Hnusáci pololetí - moje kosmetické propadáky 2

22. 12. 2013

zdroj
Rok 2013 se obrovskou rychlostí řítí ke konci. No a to logicky znamená, že přišel ten pravý čas na článek, zahrnující produkty, které mě v tomto pololetí vůbec, ale vůbec nenadchly... Ono by jich tedy bylo více, ale rozhodla jsem se pomluvit jen ty, co jsem si koupila dobrovolně (vyloučeny budiž beautyboxové produkty).


Na hnusáky za první pololetí se můžete mrknout zde.

Opět dnes nezmiňuji ceny a velkosti balení, jelikož by mohly evokovat navádění ke koupi produktu a to si nikdo z nás nepřeje...



1. Gabriella Salvete Xpress Volume Aqua Waterproof Regeneration Mascara - Tak tohle je asi ten nejdelší název řasenky, se kterým jsem se kdy setkala. Což ale samozřejmě není ten důvod, proč jsem ji sem zařadila. Důvod je mnohem prostější. Položme si otázku: Co čekáme od voděodolné řasenky? Ano, správně - že bude voděodolná. A to tahle teda fakt není. Moje nevoděodolné řasenky jsou víc voděodolné než tahle. Takže jsem na plavání pak vypadala jako panda.

2. MUA eyeshadow palette Starry Night -  Je pravda, že tyhle barvy prostě miluju, ale nevydrží mi ani na té nejlepší podkladové bázi dýl než hodinu. Prostě se mi na víčkách rozpouštějí i v mínus dvaceti. Rozpouštějí myslím doslova! Špatné stíny se slejou do vrásek, ale tyhle se prostě zkapalní. Mám pak na víčkách takový "oslizlý" pocit a když na víčko sáhnu, polovina stínu se obtiskne na prst a na víčku nezůstane nic. Ale třeba mám jen divný víčka, co já vím...
Pozn.: Když to teď takhle popisuju, dochází mí, že by byly stíny skvělý odličovač :-)

3. Alverde 2 in 1 Rouge & Lippenbalsam 10 Candy Rose - Na Alverde nedám dopustit, ale přijde mi, že jejich dekorativka jde poslední dobou pěkně do háje. Přestali vyrábět moji oblíbenou tvářenku ve světle růžovo-perlovém odstínu a nahradili je hnědo-oranžovýma a oranžovo-rudýma... fuj.
Tak jsem si říkala, že tahle má podobný odstín jako moje oblíbená a že bych si ji teda vzala. Omluvit můj výběr může jen to, že neměli tester, takže jsem ji nezkoušela. Doma jsem pak zjistila, že tenhle produkt tvářenku nikdy neviděl ani z dálky.
Kdyby mi tohle někdo přinesl a nechal mě hádat, o co jde, tipnu korektor. Má i přesně stejnou konzistenci. Ksakru, dyť ono je to dokonce i ve stejném obalu, jako korektory Alverde. A už vůbec nechápu, jak něco takového můžou vydávat za "lippenbalsam". Tohle si bych si dala na rty leda kdybych je chtěla vymizíkovat a vysušit na troud.
Pozn.: Pokud ale hledáte dobrý růžový korektor, můžu vám ho směle doporučit :-)

4. Rimmel Traffic Stopping shadow 003 Do Not Enter - Kdybych neměla tyhle stíny za naprosto směšnou cenu z výprodeje, tak tluču hlavou o zeď. To mě zase takhle jednou u slevového košíku přepadlo zatmění mozku a koupila jsem něco totálně nepoužitelného. Ono když se kouknete jen na ty barvy, tak vidíte, že z tohohle pořádné kouřovky nevykouzlíte. Trojice barev teplá světlá, studená světlá a studená děsivě tmavá prostě nedává dohromady pražádný smysl. Navíc pigmentace nic moc a stíny se během chvíle slejí i na kvalitní podkladové bázi.

5. Alverde Sensitiv Handcream - Já si tak hrozně přála, aby tohle nebyl propadák. A on je. Mě prostě produkty s nápisem Sensitive nejsou souzeny. Pro mě je to rozsudek jisté alergické reakce :-) Ze začátku byl krém super. Má lehce gelovou konzistenci, není moc mastný, rychle se vstřebává a ruce byly jakoby sametově hladké. Jenže po pár dnech mi na hřbetech rukou vyrašilo něco mezi kopřivkou a krupičkou. Možná to byl ten alkohol na druhém místě ve složení a možná to bylo něco úplně jiného, každopádně tenhle další "sensitiv výsměch" nechci už ani vidět.


Pokud máte nějaké své "hnusáky", nestyďte se o ně podělit, abych věděla, co obcházet obloukem :-)


Závěrem všem milým čtenářům přeji příjemné svátky, bohatého Ježíška a hlavně kapra bez kostí!




11 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Hehe, tak nic z výše zmiňovaného jsem nezkoušela, nicméně se musím zastat MUA paletky, mám teda jiný typ, takže nevím, jestli v nich je takový markantní rozdíl. Na očích mi ale vydrží i dva dny (ano, občas přetáhnu a usnu za počítačem a poslepu se sunu do postele a ráno vlezu do koupelky, tak nebýt prase, nechám si to, protože oči jsou pořád stejný, barvy výrazný, neslitý. (používám MUA paletku Heaven and Earth a to bez báze). Ale na ostatní (ne)tipy si dám pozor. :) Jo a ze Salvette řasenkama mám problémy pořád...

    www.thechangeofmissy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trio od MUA, co přišlo v Ladyboxu mi taky vcelku vyhovovalo, takže netuším, co je s těmahle špatně. To budou určitě ty vadný víčka :-)

      Vymazat
    2. nebo možná jen špatnej kus... :)

      Vymazat
  2. Tak ty stíny MUA mě pobavily.. :D Já mám naštěstí paletky e.l.f. a Sleek, se kterými jsem moc spokojená.. Po recenzích co jsem viděla už se MUA stínů spíše bojím :P

    Jinak jsem konečně sepsala takovou minirecenzi na výhru v Tvé giveaway tady: http://www.fashionpicnicblog.blogspot.cz/2013/12/mythic-oil-ma-vyhra-v-giveaway.html
    Ještě jednou moooc děkuji a přeji hezké svátky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já děkuji za recenzi a jdu na ni mrknout! :-)

      Vymazat
  3. S těmihle MUA stíny naprosto souhlasím, nebude to tvými víčky. Mám stejnou paletku a dělaly mi něco velmi podobného, než skončily v nejhlubší části mého kosmetického šuplíčku. A na ty stíny Maybelline jsem ve slevovém košíčku taky koukala, asi štěstí, že jsem se včas rozhodla, že už toho mám dost. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já osobně měla u MUA paletky problém především s tmavějšími odstíny, hlavně tím šedo-černým. Jen si dovolím malou opravu, ty druhé stíny jsou Rimmel. Naštěstí se ale už nedají sehnat, myslím, že to byla nějaká hromadná likvidace ve všech drogériích, protože je přestávají vyrábět.

      Vymazat
  4. Ahoj, ja teda jak vidim v DM drogerii na cemkoliv z jejich privatnich znacek sensitive, tak to radsi neberu :) a to mam pritom suchou a citlivou plet. Co mi ale vetsinou z jejich kosmetiky sedi - produkty urcene pro deti :) Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musíš se vykašlat na to, co píšou na obalu a spoléhat se na složení. Sensitive produkty mají ochuzené složení o některé rostlinné výtažky a mají dost často vysoký obsah alkoholu, který bývá dráždivý. Především u Baley a Alverde.

      Vymazat
    2. Tak uz jen vystudovat vyssi skolu chemickou :)) ale snazim se, vcera jsem si kupovala cistici gel na oblicej a Neutrogena hlasala hrde SLS, tak se mi protocily panenky :)) V.

      Vymazat
    3. Ony ty ingredience v kosmetice, jak přírodní, tak "nepřírodní" se hodně opakují, chce to jen cvik a pamatováka :-)

      Vymazat