TAG: Versatile blogger award

6. 10. 2013

Tak nějak se mi přihodilo, že jsem byla nominována na pokračování tohoto tagu. Za což Odule moc děkuji, udělala mi velkou radost ale zároveň ji proklínám, protože dát takovýhle článek do kupy chce notnou dávku přemyšlení a trpělivosti :-)

Pravidla jsou jednoduchá:

1. Napište o sobě 10 věcí.
2. Odpovězte na 10 otázek bloggerky, která vás nominovala. 
3. Vymyslete 10 otázek pro ty, které budete nominovat.
4. Nominujte 5 bloggerů, kteří mají méně než 200 čtenářů.
5. Informujte bloggery o tom, že jste je nominovali.

Předem oznamuji, že dnes bude článek sáhodlouhý :-)

Začneme tedy od začátku - 10 informací o mé osobě:

1. Jsem IT studentka, pracující v softwarové firmě.. a taky v čajovně.. jo a píšu beauty blog.
2. Nikdy jsem neletěla letadlem.
3. Miluju kočky a strašně bych si nějakou chtěla pořídit, bohužel si to z důvodu alergie nemůžu dovolit.
4. Riflové sukně považuju za nejhorší modní výstřelek - kazí každou postavu.
5. Vždy jsem chtěla mít plné rty, abych mohla nosit výrazné rtěnky.
6. Nesnáším sladké pečivo. Jím pouze to slané.
7. Ráda cvičím powerjógu a ve škole si ji zapisuji každý semestr i když kreditů mám nadbytek.
8. Nesmím používat parfémovanou kosmetiku.
9. Kafe jedině turka, rozpustné by do mě nikdo nedostal.
10. Můj nejoblíbenější film je Donnie Darko.



Další část je věnována odpovědím na 10 položených otázek:

1. Jaké je tvé neojoblíbenější módní období?
Dvacátá léta. Miluju ty šaty a doplňky. Moc hezky byla doba vyobrazena například ve filmu Velký Gatsby.




2. Jaké se ti naopak vůbec nelíbí? (vybírej z historie, ale klidně i z různých subkultur)
80. léta, léta Discopříběhu. Ohyzdné oblečení, líčení, účesy i hudba (Michal David).


3. Je tvůj mozek spíše intelektuální, technický, umělecký nebo sportovní? Či je zaměřen někam úplně jinam?
Já myslím, že ani můj mozek sám neví, kam je zaměřen. Fušuju do všeho, co je zrovna potřeba. Mám ráda jak sport, tak počítače, filmy a seriály, moderní elektroniku, literaturu, nákupy, hudbu, matematiku, psychologii... a mohla bych jmenovat ještě další půlhodinu.


4. Která je tvá nejoblíbenější pohádka?
Bezkonkurenčně je to Pyšná princezna.


5. Máš nějakého oblíbeného současného malíře či obraz? Přidej fotku!
No není to tak úplně malíř.. spíš takový ten renesanční člověk, co dělá prostě do všeho. František Ringo Čech. Mám na něm ráda, že si dokáže udělat srandu z ledasčeho, včetně sebe. A je to vidět i v jeho obrazech. Tenhle údajně koupila NG za 780 tisíc (to snad není ani možný!!):


6. Kdyby sis mohla vybrat jakékoli povolání nehledě na finance či časovou náročnost, jaké bys sis vybrala?
Tak to je jasný, byla bych ošetřovatelka vyder. Jsou to ta nejroztomilejší zvířátka na světě.



7. Je nějaký herec, kterého jsi jako čerstvý teenager zbožňovala a teď se nad jeho fotkami jen šklebíš? Jestli jsi odvážná, napiš, kdo to byl a jestli ještě odvážnější, přidej fotku!
Jsem odvážná!! Byl to herec ze seriálu Buffy přemožitelka upírů - James Masters. Asi se mi líbilo, jakej to byl zloduch :-)



8. Co by sis ze svých současných věcí určitě nevzala na pustý ostrov?
Televizi, ta by mi tam byla k prdu.


9. U kterého lékaře tě to nejvíc baví a proč? Jestli tě to nebaví nikde, musíš vybrat toho, u kterého je to nejmenší peklo.
Docela ráda chodím na alergologii.. vždycky tam foukám do spirometru a měří mi tlak a navíc se tam od pana doktora dovím spoustu zajímavých věcí :-)


10. Pokud by ses ráno probudila a zjistila, že ses probudila z 50ti letého komatu a jsi už stařenka, co by ti jako první prolétalo hlavou?
Napadá mě spousta věcí, ale žádná z nich není pozitivní.




A finišujeme deseti mnou vybranými dotazy + seznamem blogerek pro které jsou určeny:

1. Oblíbená sladkost či slanost? Podle toho, co máš raději.
2. Jakou masku na Halloween bys zvolila?
3. Jaké by bylo tvé jméno, kdyby sis ho po narození mohla vybrat sama?
4. Kterou pouťovou atrakci máš nejraději?
5. Sport, který ti ale vůbec nejde?
6. Povolání, které bys nikdy nechtěla dělat?
7. Jaké jsou tvé tři kosmetické "svaté grály" (kosmetické výrobky, na které nedáš dopustit)?
8. Oblíbená hudba, píseň (i s odkazem)?
9. Kdyby ti měla zlatá rybka splnit tři přání, která by to byla?
10. Oblíbený drahokam a kov?

Dotazované jsem se rozhodla vybrat ze seznamu mých odběratelů, jelikož jsem jim moc vděčná, že mají trpělivost se čtením mých článků. A tady jsou:

1. Kačaba
2. Charmedka
3. Markéta K.
4. Jana
5. Natálka - Little Gem


Budu moc ráda, když budou v tagu pokračovat a později pošlou odkaz na tag v jejich podání :-)



10 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Jee, moc děkuju. Hned jdu na to, když mám čas. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji, jsem zaskočena a potěšena :D Aspoň budu mít příští týden na čem pracovat a o čem přemýšlet!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tohle dávala dohromady asi 3 hodiny :-)

      Vymazat
  3. Díky...to jsem na sebe zvědavá :-D
    Otázka č. 9. mě fakt rozesmála, protože jsem si doteď myslela, že u doktora to většinou lidi tak nějak zrovna "nebaví"...možná by mě to u doktora začalo bavit, kdybych se probudila z toho 50letýho komatu a byla tou stařenkou :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Soudě podle chování starších spoluobčanů je jejich hlavní zábava opravdu posedávání po doktorech (v těsném závěsu pak brzké nákupy v supermarketech a výtržnictví v městské hromadné dopravě). Ale neboj se, mě to u doktorů obecně taky moc nebaví, třeba k zubaři chodím tak hrozně nerada.. a nepomáhá ani to, že je paní doktorka moc hodná a milá :-)

      Vymazat
  4. děkuju za nominaci, ale tenhle TAG už jsem dělala (ale pod jiným názvem) :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevadí :-) tak já mrknu alespoň na ten, co už jsi dělala dříve :-)

      Vymazat
  5. Takže článek už je na světě a posílám odkaz: http://teckyakopecky.blogspot.cz/2013/10/versatile-blogger-award.html#more :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jdu na to, jen co dorazím ze školy, ať na to mám klid :-)

      Vymazat