TAG: Co nosím v kabelce?

30. 10. 2013

Dlouho tady nebyl žádný TAG, což v dnešním povinném středečním článku napravím. Už mnohokrát jsem byla nařčena z toho, že v kabelce nosím cihly. Nenosím. A dnes to dokážu!




1. Peněženka



Peněženka je v každé kabelce povinnost. Nedávno jsem si pořídila tuhle krasavici od Roxy, a to především z důvodu narůstajícího počtu kartiček. Nejsem totiž žádný fanoušek "dokladovek", takže všechny karty, doklady, slevové kupóny a vizitky tahám v peněžence. Z fotek to není úplně určitelné, ale peněženka je opravdu velká, má rozměry běžného psaníčka (19x12 cm).


2. Kosmetičtí společníci



Bez vlhčených ubrousků ani ránu. V tomhle ohledu jsem si oblíbila značku Balea, a to z více důvodu - ubrousky jsou bez alkoholu a parfemace, mají skladné balení, čítající deset kusů, stojí 20 korun a koupíte je na každém rohu v DM. Další, bez čeho nedám ani ránu, je balzám Lavera. Tenhle je můj the best od the best a už dobrý rok a půl nepoužívám jiný. Figs & Rouge používám také na obličej, na sušší místa. Třeba teď v zimě, když pořád smrkám, ho používám na mazání nosu, abych ho neměla bez přestávky suchej a sedřenej. Dále tady máme kabelkové balení moji milované Escady Cherry in the air. Výčet uzavíráme povinným zrcátkem. Dekorativku tady nenajdete, nemám ve zvyku ji s sebou nosit. Výjimku tvoří sem tam nějaká ta rtěnka.


Druhou část kosmetiky tvoří tělová mazadla. Využitelnost bambuckého másla asi nemusím zeširoka rozebírat, je to prostě to nejuniverzálnější mazadlo na kdejaké kožní neduhy. Krém od Alverde je primárně určený pro mazání obličeje. Já ho ale používám hlavně na mazání rukou, protože jen co se na podzim ochladí, začnu mít ruce suché, jako pár století odleželá mumie. Bojuji s tím už spoustu let a tohle je zatím nejlepší produkt, na který jsem narazila. Perfektně zhrublou suchou kůži zjemní a zhydratuje a zároveň je dost mastný, aby předcházel dalšímu vysychání.


3. Diář, index, penál



Bez diáře nefunguji už notnou řádku let. Nemít ho, nejdu do práce, nejdu do školy, nejdu k doktorovi a nevím, kdy mi vyjdou které seriály :-) Taky bych zapomněla na všechny narozeniny a svátky, včetně těch mých. Index s sebou nosím teprve krátce. Rozhodla jsem se ho nosit v tašce natrvalo, protože pokaždé, když jsem ho potřebovala, jsem ho do tašky nepřihodila. Takové zjištění u zkoušky, že vám chybí index, pak není úplně legrace. No a pouzdro na tužky nosím prostě jen proto, že bych nesnesla, aby se mi tužky povalovaly v tašce jen tak naprázdno.


4. EKO taška, kapesníky, klíče



Tak jako nejsem fanoušek "dokladovek", stejně nejsem fanoušek "igelitek". Zvláště od té doby, co je ve všech supermarketech zpoplatnili. Tuhle plátěnou tašku mám už asi 4 roky a stále se drží. Sehnala jsem ji v Tescu za nějakých 60 Kč. Kapesníky jsem chtěla zařadit ke kosmetice, ale zapomněla jsem na ně, a jelikož jsem tvor od přírody líný, nechtělo se mi fotky předělávat. Klíče s sebou nosí každý, ty taky nemusím zdlouhavě objasňovat. Za zmínku stojí asi jen moje oblíbená labuť, která byla ale na můj vkus nepěkně drahá, sama bych si ji nekoupila. Takže mi byla nadělena k výročí, Valentýnu, či narozeninám (teď si nejsem jistá).


5. Elektronika



Mobil je klasika, ten z tašky tahám asi nejčastěji. Mám tam uložené knihy, hry a různé aplikace (mám v plánu je zařadit do nějakého z příštích tagů). A teď schválně, zda uhodnete, co je to ostatní :-) ... chvíle napětí ... uprostřed je pouzdro na sluchátka (a uvnitř jsou samozřejmě sluchátka). No a to blyštivé je flash disk My Memoria Swarovski. Taky pěkně drahý, taky bych si ho nekoupila, taky jsem ho dostala (tentokrát ale od Ježíška). Flashku s sebou musím nosit hlavně kvůli škole, protože na IT nic jako tištěné materiály neexistuje. Žijeme tam v elektronickém světě.


6. Sluneční brýle



Tohle už není moc aktuální člen kabelkového gangu, ale v létě je s sebou tahám pořád. Brýle mám myslím z New Yorkeru, ale cenu už si nepamatuju. Pouzdro si ale pamatuji moc dobře, to jsem ve výprodeji sehnala za 8 Kč v DM :-)


Občasně se mi v tašce objevuje ještě notebook. A jelikož má jen 12 palců, vejde se skoro do každé tašky


A copak nosíte v kabelce vy?




2 komentáře:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. To toho nosíš celkem málo...já jsem po několika "událostech" došla k závěru, že tenhle článek musim taky napsat :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snažím se nosit jen nezbytnosti, většinou tam totiž potřebuju ještě nacpat noťas a sváču :-)
      Jen ho napiš, jsem zvědavá :-)

      Vymazat