L'Oreal akce + Gabriela Salvete 30% OFF

13. 10. 2013

Nevím, zda jste postřehli, že L'Oreal nabízí jako dárek k nákupu řasenku Volumissime. Nakoupit však musíte alespoň za 299 Kč a běžná cena darované řasenky je 249 Kč. Zda se nákup jen díky dárku vyplatí se dočtete v článku dále :-)


Jako první jsem si brousila zuby na nové gelové oční linky se štětečkem, které jsou v současné době vychvalovány snad na každém rohu. Trošku mě překvapila cena - 250 Kč ?!! Oukej, určitě za to budou stát, když je všichni tak velebí...



Balení působí opravdu luxusně - těžký skleněný kalíšek s víčkem evokujícím drahý kov. Tady nemám co vytknout.



Štěteček je, kupodivu, taky neuvěřitelně kvalitní. Má superjemné husté a pružné štetiny. Jeho součástí je krytka, kterou oceňuji, protože mám u těchhle linkových štětečků trochu strach je někde povalovat, aby se štětiny neohnuly nebo neroztřepily. Dále můžete vidět, že štěteček je atypického "rozšlápnutého" tvaru - zepředu široký a ze strany úzký, čímž můžete snadno kontrolovat šířku kreslené linky.



Jak je (doufám) vidět, linky jsou super úžasně pigmentované. Vytvoří opravdu intenzivní čerň jedním tahem. První linka je vytvořená plochou stranou přiloženého štětečku, prostřední užší stranou při větším tlaku na štetec a třetí linka je vytvořená za použití jen lehounkého tlaku na štětec. Je tudíž možné štětečkem vytvořit jak linku super-tenkou, tak pořádnou šedesátkovou :-)
Na druhé fotce, kterou jsem si prostě nemohla odpustit, je vyobrazen můj pokus o odlíčení linek. Tohle je asi půlminutová snaha o odstranění čmáranců pomocí micelárky. Nešly dolů a nešly, potvory. Pustily až po zásahu dvoufázového odličovače. Voděodolnost a dlouhou trvanlivost jim tedy můžeme věřit.



Finišujeme detailem složení (s odrazem mého foťáku) a zadní stranou kalíšku s popisem odstínu. Nenarazily jste náhodou i na další odstíny? Docela bych je brala :-)



Druhým zástupcem značky L'Oreal, který jsem "nutně potřebovala" je opět vychvalovaná micelární voda. Konečně dobře cenově dostupná micelárka bez parfemace a silikonů - JUPÍÍ!


Micelárku koupíte v obchodě s takovýmhle papírem, přilepeným na přední straně, hlásajícím něco o revoluční novince a o tom, kolik kroků v jednom vlastně zvládá. Na druhé straně zbytečného papíru je pak detailní nákres a popis toho, jak micely bojují s nečistotami. Na druhé fotce už pak samotná micelárka.
Popravdě, vzhledem k tomu, že jsem na žádném blogu neviděla tuhle fotku s letáčkem, mi pak v drogérii chvíli trvalo, než jsem ji našla, jelikož jsem koukala po verzi bez letáčku. Takže pro hledače, podobné jako jsem já, přidávám i fotku s letáčkem.



Co se týče samotného působení micelárky, nemůžu zatím úplně detailně posuzovat, použila jsem ji teprve dvakrát. Oči bych s ní asi neodlíčila, na to mám dvoufázové odličovače. Pleť nicméně nedráždí a vyčistí ji uspokojivě. Prozatím jsem tedy spokojená. Cena se pohybuje kolem 100 Kč.



Dostáváme se ke slibovanému dárku k nákupu, řasence Volumissime:


Řasenka má vcelku příjemný, lehce prohnutý, kartáček. Pigmentace je také dobrá a balení bytelné. Tím ale výčet pozitiv končí. Konzistence je hodně tekutá a řasenka díky tomu dost slepuje řasy a nedokáže je pořádně pročesat, spíše je ještě více překříží. O přidaném objemu si také můžete nechal jen zdát. A nejhorší na ní je to, že se během celého dne obtiskuje. I po šesti hodinách od nanesení se mi pod obočím objevovaly tmavě šedé šmouhy. Děs.
Pokud tedy uvažujete o nákupu jen s ohledem na řasenku, nemusíte do drogérie ani chodit. V případě, že ale máte produkty, které chcete vyzkoušet a řasenka bude jen příjemným bonusem (jako u mě), jděte do toho. Třeba vám sedne lépe než sedla mně.



Druhým důvodem pro návšetěvu Rossmanu, byla avízovaná sleva na produkty značky Gabriela Salvete. Sleva měla činit minimálně 30%. A protože jsem už dlouho dobu chtěla vyzkoušet perleťové oční stíny této značky, za tu cenu už jsem jim nemohla déle odolávat :-)



Já si prostě nemůžu pomoct, ale hrozně se mi líbí obaly stínů. Jsou super bytelné a navíc mám úchylku na hranaté krabičky. Přijdou mi skladnější než ty kulaté. Navíc vkusným klasickým černým obalem nemůžete nikdy nic pokazit.



Jediné, co mě na značce mrzí, je to, že odstíny kosmetiky nijak nepojmenovává. Jen čísluje. Jediná výjimka, na kterou jsem zatím narazila, byly pískové laky - ty svůj název mají. Takže tady se odstín vlevo jmenuje jednoduše 02 a ten vpravo 04.
Objem je 2g a cena, teď akční, činí 55 Kč.



Stíny jsou vcelku dobře pigmentované s příjemným perleťovým odleskem. S kvalitní bází pod oční stíny vydrží klidně 12 hodin. Jestli můžu s čistým svědomím doporučit nějaké drogérkové oční stíny, jsou to bezesporu tyto.

Obě akce běží v drogériích Rossmann. Akce L'Oreal platí až do 17.11. a Gabriela Salvete do 27.10.


Dnešní článek byl především o fotkách. Kdyby se vám nezdála jejich kvalita, tak mě prosím omluvte. V té tmě, která v posledních dnech zavládla nad naši republiku, se dokonalé fotky tvoří trochu obtížně :-)


5 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. zrovna sepisuju článek o té micelárce, využila jsem trochu hezčího počasí na focení :D a taky jsem ji chvíli hledala, ale ten papír letěl hned do koše, protože strašně lepil a prostě mě štval, navíc detailní obrázky, jak micely odlepují nečistoty od pokožky jsem stejně na blog fotit nechtěla :D
    jinak k té řasence - nebude lepší po pár dnech, až víc uschne? já třeba používám žlutou Colossal od Maybelline a prvních pár dnů je děsná, jak je mokrá, ale pak se to zlepší a za nic bych ji neměnila. tahle má celkem pěkný kartáček, žádné ty plastové divnotvary.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě by docela zajímal názor na tu micelárku po delším používání. U každýho jsem narazila jen na: jednou jsem ji použila a je fakt bezva!, což mi nepřijde jako moc hodnotné hodnocení. S tou řasenkou to ještě vyzkouším, když už ji doma mám, ale moc ji nevěřím. Když se obtiskává i po šesti hodinách od nanesení, kdy by měla být suchá, pochybuju že se to zlepší...

      Vymazat
    2. no já jsem ji zkoušela týden a vyhovovala mi od začátku. jsem hlavně ráda, že neštípe, protože to byl vždycky můj kámen úrazu (třeba micelárka od LRP mi skoro rozežrala oči, to byl děs), tahle je fakt jemná, dokonce neštípe, ani když se mi dostala do oka, póry taky nijak nezanáší, jak třeba někdo psal u Mixy (která mi to ale taky nedělá)

      Vymazat
    3. Mixu mám taky doma, skoro spotřebovanou, a nemám s ní extra problém, až na to složení. Chtěla jsem teď hlavně něco bez silikonů a bez parfemace.

      Vymazat
    4. jo, ta Mixa docela voní, i když někdo říká, že z ní ty růže necítí, já teda dost silně, ale nevadí mi to. tohle voní maximálně jako borová voda, takže vlastně nijak :)

      Vymazat