Superhrdinská dvojice pro péči o suchou pleť

10. 11. 2013



Dnes si představíme mycí krém plný oleje a spolu s ním ultra výživný avokádový pleťový krém. Prostě povinná obličejová výbava pro nadcházející zimu. S touhle dvojicí nemá kůže šanci uschnout a co lépe, ani popraskat. A když venku vidím tu mordorskou tmu a cítím přicházející sibiřskou zimu, myslím, že se nám všem budou produkty co nevidět hodit...


Alverde mycí krém



Nikdy jsem moc nefandila veškerému pleťovému mytí. Cokoli jsem smísila s vodou a plácla na obličej, mi totiž stáhlo kůži na hlavě na poloviční velikost. Což není ani trochu příjemné a ani moc prospěšné pro pleť. To se samozřejmě změnilo, když jsem narazila na tenhle produkt. No nezamilujte si ho, když vám slibuje čistící účinek, antibakteriální účinek a jako bonus olej hned na druhém místě složení.
Ten antibakteriální účinek vám nemůžu tak úplně potvrdit. Já na pupínky netrpím a díky bohu, jsem nikdy ani netrpěla. Asi bych ho ani úplně nedoporučovala na mastnou pleť. Pleť sice zbaví díky kombinaci s vodou přebytečné mastnoty, bohužel už ale nepomáhá další redukci mazu. Takže si ho nejvíce užijí jedinci se suchou a normální nebo smíšenou pletí. Nepleťte si ho, prosím, s produkty pro odlíčení, a už vůbec s těmi pro odlíčení očí :-) Nicméně čistí více než dobře, nevysušuje a na obličeji je neuvěřitelně příjemný.


Užití je jednoduché - nanést na mokrou pleť, pořádně vmasírovat a opláchnout. Děsně mě baví ho používat. Má totiž zajímavou konzistenci. Takovou klouzavou olejovo-krémovou s velmi jemným práškem. Zajímavá je i vůně - nevím proč, ale připomíná mi slunečnicovou chalvu. A kdo nezná chalvu, ať si jí v nějakém ruském obchůdku nakoupí alespoň pět kilo :-)
Krém používám asi třikrát týdně, vždy když si jdu mýt vlasy. Díky dostatku oleje, totiž můžou být vlasy umaštěné, když se vám do nich krém při aplikaci dostane.


Na druhém místě složení je kukuřičný olej, dále nalezneme sorbitol (vyroben z glukózy, užívá se jako změkčovadlo a zahušťovadlo), coco glucoside (derivát kokosového oleje, emulgátor a pěnidlo), loess (namletá zemina - přesně tohle je ten zmíněný mikroprášek)... dále už detailně popisovat složení nebudu, zmínila bych ještě mandlový olej, extrakt z kořene ploštičníku větevnatého (wtf?), extrakt z borůvek, extrakt z cukrové třtiny, citrónový extrakt, pomerančový extrakt, extrakt z javorového cukru a slunečnicový olej.
Málem bych zapomněla cenu - asi 80 Kč, objem 100 ml. Jako vše od Alverde, seženete i tohle výhradně v drogériích DM.


Alverde ošetřující krém avokádo



Snad nikdy v životě jsem nenarazila na takhle hustý a výživný krém. Ono jen vymáčknou ho z  tubičky vyžaduje rozehřát svaly. Není ani vyloženě mastný, obsahuje údajně nějaké lipidy z včelího vosku, takže výsledný film je spíše voskový, než olejový. Okamžitě dodává pružnost ztvrdlé a suché kůži, dodá hydrataci a má poměrně dlouhou výdrž. Pokud máte stejný problém, jako já, spočívající v tom, že musíte krémy vrstvit na obličej alespoň v deseti vrstvách, jen abyste zabránili vysoušení, rozhodně vyzkoušejte tenhle. Stačí ho tenká vrstva a máte vystaráno na půl dne. Ono se vlastně ani nedá popsat, jak je dokonalý.. pochopíte, až vyzkoušíte.


Na obličeji mě popravdě trošku dráždí díky obsahu heřmánku. Používám ho výhradně na ruce. Už jsem určitě někdy dříve psala, že v zimě mám strašlivě suché ruce. Ale nejen, že suché, hlavně mi na nich hrubne kůže. Tohle je moje záchrana. Většina produktů je totiž buď mastná a pomůže proti vysoušení, ale není hydratační a nezměkčuje kůži (např. vazelína) nebo naopak produkt změkčuje a hydratuje ale není dostatečně hutný a mastný, aby zabránil dalšímu vysušení. Tohle je perfektní kombinace obou vlastností. Jediné, co mě osobně vadí, je jeho vůně. Pro mě konkrétně smrad. Prostě mi v tomhle ohledu vůbec nesedl. Cítím z něj nějaké tuky, avokádo a trochu heřmánek.. ještě, že si ho nedávám na obličej, protože by se mi obrátil kufr. Ale to bude asi dost osobní antipatie, dost lidí si vůni chválí.. nechápu...


A opět to složení.. na prvním místě jako vždy voda. Na druhém, překvapivě, avokádový olej. Dále stojí za zmínku včelí vosk, pupálkový olej, olivový olej, mandlový olej, jobobový olej a heřmánkový extrakt.
Nenese certifikaci Vegan, díky obsahu včelího vosku - budiž, odpouštíme.
Cena byla opět kolem 80 Kč, objem je 50 ml, což sice není moc, ale díky hustotě ho ubývá poskrovnu.


A teď by mě zajímalo - kolik z vás zbožňuje slunečnicovou chalvu? Já totiž k smrti. Ale výhradně slunečnicovou, ne tu hnusnou sezamovou... Nezbývá, než uznat, že alespoň něco dobrého, se k nám z toho Ruska dostalo :-)


6 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Naštěstí tak moc na suchou pleť netrpím, ikdyž můj nos tak někdy vypadá:D
    Každopádně pokud se u mě i tenhle problém objeví, vím jakou péči mám vyzkoušet:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V zimě se kašle na suchou nebo nesuchou pleť, v tom mraze střídaném s bytím v přetopené budově potřebujeme pořádně mazat a vyživovat všichni :-)

      Vymazat
  2. Alverde je prostě poklad. :) Já mám normální pleť v zimě se sklony k suchosti. Ten mycí krém už jsem v DM okukovala a teď vím, že určitě neudělám chybu když si pro něj zajdu. :) A co se týče toho avokádového krému, už jsem o něm na jednom blogu četla a strašně mi vyhovuje jak je olejový, hutný a krásně hydratuje, ale když jsem k němu v drogerii čuchala, taky mi moc nevoněl. :/ Ale když už ne na obličej, mohl by být dobrý na ruce. :)
    Díky za recenze! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že nejsem jediná komu se nepozdává vůně toho krému. Akorát já už došla do takové úrovně, že mi běhá mráz po zádech, když ho cítím.. holt někdo nesnáší vrzání křídy o tabuli, já nesnáším smrad tohohle krému :-) Ale je to jediná vada, jinak opravdu stojí za ty těžce vydělané peníze :-)

      Vymazat
  3. Ten avokádový krém je moc dobrý :) Velmi mi pomohl

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co do kvality složení a do objemu vody to je to nejlepší, co Alverde nabízí :-) Taky mi pomohl, když jsem měla v zimě suchou a popraskanou pleť, hlavně na rukou.

      Vymazat