Ladybox HERO Prosinec 2013, aneb jak vnímá beutybox muž

15. 12. 2013


Chlapi a překvapení. Na to je nalákáte vždycky. Nebo aspoň toho mého. A to i v případě, že je jedná o "zbytečnou" kosmetiku. Dle mého názoru, se druhá edice Hero boxu moc povedla a popravdě, tohle je jeden z těch mála případů, kdy lituju, že nejsem chlap :-)

Pozn.: Přepis mužových reakcí bude poněkud stručný, nevypadal totiž, že by se o kosmetických produktech chtěl nějak zdlouhavě vybavovat a skoro každý jeho názor začínal slovy: "Nevím, dokud to nepoužiju".

Takže se pojďme na krabičku podívat pěkně zblízka a detailně...


Krabička podobná, ne-li totožná, jako u první edice, tehdy ještě plně v rukou Senzaboxu:


Průvodní dopis:


se seznamem produktů:




Jednotlivé produkty:


EVELINE BLACK MULTIMILLIONAIRE

125 ml, plné balení, cena 99 Kč


Z popisku není úplně jasné, o co jde, tudíž vysvětlím - jedná se o gel po holení. Já osobně jsem v krabičce takovýto typ produktu čekala. Přece jen ve výběru pánské kosmetiky nemůže být člověk nějak extra kreativní. Jen mě trochu mate, že se gel nemusí po použití smývat. Ale je pravda, že s holením obličeje moc zkušeností nemám, takže budu věřit těm povolanějším.

Co na to muž? Po důkladném očichání muž informuje, že gel voní hezky. Prý vyzkouší. Uznává, že cena je user friendly.


PALMOLIVE MAN REFRESHING SPRCHOVÝ GEL

250 ml, plné balení, cena 69,90 Kč


Lhala bych, kdybych tvrdila, že jsem nějaký sprchový gel nečekala. Jen mi osobně, jako ženské, přijde jako děsné zvěrstvo užívat produkty 2v1, sprchový gel a šampón. Dle mého jsou to trochu neslučitelné věci a vlasy vám moc nepoděkují. Navíc mám takové tušení, že nejsem sama, kdo si to myslí, protože v dámské verzi na takovýhle produkt nikde nenarazíte. Ale chlapům očividně vyhovuje :-)

Co na to muž? Hned v počátku mu bylo zakázáno jít gel okamžitě použít. Dostává přednášku o tom, jak je důležité spotřebovávat produkty postupně (stejně gel použije přesně v tom okamžiku, kdy nebudu dávat pozor, je mi to jasné). Opět tedy důkladně očichává a uznává, že příjemně svěže voní. Old Spice je ale prý lepší...


AXE APOLLO DEODORANT PUMPSPRAY

75 ml, plné balení, cena 199,90 Kč


Uznávám, že skleněná lahvička je sama o sobě dost efektivní. Takovýmhle dárkem prostě nemůže urazit žádného chlapa. Mě osobně je vůně příjemná. Taková univerzální, jemná a sladší. Bohužel jsem neměla pocit, že by byla po nanesení nějak extra cítit. Provedením na mě ale působí více jako klasická EDT, než jako deodorant.

Co na to muž? Potvrzuje, že i chlapi se nechají uhnat na kvalitní bytelný obal. Líbí se mu totiž těžký skleněný flakónek. Vůně se mu líbí taky. Nicméně si pár hodin po následném použití stěžuje, že má pocit, že vůně brzy vyprchává.


WELEDA PLEŤOVÝ KRÉM PRO MUŽE

30 ml, plné balení, cena 319 Kč


Já jsem nadšená ze zařazení BIO produktu do krabičky. I chlapi mají nárok na kosmetickou kvalitu nesoucí jejich označení. A jestli ho můj milý nemíní používat, tak si krém klidně zabavím pro sebe :-)

Co na to muž? Tváří se, že užívání pleťového krému je nad jeho kosmetické možnosti. Nicméně vypadá, že se přemůže a zkusí tohle třiceti mililitrové balení do smrti vypotřebovat. Z jeho výrazu, po tom, co se dověděl cenu, bylo jasně čitelné, že by si ho sám koupil leda v případě, že by krém uměl přinejmenším léčit otevřené zlomeniny.


ISOLINE ENERGY BAR

50 g, plné balení, cena 26 Kč


Tak tohle jsem nečekala. Obdivuji muže, že se na tyčinku hned nevrhnul. Do mě by zahučela, i kdybych pak neměla z toho množství energie celou noc spát. Tajně po ní pokukuju, měl by si ji rychle odvézt.

Co na to muž? Chlap a jídlo... není třeba dlouhého vysvětlovaní. Jen vypadá chudák trochu zmateně, že našel v beauty boxu něco, co může sníst. Tvrdí ale, že si tyčinku bude šetřit až na kolo. Konečně v krabičce narazil na produkt, do kterého by byl ochoten následně investovat.


COYOTE TABLETY DO OSTŘIKOVAČŮ

plné balení, cena asi 90 Kč


Ve snu by mě nenapadlo, že se v krabičce něco takového objeví. Dle mě vcelku originální nápad. I mužovo auto potřebuje nějakou tu kosmetiku.

Co na to muž? Tváří se rozpačitě. Kdyby na obalu nebyl nápis "do ostřikovačů", sežral by je. Opět ho mate, že tohle našel v krabičce s kosmetikou. Tvrdí, že se mu nelíbí házet tuhé tablety někam, kam patří kapalina. Vyzkouší je, musí ale počkat na léto.


CLARINS MEN EXFOLIATING CLEANSER

30 ml, cestovní balení, cena 650 za 120 ml (tj. 163 Kč za toto cestovní)


Opět vcelku originální. Chválím výběr značky! Cestovní balení? Chci vidět, kterej chlap s tímhle bude cestovat, když ten můj je schopnej nevzít si na cestu ani zubní kartáček... :-)

Co na to muž? Muž ví, co je to peeling. Já nevěřícně zírám. Asi se ode mě přeci jen něco naučil. Těší se, až ho použije. Pokračuji v nevěřícném zírání. Nějak se mu ale opět nepozdává cena.


SKIN79 HOMME BB CREAM A ACTIVE BOOSTER

BB cream: 2 ml, vzorek, cena 445 Kč za 40 g (tj přibližně 20 Kč za tento vzorek)
Active Booster: 2 ml, vzorek, cena 395 Kč za 110 ml (tj přibližně 7 Kč za tento vzorek)


Popravdě jsem neměla tušení, že Skin79 dělá i produkty pro muže. A taky že se dělají BB pro muže! Ale když se to prodává, proč ne...

Co na to muž? Ví co je to BB cream. Nedivím se, mluvím o něm dost často. Je ochoten se jím do společnosti namejkapovat. Začínám se divit. Neví, co má čekat od něčeho s názvem "active booster", ale vyzkouší. Ceny za plná balení jsem mu raději nesdělovala, jinak by ho čekal předvánoční infarkt.


Dále jste mohli v krabičce narazit na slevový poukaz na nákup produktů Skin79:


a na pár letáčků s informacemi k produktům značky Isoline:



Hodnota krabičky se nám vyšplhala na příjemných 994 Kč, což je skoro třínásobek pořizovací ceny. Chlapi si tedy nemůžou stěžovat :-)

No a nakonec seřazení produktů dle mužových preferencí:

1. Eveline gel po holení
2. Deodorant Axe
3. Pleťový krém Weleda
4. Sprchový gel Palmolive
5. Peeling ClarinsMen
6. Energetická tyčinka Isoline
7. Tablety do ostřikovačů Coyote
8. Vzorečky Skin79


10 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Tak upřímně se mi box moc nelíbí, ale hlavně že muž je spokojen :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě přijde docela fajn a nemyslím si, že by v něm byl, kromě BB, produkt, který by byl vyloženě "zbytečný a nepoužitelný". Ale co do toho mám co kecat, jsem jenom ženská :-)
      Ano, muž byl viditelně spokojen, on je přístupný mnoha věcem :-)

      Vymazat
  2. já bych s tímhle nepochodila, přítel má svoje produkty a mění je až tehdy, kdy sám uzná za vhodné, ale musí si to vybrat sám. představa, že vybaluje BBčko, je docela komická, to by asi nerozdýchal :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím BB jsem taky trochu pochybovala... ale když se koukneš například na youtube na Lukáše z LB Haute Fashion, tak ten makeup nosí a vypadá to naprosto přirozeně, až mě to děsí :-) Já naštěstí příteli kecat do kosmetiky můžu.. on by si totiž stejně asi sám od sebe nic nepořídil...

      Vymazat
  3. BBčko mě teda dostalo, to by letělo zřejmě okamžitě do koše, teda spíš bych ho schytala já:D Nad těmi univerzálními mýdlo-šampony jsem polemizovala zrovna dneska, když jsem vybírala sprcháč taťkovi, hrozně mě to deprimovalo a je poměrně těžké najít mezi nimi přípravek pouze s jednou funkcí. Dát si to na vlasy musí být úplné barbarství:D Myslím, že je ale krabička povedená. Přítel se vždy se všemi přípravky zdráhá, ale pak se většinou i sám angažuje. Peeling a čistící gel si už pravidelně kupuje, vždycky ho ukecávám i na nějaký krém, to teda zatím neúspěšně, ale věřím, že si dá říct:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě řekni, co všichni chlapi proti tem pleťovým krémům pořád mají :-) To mě přijde třeba peeling mnohem "horší" a jako chlap bych se mu bránila více než krému.

      Vymazat
  4. Taktéž jsem ho koupila a muž ho dostane k Vánocům, ale bojím se.....:-D Já si nedokážu představit, že se začne mazat nějakým krémem a ještě na obličej :-D Jsme zvědavá co na to řekne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono ho možná chce nejdřív na něco takového psychicky připravit, aby pod stromkem nečekal motorku a nevypad na něj beautybox :-)

      Vymazat
  5. Uff, tak môjho priateľa by ako autíčkara získali len tie tablety :-D Inak na takéto prípravky príliš nie je, stačí antiperspirant, voňavka a sprcháč :D

    Blog Papi Lapi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ono se dost chlapů tváří, že je to vůbec nezajímá, ba dokonce otravuje ale když jim to člověk takhle naserviruje až pod nos, tak se nakonec chytěj...

      Vymazat