TAG: 100 otázek, na které se nikdo neptá

13. 11. 2013

Dnes proběhne další inspekce do mého života, jelikož příroda rozhodla, že si dáme nějaký TAG. Nedovolila mi totiž fotit. Díky okolní tmě se pomalu začínám bát, že budu muset tagovat až do léta...
Abyste se ale necítili úplně odbyti, přikládám jediné dnešní povedené foto. Aneb, navodíme si trochu podzimně zimní atmosféry :-)



1. Spíš s otevřenými nebo se zavřenými dveřmi? Se zavřenými, bez řeči.

2. Bereš si domů šampóny a kondicionéry z hotelu? Nějak nemám to nutkání...

3. Spíš se zataženými závěsy nebo žaluziemi? Já mám zatažené žaluzie pořád, mám v pokoji tmu jak v kobce. Působí to na mě relaxačně :-)

4. Ukradla jsi někdy dopravní značku? Ano.. tu se znakem "podprsenky na silnici".

zdroj

5. Používáš post-it nálepky? Ne, nesnáším je. Dělají bordel a ničí vzhled pracovního místa..

6. Vystřihuješ si kupóny, aniž bys je použila? Pořád.. no co kdyby se nějaký z nich hodil?

7. Bylo by ti milejší, kdyby tě napadl medvěd nebo roj včel? Záleží, jak velký by byl roj :-)

8. Máš pihy? Ano. A v létě tak ještě desetkrát více, než v zimě.

9. Usmíváš se vždycky na fotkách? Usmívám se jen když nevím, že mě někdo fotí.

10. Co tě nejvíc u lidí rozčiluje? Když má někdo dlouhý vedení a i po třetím vysvětlení odolává pochopení.

11. Počítáš někdy kroky při chůzi? Někdy jo, ale častěji tempa v bazénu.

12. Už jsi někdy stanovala? Ano. A už nikdy více.

13. Kdy jsi naposledy stanovala? Asi před sedmi lety.

14. Tancuješ někdy i bez hudby? Já netancuju ani na hudbu :-)

15. Koušeš tužky? No jo, přiznávám. A když mi někdo nějakou půjčí, tak se musím děsně hlídat...

16. S kolika lidmi jsi strávila tento týden? Prosím, nenuťte mě to počítat...

17. Jak velkou máš postel? postel 160x200, 6 polštářů a peřinu 200x220 :-)

18. Jaká je tvá písnička týdne? Perfume od Britney. A to jsem už nevěřila, že se Britney ještě někdy vzchopí. Klobouk dolů.



19. Vadí ti, když kluci nosí růžovou? Když to není celoplošně, tak to zvládnu :-)

20. Díváš se na animované filmy? No jasně! Příšerky, Jak vycvičit draka, Shrek...

21. Jaký je tvůj nejoblíbenější film? Donnie Darko, Králova řeč... a mnoho dalších, jeden je totiž málo.

22. Kde bys zahrabala poklad, kdybys nějaký měla? Nezahrabala, ale utratila. Za Yankee candles, Nars, Benefit, sushi a doživotní zásoby BIO kosmetiky... jo a skoupila bych celý sortiment vůní Escady.

23. Co piješ k večeři? Šest let dělám v čajovně, což se na mě muselo podepsat. Takže čaj na snídani, na oběd, na večeři.. i na svačinu.

24. Do čeho si namáčíš kuřecí nugety? Moc je nejím, ale když jo, tak samotné.

25. Tvoje oblíbené jídlo? Sushi. Já se měla narodit jako Japonec :-)

Home made :-)


26. Na které filmy můžeš koukat pořád a stále se ti líbí? Ledově ostří, Někdo to rád blond, Avatar a pak ještě všechny animáky.

27. Koho jsi naposledy políbila? Mého muže přeci :-)

28. Byla jsi skautka? Bože, jen to ne...

29. Nechala by ses vyfotit nahá do časopisu? Nope.

30. Kdy jsi naposledy napsala dopis na papír? Asi tak v pěti. Ježíškovi.

31. Umíš u auta vyměnit olej? Od čeho mám chlapa! :-)

32. Už jsi někdy dostala pokutu za rychlou jízdu? Tříská se mnou hanba. Ještě jsem nebyla schopná udělat si řidičák :-)

33. Už ti někdy při jízdě autem došly pohonné hmoty? Viz 32.

34. Jaký je tvůj oblíbený sendvič? Šunkový.

35. Co je nejlepší jídlo k snídani? Čerstvě upečený chléb s máslem a tvarůžkama. Miluju tvarůžky.

36. Kdy běžně chodíš spát? Docela brzo vstávám (mezi pátou až sedmou), takže vcelku brzy. Kolem desáté.

37. Jsi líná? Přesně naopak, všechno musí být hned a rychle a dokonale.. a ženu do toho i ostatní.. nesnášejí mě za to..

38. Za co ses jako dítě převlékala na karneval? Nechtěla jsem nosit masky, takže jsem se vždy snažila všechny přesvědčit, že půjdu jednoduše za sebe.

39. Jaké je tvé znamení v čínském horoskopu? Had.

40. Kolik jazyků umíš? Jen česky, anglicky a slovensky.

41. Odebíráš nějaké časopisy? Ne, jsem spíše internetová.

42. Máš radši lego nebo pexeso? Lego jo, pexeso moc ne, protože mě nebaví ho úhledně skládat. A když není úhledně poskládané, tak ho nechci hrát, protože není úhledně poskládané. Aneb, těžký to život perfekcionisty.

43. Jsi tvrdohlavá? Jako mezek.

44. Kdo je lepší - Lucie Bílá nebo Gabriela Gunčíková? Asi Gábina. Jen ten styl, co si vybrala mi není úplně blízký.

45. Dívala ses někdy na telenovelu? Každý koukal na Divokého Anděla a Kačoru. A kdo tvrdí že ne, kouká dodnes.

46. Máš strach z výšek? No ono dost záleží, jak je ta výška vysoká.

47. Zpíváš si v autě? Ano, k velké nelibosti ostatních.

48. Zpíváš si ve sprše? Kupodivu ne. Přijde mi, že ve sprše to divně zní. Navíc by se spolubydlové asi potrhali smíchy.

49. Tancuješ v autě? A to je možný?

50. Už jsi někdy použila střelnou zbraň? Jednou jsem střílela z luku. Počítá se to?

51. Kdy sis naposledy nechala dělat portrét od fotografa? Do životopisu, asi před rokem.

52. Zdají se ti muzikály kýčovité? Ne, podle mě je to dobré spojení dvou věcí, které mám ráda - filmu a hudby.

53. Jsou pro tebe Vánoce stres? Hroznej!

54. Už jsi někdy jedla pirožky? Ne :-(

55. Jaký je tvůj oblíbený ovocný koláč? Rebarborový - mňam!

56. Čím jsi chtěla být jako dítě? Já vlastně ani nevím...

57. Věříš na duchy? Já řeknu, že ne a on si mě nějaký najde...

58. Už jsi někdy měla pocit deja vu? Dost často.

59. Bereš denně vitamíny? Ne, ale poctivě vlákninu. A někdy céčko.

60. Nosíš pantofle nebo bačkory? Jakej je v tom rozdíl?

61. Nosíš župan? Jo jo, každý den po sprše.

62. V čem spíš? Dle nálady a okolní teploty.

63. První koncert?  Ani nevím... bylo jich dost, ale nějak si je nemůžu uspořádat do časové osy, abych řekla, který byl první.

64. Tesco, Kaufland nebo Billa? Přece Tesco, když mám tu klubkárd.

65. Nike nebo Adidas? Nike, tutově.

66. Brambůrky nebo křupky? Brambůrky. Rozmarýnové.

67. Buráky nebo slunečnicová semínka? Po burácích bych otekla jak mičuda.

68. Už jsi něco slyšela o skupině Tres bien? Ne.

69. Brala jsi někdy hodiny tance? Rozhodně ne. Já a tanec, to nejde dohromady.

70. Jaké povolání by měl mít tvůj budoucí partner? Asi takové, které ho bude bavit.

71. Umíš srolovat jazyk? Ano!

72. Už jsi někdy vyhrála v soutěži slabikování? A přesně u téhle otázky je vidět, že všechny tagy vznikají v Americe...

73. Už jsi někdy plakala radostí? Řekla bych že ne. Nejspiš mě nikdy nikdo nepotěšil až k pláči.

74. Máš nějaké gramofonové desky? Nope.

75. Máš gramofon? Bez desek? No to by mi byl hodně platnej.

76. Zapaluješ pravidelně kadidlo? Jaký kadidlo?! Ale svíčky jo, viz úvodní foto :-)

77. Už jsi někdy byla zamilovaná? Jistě.

78. Čí koncert bys ráda viděla? Janis Joplin.

79. Na jakém koncertě jsi byla naposledy?  Viz 63.

80. Studený nebo horký čaj? V zimě horký, v létě studený.

81. Čaj nebo káva?  Čaj.

82. Gumoví medvídci nebo čokoláda? Čokoláda. Vždy, všude a v jakékoli formě. Už jen čekám, až bude možné píchat si ji rovnou do žíly :-)

83. Umíš dobře plavat? Tak průměrně.. chodím plavat dvakrát týdně, ale na olympiádu to zatím ještě není :-)

84. Umíš zadržet dech bez ucpání nosu? A on to někdo neumí?

85. Jsi trpělivá? Ne. Viz. 37 - hned a rychle a dokonale.

86. Diskžokej nebo skupina na svatbě? Raději DJ.

87. Už jsi někdy vyhrála v nějaké soutěži? Vyloženě v soutěži asi ne.

88. Už jsi někdy byla na plastické operaci? Ne. Opět příznak amerického tagu :-)

89. Máš raději černé nebo zelené olivy? Miluju oboje.

90. Umíš plést, nebo háčkovat? Plést umím dobře, háčkovat mi ale nikdy nešlo. Vždycky se mi podařilo vytvořit takový velký neforemný chumel.

91. Ideální místo pro krb? Obývák, ložnice.. ideálně obývák i ložnice :-)

92. Chceš se vdát? Za nějaký čas...

93. Pokud jsi v manželství, tak jak dlouho? Nejsem!

94. Do koho jsi byla na střední škole zamilovaná? Do jednoho spolužáka.. děsně dlouho.. a děsně intenzivně :-D

95. Vynucuješ si někdy věci pláčem nebo vztekem?  Přikážu a strach jim nedovolí neposlechnout :-) Nejlepší kamarád vždycky říkal, že jsem takovej malej fuhrer :-)

96. Máš děti? Jen přítele.. ale to se dost často taky počítá.

97. Chceš děti? Dítě. Jednotné číslo.

98. Tvoje oblíbená barva? Je jich více. Šedá, tyrkysová, fialová.

99. Chybí ti právě někdo? Ne, já jsem celkem ráda sama.

100. Něco, co se ti přihodilo ve škole? Poslední dobou mám pocit, že se mi dějí jen samé semestrálky. Vypracování, konzultace, odevzdání, obhajoba. A tak pořád dokola.



No a to je pro dnešek vše. Doufejme, že se počasí do neděle umoudří, abych vám mohla nafotit nějakou tu oblíbenou dekorativku :-)

Pokud někdo z vás tag dělal, budu ráda za odkaz, ať si taky počtu :-)

A taky budu ráda, když  mi nějaká dobrá duše vysvětlí ten rozdíl mezi pantoflema a bačkorama.



3 komentáře:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. já myslím, že pantofle jsou s přezkama, takové ty ortopedické, a bačkory jsou celé chlupaté nebo látkové. já tomu všemu říkám papuče :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě jsou to právě taky všechno papuče :-D

      Vymazat