Ladybox PROSINEC 2013

18. 12. 2013


Poslední beautybox letošního roku už nám zaklepal na dveře a přinesl s sebou spoustu limitovaných a plných produktů (a taky spoustu vzorečků). Jak je z dokumentace patrné, měla jsem, oproti ultra chudé listopadové edici, vcelku problém všechny produkty naaranžovat k focení :-)

V tomto článku se tedy koukneme na to, jak se ladyboxí Ježíšek letos vytáhl...

Design krabičky je příjemně vánoční (kdo by to byl čekal). Opět se moc povedl, nicméně nikoho asi nepřekvapil, na fb stránkách Ladyboxu jsme si ho mohli prohlížet poslední tři týdny. Každopádně si všimněte netradičně barevného loga :-)

Možná mě ale trošku mrzí, že se neopakuje pytlík z minulého roku...


Jako vždy nesmí chybět průvodní dopis...


... se seznamem produktů.



Jednotlivé produkty:


ZIAJA OSVĚŽUJÍCÍ SPRCHOVÝ GEL LIMETA-CITRUS

270 ml, plné balení, cena neuvedena ale tipuju 50 Kč 
(s ohledem na to, že 500 ml balení Ziaja sprchových gelů stojí obvykle kolem 80 Kč)


A máme tady první volně neprodejnou limitku... Popravdě jsem původně neměla moc radost, že se v Ladyboxu tato značka objeví, ale po důkladném prostudování obalu a vůně uznávám, že se produkt povedl a bude to super dárek, pro někoho, kdo ho ocení více, než já.

Každopádně jsem ještě chtěla zmínit, že při prohledávání stránek www.ruzova10.cz, které jsou v seznamu produktů uvedeny, jsem narazila na řadu Ulga, která je speciálně určená pro citlivou pleť a neobsahuje parfemace, silikony, barviva a minerální oleje. Začínám tedy hon na produkty Ziaja Ulga, které jsou šetrné a za vcelku příjemnou cenu.

Nemůžu si to prostě odpustit... limeta-citrus... limeta je citrus! Achjo... My OCD senses are tingling....


COSM'ETIKA OČNÍ STÍNY LADYBOX VÁNOCE

3 g, plné balení, cena 189 Kč


Díky! Díky! Tým Ladyboxu si konečně přečetl mojí personalizaci a poprvé trefil odstín dekorativky. Stíny jsou ucházejícně pigmentované a mají lehký stříbrný odlesk. Ale hlavní je ta BIO kvalita složení!

Jednu výtku bych ale našla. Opět nám byla zaslána jen náplň do paletky a paletku si musíme dokoupit. Kdybychom se tedy rozhodli pořídit si paletku, tak za ni vyplácneme 200 kaček. Paletka se ale dělá jen na 4 stíny, což znamená dokoupit si další tři stíny, aby nám v tom ten jeden nelítal, že jo? Do tohohle kroku bych byla ochotna o koupi ještě uvažovat. Problém ale nastal ve chvíli, kdy jsem se rozhodla kouknout na další odstíny. No a ony jsou jen 4... hnědá, bílá, růžová a vanilková. A upřímně - nemám v plánu kupovat ani jeden z nich. Asi si teda konečně pořídím Z Palette.

Jen tak mimochodem - opět se jedná o limitovanou edici.


LADYBOX ŠTĚTEC NA OČNÍ STÍNY

plné balení, 99 Kč


Štětec na oční stíny je takové dvojče Hakura H70, jen o fous méně hustý. Dle mě naprosto dostačující a za příjemnou cenu. V drogérii byste takovou kvalitu nepotkali. V parfumérii byste ji sice potkali, ale zaplatili za ni několikanásobně více. Původ štětin není nikde udaný, téměř s jistotou ale tvrdím, že jsou přírodní.

Tenhle produkt mi udělal asi největší radost a klidně ať mi Ladybox za rok naježí nějaký další... Děkuji předem!


JORDANA TEXTUROVACÍ LAK NA NEHTY

15 ml, plné balení, 60 Kč


Tyhle pískové a jim podobné laky mám moc ráda. Asi proto, že na nehtech poměrně dlouho vydrží bez vážnějších defektů, což jako "lakovací lenoch" ohromně oceňuji. Barva mě nijak neurazila, na zimu ale ujíždím na trochu jiných odstínech. Nejvíce mě asi zaujal fialový, který shodou náhod schytala ségra, která ho nechce. Její mínus je ale moje plus, lak na mě už čeká. Kdyby se taktéž chtěl někdo zbavit růžového odstínu, nechť se směle ozve!

Všimli jste si, že je texturovaná i etiketa na lahvičce? :-)


ANATOMICALS HAND SANITIZER

plné balení, 60 ml, cena 129 Kč


Já jsem teda asi jako děsný čuně, ale tyhle dezinfekce mi fakt nic moc neříkají. Tohle je první, kterou vlastním a ještě stále se rozhoduji, co s ní udělám. Na mě si prostě žádnej bacil nepřijde!

Abych to ale brala objektivně a zahrnula i možný názor člověka, štítícího se bakterií, nápad je to vcelku originální. Mimo jiné se mi líbí barvy a provedení obalu. Se složením taky vcelku souhlasím. Oceňuju i praktické kabelkové balení. Produkt je žhavá novinka a v prodeji bude až od příštího roku.

Pozn.: Pobavil mě nápis na obalu: "Anatomicals: We only want you for your body."


PALMER'S FOR DRY ASHY SKIN

50 ml, cestovní balení, cena 35 Kč (plné balení 250 ml za 175 Kč)


Tuhle značku mě prostě nedonutíte mít rádi, i kdyby jste ji zařazovali do každého Ladyboxu (což se vlastně už děje). Takže si to shrneme... to máme syntetickou parfemaci, čtyřikrát paraben, minerální olej, nějakej ten silikon a pár barviv... proč? Na obale avizované bambucké máslo je jen tak mimochodem až na patnáctém místě ve složení. Kyselina mléčná v něm na třetím místě. Na prvním je klasicky voda, na druhém silikon... No však po něm budete mít pěkně hebkou kůži a budete si naivně myslet, jak vám ta kyselina mléčná s bambuckým máslem a kakaovým máslem prospívá. Osobně si tedy myslím, že se můžu natírat něčím lepším, než silikonem naředěným vodou. A to za menší peníz.

Pokud máte značku rádi, velice se vám za tenhle písemný průjem omlouvám a vůbec se ho nestyďte ignorovat!


RACIO BISCUITOS LESNÍ OVOCE

plné balení, cena 10 Kč


Chtěla jsem vám tady napsat gramáž, sušenky ale bohužel zařvaly asi deset minut po otevření krabičky a obal jsem vyhodila. Každopádně byly super, složení je taky vcelku fajn a cena je lidová. Co víc si přát :-)


NATURA SIBERICA EXTRA-FIRMING HAND CREAM A EXTRA-FIRMING FACIAL MASK

hand cream: 6 ml, vzorek, cena 13 Kč (plné balení 75 ml za 159 Kč)
facial mask: 6 ml, vzorek, cena 10 Kč (plné balení 75 ml za 119 Kč) 


Na tuhle značku jsem se hrozně těšila. Tahák edice a oni nám daj zase jenom vzorečky. V ladyboxím emailu nebylo tučně napsáno a třikrát podtrženo, že se bude jednat o plné produkty, takže jsem s nimi ani nepočítala, doufala jsem však alespoň v cestovní balení. Nicméně detailněji prostuduji složení, vyzkouším, zhodnotím a případně zakoupím. Amen.


PALMER'S VZOREČKY

objem  u obou 5 ml, cena něco pod 5 Kč


No tfuj! (křižuji se)


MIXA VZOREČKY

tělové mléko: 7ml, cena 3 Kč
pleťový krém: cca 2 ml, cena 5 Kč


Oba tyhle produkty jsem doma měla. Tělové mléko mi vcelku vyhovovalo. Krém už o něco méně, ale taky bych ho úplně nezavrhovala. Nemám ale nějak potřebu kupovat něco od téhle značky znovu. Nicméně si myslím, že pro někoho, kdo nelpí na přírodní pečující kosmetice, je tohle dobrá volba.


Ač se box zdá vcelku "nadupaný", celková hodnota se vyšplhala na pouhých 613 Kč. Musím uznat, že kromě Palmer's mi žádný z produktů nepřijde zbytečný, ba většina obsahu byla milým překvapením. Dle mého názoru povedená edice, se kterou se Ladybox zavděčí velké většině odběratelek.



6 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. já jak vidím Palmer's a ty jejich příšerné obaly s těhotnýma a nahýma siluetama, tak se mi otvírá kudla v kapse...a ta "vůně"!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A pak si přečteš složení a klepne tě dřív, než se ta kudla stačí otevřít :-)

      Vymazat
  2. Anatomicals putoval k mamce a Palmers uz me rozciluje, ale jinak fajn:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já přemýšlela, že Anatomicals bych nechala asi v práci. Mám to na záchod děsně daleko a jsem děsně líná, tak si prostě ruce vždycky jen vypucuju tímhle. No a s tím Palmer's nevím, co dělat. Vyhazovat to nechci, aby to náhodou nezamořilo životní prostředí :-)

      Vymazat
  3. A to já Palmers miluju. Jejich tělové mléko si kupuju pravidelně od květnové edice LB a jiné už nechci. Ať si ji tam cpou třeba každý LB, mě to nevadí a naopak budu ráda :-D A teď mě zabijte ,-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje máma si nějakej produkt od nich taky chválila, takže plně chápu, že mají své příznivce. Jen já mezi ně prostě nepatřím :-)

      Vymazat