsem měla nějak to složení radši než u LB (jasně, někomu může vadit přílišná "obyčejnost"), ale prostě mi sedl nějak víc.
    jinak moc hezky napsané!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) K tomu exchangi, taky se mi to párkrát stalo - dost lidí se ozve s jedním produktem na více inzerátů a vymění to s prvním, kdo se ozve zpět, a ostatním pak už neodepíší, že výrobek je fuč. Mě osobně to přijde dost neslušné, ale nic s tím nenaděláme, lidé jsou různí :-) Exchange klidně zahlcuj, mě se to osvědčilo. Dlouhou dobu nemůžu něco udat a jen co to zadám sama, do druhého dne se vždycky někdo ozve..

      Vymazat
  6. S hodnocením plně souhlasím! Taktéž by mě potěšila krabička s přírodní kosmetikou, akorát si nejsem jistá, kolik ženských by si ji pořídilo. Ale já určitě ano.. jinak na běžné krabičky peču!
    Dovolím si jedině nesouhlasit se Salcurou. Pravda, že jí teď cpou do každého možného boxu, ale já mám s verzí na akné dobré zkušenosti. Pěkně mě zbavila pupínků. Jen tahle pleťová kosmetika (obzvlášť přírodní) účinkuje na každého jinak..

    http://wonderfull-today.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám salcuru na ekzemy a svědivá místa a ta je mi teda prd platná. Tu intimní jsem zkoušela jednou a to byl vítr, to ti povím :-) Přítel má tu na akné a taky mu to nějak nepomohlo (nebo to užívání fláká - prostě chlap a kosmetika)... Jinak na BIO krabičku by se podle mě mohlo chytit dost lidí, přírodní kosmetika v poslední době roste v oblibě a i dost "nepřírodních" značek už začíná vynechávat parabeny, silikony, alkohol, parfemace, barviva...

      Vymazat