Cestovní

4. 12. 2013


Jako každý rok, i letos pro mě budou svátky obdobím cestovaní. No a jelikož jsem děsnej perfekcionista, už měsíc předem přemýšlím, co všechno s sebou povezu. V čem budu spát a co si vezmu do společnosti a co si obleču ke štědrovečerní večeři a taky, které si vezmu pantofle. Ano, vozím s sebou svoje papuče, jelikož jsem trochu divná a cizí, nošené někým jiným, bych si NIKDY nepůjčila, i kdyby mi měly umrznout hokejky. Takže tady je takové shrnutí kosmetiky, kterou beru s sebou. A taky tak trochu seznam, podle kterého budu, jako vždy, na poslední chvíli balit. A v neposlední řadě taky výčet oblíbené kosmetiky, jelikož s sebou přeci bereme to, bez čeho nedáme ani ránu :-)



V cestovní kosmetice preferuju samozřejmě miniatury. Bejt to na mně, poručila bych všem svým oblíbeným značkám, aby začaly vyrábět cestovní miniatury. Samozřejmě si můžu plné produkty odlít do nějakého menšího provizorního balení, ale to prostě není ono, že...

  • Suchý šampón Lee Stafford je pro mě takové "poslední řešení", když vlasy po ránu nečekaně fujtajblově vyzírají a není čas si je umýt, což se ale stává málo kdy, takže tohle pidibalení budu mít asi až do konce života a dost pravděpodobně ho po mě ještě zdědí děti.
  • Chilly gel pro intimní hygienu v zelné barvě jsem ještě nepoužila ani jednou, jen jsem ho důkladně očichala a spokojeně seznala, že více než ujde, takže se těším, až ho vyzkouším... 
  • Mycí krém Alverde mám moc ráda a mám ho i v plném balení. Vlastně ani nevím, jestli má nějaké extra pozitivní čistící účinky, jen mě prostě baví se s ním matlat, díky té atypické konzistenci a vůni.
  • Zubní pasta Marvis u mě sice nezpůsobila takový boom, jako u jiných blogerek, ale oceňuju tohle cestovní podání, protože zubní pastu podle mě vůbec nemá cenu tahat v plném balení. Škoda, že nedělají v cestovním balení Perličku, to by byla pecka! :-)
  • Šampón a kondicionér Kiss My Face jsou moje srdcovky a taky mám plná balení, která už jsou jen tak mimochodem skoro spotřebovaná a nutně si je potřebuju objednat znovu. Tyhle miniaturky poctivě dolívám z plných balení.
  • Biosilk olejíček, protože si chci nechat konečně narůst dlouhé vlasy, což jde s roztřepenýma konečkama dost těžko.


Z plných balení s sebou letos beru jen následující věci, z čehož micelárku přeleju do menšího balení, jelikož tohle je opravdu zbytečně velké a navíc moc nevěřím uzávěru a nepotřebuju, aby se mi polovina obsahu vylila do kufru.

  • Sprchový olej Saloos beru především proto, že to je jediný tekutý tělový sprchový prostředek, který momentálně vlastním. Jinak se totiž myju výhradně tuhými mýdly, která ale děsně nerada tahám někam na cesty.
  • Šípkový olejíček od Alverde se mnou pocestuje proto, že v zimě je olej prostě potřeba.
  • Fa Sport antiperspirant v růžovém provedení je můj milovaný, nádherně vonící a nedám bez něj ani ránu. Tohle je už druhé balení a musím se úpěnlivě držet, abych si nezašla pro další a donutila se konečně zkusit i něco jiného. Přemýšlím o nějakém Old Spice, jelikož začaly dělat takové ty sladké vůně "pro slečinky".
  • Šípkový noční krém Alverde je moje nová láska a oficiálně nejoblíbenější pleťový krém. Slavnostně slibuji, že ho budu kupovat, dokud ho budou vyrábět.
  • Alverde tělový krém s vůní mandlí a růží patří mezi má nejoblíbenější tělová mazadla a to hlavně díky ultra husté konzistenci a ultra skvělým hydratačním vlastnostem. Navíc krásně voní po mandlích. V nejbližší době se těšte na recenzi :-)
  • Micelárka L'Oreal je pro mě v odličovací sekci objev roku. Bioderma se může jít se svojí trojnásobnou cenou zahrabat, jelikož tohle má odličovací schopnosti naprosto srovnatelné.


U dekorativky si budu muset vystačit jen s nutným minimem, jelikož kdybych si toho povolila více, mohla by mi taky zabírat půlku kufru.

  • U štětců jsem se uskromnila asi nejvíce a beru jen čtyři. Jeden na obočí/oční linky, druhý na oční stíny, třetí na blending a čtvrtý na makeup/pudr/tvářenku.
  • Catrice Absolute Nude paletka sice nepatří mezi moje nejoblíbenější, jenže v ní naleznu jak rozjasňovač, tak stín na obočí a navíc s ní udělám přirozené líčení pro každou příležitost. A taky na dobré bázi drží bezchybně velkou spoustu hodin.
  • Bez Báze Artdeco se mi slejou všechny oční stíny do jedné šmouhy během hodiny, takže ta je v mém případě nepostradatelná.
  • Color Tattoo v odstínu Permanent Taupe jsem si zamilovala. Nejen, že se dá skvěle kombinovat se všemi šedými, zelenými, modrými a hnědými odstíny líčidel, ale také vám může slušně posloužit jako podkladová báze a navíc mě těší matné provedení.
  • Pudr Stay Matte od Rimmelu je další nutnost, jelikož nikdo se nechce lesknout jako zrcátko.
  • Krémová tvářenka Alverde je další z cestovních favoritů, protože má příjemný chladný odstín a vydrží neuvěřitelně dlouho. Navíc se nemusíte bát, že obsah někde po cestě rozflákáte.
  • MeMeMe tužka na oči, jelikož jsem ještě neměla příležitost ji vyzkoušet.
  • Řasenku Lavera v hnědém odstínu beru především z toho důvodu, že ostatní oční dekorativka je také v hnědých odstínech. Navíc ta BIO kvalita...
  • Lesk na rty Korres příjemně hydratuje a odstín je tak univerzální, že musí slušet prostě každému.
  • BB cream Missha Signature Real je dle mého názoru nejlepší BB a stejně, jako šípkový noční krém, i tenhle produkt budu kupovat, dokud ho budou vyrábět. Na zimu mám odstín 21, na léto 23.


A bez čeho nedáte ani ránu na cestách vy?


7 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Moc pěkně sis to dala dohromady, to se ti bude určitě hned balit líp. :) Strašně se těším na recenzi na ten tělový krém s mandlí od Alverde. Miluju vůni mandlí..:) Napiš jí co nejdřív ať vím, jestli o něj napsat Ježíškovi ;)) Vyhovuje ti ten růžový olej od Alverde? :) Taky o něm přemýšlím..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Recenzi na ten krém chystám na neděli, už mám i nafoceno :-)
      Ten růžový olej od Alverde není špatný, hlavně za tu cenu. Jen bych si možná do budoucna přečetla nějaké výhody/nevýhody olejů pro jednotlivé typy pleti a další olej si vybrala dle toho. Ale pro ty, kteří s olejíčkama začínají ho můžu s klidným svědomím doporučit.

      Vymazat
  2. já mám kosmetiku vždycky sbalenou rychle - taštička s dekorativkou je pořád stejná a pořád na poličce a pak mám druhou taštičku, kde mám všechny mini lahvičky se základníma věcma, takže je jenom popadnu, přibalím tamponky a hřeben a hotovo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak já ti závidím :-) Vždycky s sebou beru ty nejoblíbenější produkty a ty právě díky tomu nikde vyseparované v taštičce nemám a hlavně mám ten problém, že nedokážu spotřebovávat a jen otevírám každou novinku, kterou si koupím a pak se v těch produktech pomalu topím :-)

      Vymazat
  3. Bývaly doby, kdy jsem s sebou netahala kosmetickou taštičku, ale, doslova, kosmetický vak... Prostě hromada věcí, o kterých jsem byla přesvědčena, že se bez nich neobejdu - a to všechno korunované žehličkou na vlasy, kterou jsem už teď skoro rok nepoužila... Musím říct, že se to od těch časů povážlivě zredukovalo, za což jsem ráda, protože si zpětně uvědomuji, že to opravdu nebylo normální :D
    Jinak jsi mě zaujala s tím mycím krémem od Alverde, zrovna sháním něco, co mi nesežere obličej a pokud možno nepění a tohle vypadá celkem zajímavě. Takže patrně připisuji další položku na svůj v této chvíli již vražedně dlouhý seznam, co koupit v dm :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem s sebou dřív tahala všude žehličku.. stáčí aby byl vlhkej vzduch a trochu zafoukalo a vlasy si vzpomenou, že jsou vlastně kudrnaté a to co zbyde na hlavě pak je skoro k pláči. Prostě ve zkratce - s kudrnatými vlasy se člověk musí smířit a vykašlat se na nějaké žehlení.
      Ten mycí krém zkus, ale upozorňuju, že je poměrně mastný a není nějak anibakteriální nebo dezinfekční. Psala jsem o něm asi před měsícem recenzi, tak tam se můžeš podívat na hodnocení a hlavně složení.
      http://beautyandsensitivity.blogspot.cz/2013/11/superhrdinska-dvojice-pro-peci-o-suchou.html

      Vymazat
    2. Díky za odkaz. Každopádně si myslím, že i kdybych si nevybrala zrovna tento výrobek, do regálu Alverde určitě zabrousím. Jednou provždy jsem skončila s výrobky pro mastnou aknózní pleť. Ono to většinou totiž suší naprosto šíleně a já si prostě nemyslím, že tím, že si kůži přesuším do šupinek, tomu nějak výrazně pomůžu. Takže propříště hledám něco pro citlivou pleť. Smutné je, že ještě není moc v obecném povědomí, že mastná pleť a citlivost se nevylučují, no a v kombinaci s akné je to naprosto jasné. Takže jsem zvědavá, u čeho nakonec skončím, každopádně je to běh na dlouhou trať.

      Vymazat