TAG: Kolik toho na sebe napatlám?

20. 9. 2013

Zamyslely jste se někdy nad množstvím produktů, které denně použijete? Já ne.. tedy až do chvíle, než jsem začala připravovat tento TAG. Takže jsem si doma posbírala vše, co figuruje v mojí denní rutině...

A takhle to to dopadlo:



No nic, rozebereme si to postupně...


Když vstanu:


Čištění zubů je asi klasika, to nikoho neudiví. Dále aplikuju na obličej nějaký hydratační krém, jelikož mám pleť opravdu dost suchou, takže i pod BB musím dávat vrstvu krému. Docela jsem si oblíbila krém od Physiogelu - snad mi vzorečkové pytlíky ještě chvíli vydrží :-) No a proto, že kromě neuvěřitelně suché pleti mi příroda nadělila i suchou kůži na zbytku těla, jsem zvyklá se mazat tělovým mlékem i ráno.



Následné ranní líčení:


Většina produktů vám bude asi známá a jasná, ale rychle je proběhneme zleva doprava: tužka na oči, rozjasňujíci tužka na oči, BB, pudr, korektor + rozjasňovač, tvářenka, oční stíny, lesk na rty, báze pod oční stíny, řasenka, gel na obočí... 



Finální úpravy:


Deodorace, parfemace a úprava vlasu... tenhle lak od Toni&Guy je super, vůbec neslepuje vlasy a hezky je uhladí. Jen jsem si možná mohla vybrat silnější variantu, tahle je medium.



Během dne:


Použití balzámů je asi jasné. Bambuckým máslem si během dne mažu ruce, protože u těch na vysoušení trpím asi nejvíce.  A když si denně desetkrát po záchodě myjete ruce, dostávají docela zabrat. Vyhovuje mi hlavně proto, že byť je to podle názvu máslo, není ani tak mastné, jako spíš voskové.. zabrání tedy nechtěnému odpařování vody z kůže a zároveň nebudete mít upatlané vše, na co rukama sáhnete. Skleněná flaštička vpravo je miniatura výše vyobrazené Escady. 



Večerní očista:


No máme tady nějakou nutnou intimní hygienu, šampón a kondicionér (jedině v bio kvalitě, jinak mám lupy velikosti tortily) a mýdlo od Libebitu se solí z mrtvého moře - miluju tu tyrkysovou barvu)
Kdyby se někdo pídil po sprchovém gelu - nepoužívám. Tuhá mýdla forever.



Odlíčení a péče před spaním:


První věc, co udělám, když vylezu ze sprchy, je to, že se namažu (jinak bych uschla a popraskala ve švech). Teď jsem si zamilovala tohle limitované melounové máslo Alverde (mimochodem - všichni mi pochvalujou, jak krásně voní). Pak jde na řadu odlíčení. Odličuju se až po sprše, a to proto, že nechci aby mi na obličeji zůstavala obyčejná voda, která vysušuje. Odlíčení očí bez dvoufázového odličovače je pro mě už nepředstavitelné. Na zbytek obličeje používám v poslední době nějakou micelárku a obličej pak zapatlám mega vrstvou krému. Jo, a neměla bych zapomenout na olejíček do vlhkých vlasů, aby konečky vydržely o něco déle...


Spočteno a podtrženo - 30 produktů (a to jsem vynechala odlakovač a lak na nehty). A co vy? K jakému číslu se dopočítáte?



9 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. No já momentálně tak kolem 10, protože toho víc nemam :-D Ale některý věci z tvýho seznamu jsem nechala doma a dost se mi stýská (třeba Alverde máslo, bambucký máslo atd...)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je jasný, že když je člověk na cestách, musí se trochu uskromnit :-) Já kdybych měla brát na cestu vše co používám (a že je toho ještě tak trojnásobek, protože ráda produkty střídám), měla bych jeden kufr nadměrné velkosti plný jen kosmetického vybavení. A to tady ještě není depilátor, kosmetické štětce a další vymoženosti.
      Kosmetiku si dokup, buď ráda za Anglii, tam narazíš na takové věci, které tady seženeš jen za těžké prachy - Mememe apod :-)

      Vymazat
    2. Vim, vim...nicméně dekorativku tady nakupovat nechci, mam toho doma na kila a už jsem do toho dala takový peníze, že si víc nemůžu dovolit (obzvlášt když vezmu v úvahu, že tu totálně finančně vykrvácim už jen na jídle a ubytování). Spíš půjdu do nějaký pečující kosmetiky, ale taky toho nemůžu kupovat moc, protože to tady za 3 měsíce nespotřebuju...

      Vymazat
  2. Já teda víc, ale tvoje číslo je takové průměrné :)

    Z tvého seznamu nedám dopustit na kouzelné bambucké máslo, které miluju!

    Svět podle S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mít toho ještě víc, tak už nemám čas na nic jiného :-)

      Vymazat
  3. Máš moc zajímavý blog, už si ho přidávám mezi oblíbené:-) A zvu tě i na ten svůj!

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ja mam dvacet:) Jinak sampon Kiss my face mi nesedl.
    A pekny blog, sleduju:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, mě třeba nesedlo Pure Fiji.. holt si každej musí najít to svoje :-)

      Vymazat