Ladybox LISTOPAD 2013

24. 11. 2013


Jako každý měsíc, i v listopadu ke mně konečně doputovala krabička krásy. Na tuhle jsem se až neobvykle těšila, jelikož mě nalákala avizovaná himalájská kosmetika, Lambre a MeMeMe. V hlavě se mi rodily myšlenky na oční stíny Lambre a rojzasňovač od MeMeMe (vím, mám přehnané nároky) a nějakou tu přírodní himalájskou kosmetickou bombu. O to tvrdší dopad jsem utržila při otevření krabičky...


Nebudu vám lhát, nepotěšili mě. Ani já je svým hodnocením nepotěším. Ale vše pěkně popořadě...



Krabička se opět povedla, na designu se pravděpodobně vyřádili více než na obsahu:



Průvodní dopis:



s popisem produktů:



a párem slevových poukazů:




Jednotlivé produkty:


HIMALAYA HERBALS ČISTÍCÍ PEELING Z NIMBA

75 ml, plné balení, cena 99,90 Kč 


Tuhle značku obecně moc nemusím. Na druhém místě složení sice najdete extrakt z listů nimby, nicméně je doplněn takovými chuťovkami, jako je triethanolamine, methylparaben, propylparaben, tocopheryl acetate, disodium EDTA, fragrance. Proto mě trochu zaráží tvrzení výrobce, že se jedná o řadu přírodních, efektivních a bezpečných produktů, když velká část produktů prokazatelně způsobují podráždění kůže a nesmí být používána v přírodní kosmetice. Nedivte se mi proto, že se jako zákazník cítím po detailnějším prostudování složení trochu podvedena. Najde využití? Určitě NE!


LADY SPEED STICK GEL ALOE

65 g, plné balení, cena 76,90 Kč


Teď budu znít trochu jako pokrytec, ale u antiperspirantů na složení moc nekoukám, tam je pro mě důležitý účinek, jelikož pomocí přírodního produktu nikdy nedocílíte zamezení pocení. Nejsem moc velký fanda gelových antiperspirantů, ale tenhle vcelku příjemně voní, takže ho určitě vyzkouším. Najde využití? Určitě ANO!



LAMBRE HYDROAKTIVNÍ KRÉM NA RUCE A NEHTY

50 ml, plné balení, cena 89 Kč


Chtěla jsem stíny a dostala jsem krém na ruce. Och já nešťastná. Dost lidí krém asi potěší, ale na mě má dost bídné hydratační a promašťující schopnosti. Navíc složení je ještě menší hitparáda než u himalájského peelingu. Ale tenhle si alespoň nehraje na přírodní produkt. Takže ho zkusím udat na exchangi nebo ho daruji nějakému dobrovolníkovi. Najde využití? Spíše NE.



MEMEME TUŽKA NA OČI

1,2 g, plné balení, cena 149 Kč


Já to věděla, že dostanu černou variantu, když chci hnědou :-) Zákon schválnosti zafungoval a nepomohla mi ani 50% šance, že mi přijde ten správný odstín. Nicméně už mám domluvenou výměnu, takže nakonec ke mě hnědý odstín přeci jen dorazí. Vzhledem k tomu, že budu měnit, jsem s tužkou nikam nečmárala, takže nevím, jaká bude pigmentace a výdrž, ale MeMeMe kosmetice vcelku věřím. Najde využití? Určitě ANO!



STEAMCREAM a DUCK ISLAND SPRCHOVÝ GEL

steamcream: 2 ml, vzorek, cena 460 Kč za 75 g (asi 13 Kč za tento vzorek)
sprchový gel: 30 ml, cestovní balení, cena asi 8 kč


A zákon schválnosti zafungoval i podruhé a to u mystery produktu. Celý den, před vyzvednutím na místní poště, jsem se děsila možnosti, že by mi mohl přijít Duck Island aka "čistič záchodu". Mě ta vůně vážně irituje... Najde využití? Určitě NE!
Vzoreček ukrývající produkt veganské kosmetiky může působit luxusním dojmem, ale jen do doby než se dostanete ve složení na pár posledních položek jako je parfemace, methylparaben, propylparaben. Certifikace vegan nám totiž garantuje pouze to, že produkt neobsahuje živočišné složky a že nebyl testován na zvířatech. Nějak tedy nevidím důvod, proč kupovat tento krém v objemu 75 ml za 460 Kč! Mnoho certifikované přírodní kosmetiky má ceny lidovější a složení kvalitnější. Najde využití? Spíše NE.


Takže už asi chápete mé zklamání z listopadové krabičky. Celkem 6 produktů, využiji 2, což je dost slabé skóre. Celková cena produktů je necelých 440 Kč, což je podle mě zatím nejméně v historii českých krabiček. Evokuje to ve mě pocit, že do každé krabičky zapomněli dát minimálně jeden další produkt. Tak snad se vánoční edice vyvede o poznání lépe.




Nakonec se dostaneme k příjemnější části, a tou je VYHLÁŠENÍ VÝSLEDKŮ SOUTĚŽE o produkty L'Oreal. Konečně jsem mohla využít programátorský výcvik v praxi a napsat si vlastní generátor náhodných čísel :-)


Zúčastnilo se přesně 22 soutěžících a vyhrává komentář s pořadovým číslem 7. Gratuluji a výherkyni se ještě dnes ozvu.



A jak byste listopadový box hodnotili vy?


10 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Naprosto s tvým názorem na produkty souhlasím ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se nás na tom, že box za moc nestál, shodne více :-)

      Vymazat
  2. Jů, děkujiii, z výhry mám neskutečnou radost :)

    Jinak co se týče listopadového Ladyboxu, tak taky souhlasím že je asi nejslabější co jsem kdy viděla. Dokonce bych podle nápověd čekala daleko více a lepší dekorativní kosmetiku, ne jen tužku na oči.. Ale čekám že na prosinec se budou chtít zase trošku vyšvihnout :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ještě jednou gratuluji :-)
      Doufám, že se s prosincovou edicí vyšvihnou, jinak asi odběr zruším...

      Vymazat
  3. No to je fakt tragédie... nic z toho bych nevyužila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, tragédie, přesně tohle slovo to dokonale vystihuje :-)

      Vymazat
  4. I pro mě to byl zatím nejhorší box :( Jen doufám, že jim už nedošel rozpočet na letošní rok, neplánují vánoční prémie a ten prosincový nebude ještě horší :))) Navíc (myslím, že poprvé) úplně v rozporu s mým poctivě vyplněným dotazníkem. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mě před chvilkou dorazil mail s popisem prosincového obsahu, kde bylo řečeno, že tam budou dva BIO produkty - jeden dekorativní a pak něco z Ruska - že by Natura Siberica? Tudíž se můžu těšit myšlenkou, že minimálně dva produkty využiju :-)

      Vymazat
  5. ježiš nee, ty jsi schytala Duck Island :( moje tělové mléko se ještě nkde válí, musím ho už vyhodit. zkoušela jsem en krém na ruce a není špatný, ale je dost mastný, musím ho vychytat přesné množství, jinak je ho zas málo, pak domáčknu a je ho zas moc... a ten peeling jsem zkoušela a není nic moc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemůžu si pomoct, ale mě ten krém prostě smrdí... A moc mě netěší, že abrazivní částečky v tom "přírodním" peelingu jsou tvořeny PET (polyethylenem) neboli plastem... vím, že to není nijak zdravotně závadné, ale myslím, že je dost přírodních produktů (například různé skořápky), které se dají takhle využít...

      Vymazat