Pro všechny milovníky růží

27. 11. 2013


To jsem si takhle jednou vykračovala pro nějaké to pleťové mazání od Alverde a napadlo mě, že bych mohla vyzkoušet ten velebený růžový olej (který vlastně není tak úplně růžový). Přece jenom už je zima a pleťový olej je skoro povinností a hlavně - co vám zklidní mrazem podrážděnou pleť lépe, než výtažky z růží, že ano... No a když už jsem brala ten růžový olej, rozhodla jsem se i pro růžový noční krém, ať to mám komplet!

Nejdříve bych chtěla osvětlit poznámku výše, že Alverde růžový olej vlastně růžový olej neobsahuje. Obsahuje totiž šípkový olej, tzn. NE esenci z květu, ale olej z plodů růže - šípků. On to taky růžový olej dle názvu není, přesně se jmenuje "pleťový olej divoká růže", jenže mu všichni říkají "růžový olej", cože je vlastně tak trochu matoucí. Noční krém taktéž obsahuje pouze šípkový olej.

Neházejte ale flintu do žita, i šípkový olej má mnoho skvělých účinků na naši pleť. Tak například - šípkový olej obsahuje látky jako vitamín C (podporuje regeneraci tkání), lykopen (silný antioxidant), beta karoten (silný antioxidant) a omega 6 a omea 9 mastné kyseliny. Díky vysokému obsahu omega mastných kyselin pomáhá udržovat vlhkost v pleti, což má pozitivní vliv v péči proti vráskám. Pomáhá hojit jizvy a poškození kůže jako jsou strie, spáleniny, apod. Dobré výsledky má i při boji proti akné.



Alverde regenerační noční krém s extraktem z divoké růže a slunečnicovým olejem



Pamatujete ještě mediální masáž, se kterou Mixa vyrukovala u svého červeného krému, potlačujícího zarudnutí? Určitě ano. Avšak sliby - chyby, mě osobně pleť nezklidnil, ani nijak z dlouhodobého hlediska nezredukoval zarudnutí. Nicméně, dámy a pánové, představuji vám FUNKČNÍ alternativu červené Mixy. Tohle totiž pleť zklidňuje na jedničku. Po sportu, po horké sprše, po příchodu ze zimy do tepla...

Jak jsem tedy řekla, pleť zklidní, ochladí, potlačí zarudnutí...  Hydratace gigantická, promaštění lehčí až střední. Koho ale irituje vůně růží, má smolíka, jelikož je z krému dost cítit. Není to ale taková ta typická sladká, těžká růžová vůně, ale lehká svěží, chladivá vůně.

Sic je to noční krém, jako vždy jdu proti proudu a užívám ho hlavně po ránu, jako takovou pleťovou vzpruhu.


Ve složení, klasicky, voda na prvním místě. Pak je tam ale zmiňovaný slunečnicový olej, šípkový olej, jobobový olej, glyceryl stearate, glycerin, avokádový olej, sezamový olej, olivový olej... a skoro na konci můžeme narazit ještě na levandulový olej.
Kupovala jsem, jako vše od Alverde, v DM a to za (asi) 80 Kč. Objem 50 ml.



Alverde pleťový olej divoká růže



Já vlastně ani nevím, jestli je to nějaká olejová kosmetická bomba, jelikož mně osobně všechny tyhle  "olejíčkové směsi" přijdou dost podobné. Nicméně příjemně voní a cena také hraje v jeho prospěch. Jo a v neposlední řadě má moc pěkné, praktické a skladné balení.

Příjemně zjemňuje kůži, totalně skrz na zkrz ji promastí (ještě aby ne!), vcelku zklidní (i když ne tolik, jako popsaný noční krém) a docela rychle se vstřebává. Já osobně ho užívám jen na oční okolí, abych oči trochu uspokojila a uplatila po celodenním utrpení pod vrstvou líčidel.


Jistě vás potěší praktický aplikátor:


Stačí kapka až dvě pod spodní víčko, kapka až dvě pod obočí, rozmazat a očka si chrochtaj. Nebojte se, že by v očích štípal, nic takového vás nečeká :-)


Po přečtení složení, si řeknete, že je olej trochu podfuk. Měl by se jmenovat spíše jobobovo-mandlovo-broskvový olej. Šípkový olej je totiž až na čtvrtém místě složení. Ale ty první tři k zahození taky rozhodně nejsou! A všimli jste si absence vody? Konečně...
DM. 100 Kč. 15 ml.


Do nočního krému investuji jistojistě znovu, do olejíčku už ale asi ne, dám zase šanci jiné značce a jinému složení.

A co vy a růžová kosmetika?


11 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Krém mě teda hodně zaujal, ale z pleťového oleje bych měla možná trošku strach:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten krém je asi nejlepší, který jsem od téhle značky zkoušela. A oleje se neboj, ten je taky super! A na zimu se pleťové přípravky bez obsahu vody hodí.

      Vymazat
  2. V poslední době se s tímto olejem roztrhl pytel, ale mě nějak neláká.. Za to mě ale hodně láká ten noční krém, podle tvé recenze to bude úžasná záchrana pro pleť v tomhle mrazivém období. :) Děkuju moc za recenzi. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě se krém hodí celoročně, i na léto bude super, díky lehké konzistenci. Teď, když je chladno, pod něj dávám ještě nějaký mastnější. Ale je pravda, že já se suším až děsivě, takže jako večerní péči vyžaduju hutnější a mastnější krémy.

      Vymazat
  3. Díky za recenzi! Pokud je v krému na prvním místě voda, tak do zimy a mrazu určitě nebude....spíš na tu noc. Olejíček je určitě lepší - platíte jen za kvalitní suroviny - ne drahou vodu ;) Já olejíčky na obličej používám ráda a doporučuju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když on ne každý ten olej na obličeji snese :-)

      Vymazat
  4. Vypadá to, že ten růžovej krém je přesně pro mě (miluju planou růži). Jen mě děsí ta ,,trockene haut", neboli suchá pleť. Neumastí to naopak?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Promiň, píšeš to tam. Tedy se zeptám - aký typ pleti máš? :-)

      Vymazat
    2. Můj typ pleti je "extra vysušená" :-) Krém je určený na noční použití, takové krémy bývají hutnější a mastnější, protože se počítá s tím, že se nakrémuješ, půjdeš spát a do rána se stačí vstřebat. Na takové to denní přemazání nebo pod makeup není úplně ideální. I přesto si stojím za tím, že to je nejlepší krém, který jsem zatím kdy zkoušela. Už jen díky regeneračním a zklidňujícím účinkům vysokého podílu růžového oleje :-)

      Vymazat
  5. Krémy od Alverde mi vůbec nevyhovují, mám smíšenou pleť a teda mám po těch krémech ten obličej dost uplpaný a dělá se mi akné. Na druhou stranu tento olejíček mám šíleně ráda! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krémů od Alverde jsem zkoušela hodně a většina mi taky nesedla. Doporučit můžu jen tenhle růžový noční, sensitiv a pak regenerační avokádový. Všechny jsou ale vhodně pro hodně suchou pleť, takže nic pro tebe :-)

      Vymazat