Lavera Basis Sensitiv 3. díl: Krém na ruce a Balzám na rty

1. 12. 2013


V tomto článku se podíváme na prozatím poslední z příspěvků, věnovaných radě Basis Sensitiv značky Lavera. Po novém roce mám ale v plánu větší objednávku BIO kosmetiky a určitě do ní zahrnu i pár produktů z této řady. Prozatím plánuju zubní pastu a čistící gel.

Hodnocení dnes bude kupodivu plné rozporů, jelikož na jeden z produktů nedám dopustit, zato druhý letěl do krabičky s imaginárním nápisem "darovat" hned po druhém použití.


Předchozí díly:
     Lavera Basis Sensitiv 1. díl: Krémy
     Lavera Basis Sensitiv 2. díl: Péče o vlasy


Krém na ruce s BIO mandlemi a BIO bambuckým máslem



Informace od výrobce: Příjemný krém s výživnou směsí BIO mandlového oleje a BIO bambuckého másla poskytuje extrémně namáhané pokožce nezbytnou hydrataci a zklidnění. BIO heřmánkové výtažky zjemňují a hojí podráždění. BIO mandle: jemný, lehký olej s vynikajícími výživnými vlastnostmi. BIO bambucké máslo: poskytuje přírodní UV ochranu a zanechává pleť jemnou a vláčnou.

To nejlepší si necháme nakonec, z čehož logicky vyplývá, že začneme tím nejhorším. Tenhle krém podle mě totiž vůbec není vhodným pro "extrémně namáhanou pokožku". Zařadila bych ho pravděpodobněji do kategorie "po záchodě jsem si umyla ruce a teď jsou trochu suché". Konzistence je totiž dost lehká, taková skoro až našlehaná. Vůbec, ale vůbec není mastný, což někomu může vyhovovat, ale opět to popírá tu pomoc "extrémně namáhané pokožce". Prostě takový lehounký letní krémíček, pod kterým se zapotíte a vůbec vám to nebude vadit. Vůně je podobná ostatním produktům této řady. Takže trošku vanilková, trošku citrusová, jemná a nevtíravá.


Složení dnes nebudu nějak extra rozebírat. Foto přikládám a dobrovolníci si mohou neznámé složky vyhledat. Jen bych chtěla poznamenat jednu věc - já se toho heřmánku (chamomilla recutita) v kosmetice nikdy nezbavím!! :-)
Balení jsem měla cestovní (z Ladyboxu). Objem je 20 ml, cena asi 40 Kč. Plné balení, tj. 75 ml seženete přibližně za 120 Kč.



Balzám na rty s BIO jobobou a BIO bambuckým máslem



Informace od výrobce: Díky kombinaci BIO jojobového a BIO mandlového oleje budou vaše rty jemné a vláčné. Obsažené BIO vosky a bambucké máslo chrání proti působení nepříznivých vnějších vlivů zejména během mrazivých zimních měsíců. BIO jojoba: hodnotný rostlinný olej intenzivně pečuje o pokožku a zanechává ji hebkou a vláčnou. BIO bambucké máslo: přináší intenzivní výživu a přirozenou UV ochranu.

Tak tohle je, dámy a pánové, moje srdcovka. Nejbožejší balzám na rty. Ten vyrolovaný kousek, co vidíte na fotce, je vše, co v něm zbývá. A to už je moje třetí balení. Omluvte, prosím, ošoupané balení, které dává jasně najevo, že balzám s sebou tahám pořád a všude. Konzistence je taková voskovo-olejová. Skvěle promaže, skvěle hydratuje a dá do kupy i ty nejsušší rty. Velké plus u mě má absence barvy i vůně. Při každodenním používání vydrží asi třičtvrtě roku.

I přesto jsem se rozhodla zatím další balení nepořizovat, chce to totiž už konečně změnu, jelikož poslední dva roky nepoužívám jiný. Na popud Kačaby jsem se rozhodla vyzkoušet mandarinkovo-vanilkový balzám Alverde. O něm ale zatím můžu říct jen to, že je skoro zadarmo a krásně voní. Recenze bude časem :-)


Jelikož krabička, ve které balzám přišel, zařvala už hodně dávno, složení jsem vám alespoň okopírovala ze stránek Lavery:

Ingredients: Butyrospermum Parkii (Shea Butter)*, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil*, Euphorbia Cerifera (Candelilla) Wax, Beeswax (Cera Alba)*, Squalane, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil*, Soybean Glycerides, Lysolecithin, Tocopheryl Acetate, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil*, Brassica Campestris (Rapeseed) Sterols, Oryzanol, Mangifera Indica (Mango) Seed Butter, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Annatto (CI 75120), Alcohol*, Tocopherol, Daucus Carota Sativa (Carrot) Root Extract, Ascorbyl Palmitate, Calendula Officinalis Flower Extract* * suroviny z kontrolovaného ekologického zemědělství, **Přírodní esenciální oleje.

Ve složení tedy najdeme bambucké máslo, olivový olej, candelilla vosk, včelí vosk, skvalen, jobobový olej a další... v podstatě v něm nenajdete, kromě alkoholu, nic spekulativního :-)
Cena za plné balení (4,5g) je nějakých 80 Kč.


To je tedy pro dnešek vše a já se můžu jít věnovat semestrálce na C++, se kterou jsem měla v plánu začít hned po snídani... no co, tak mám nějakých 7 hodin zpoždění... prokrastinace je holt sviňa.

A jaký je váš oblíbený krém na ruce, či balzám na rty??



4 komentáře:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. možná na zimu koupím ten balzám, mám docela suché rty a potřebuju mít balzám v každé kabelce a v každé kapse, jinak jsem ztracená :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě do něj jdi. Pokud můžu dát za něco ruku do ohně, tak je to tenhle balzám. Navíc se dá někdy sehnat i duo pack za cenu jednoho.

      Vymazat
  2. Z toho balzámu a jeho složení mám skoro orgasmus :D Vypadá nádherně, ach, to složení!!! Nedivim se ti, že ho tolik zbožňuješ, asi do něj taky půjdu. Já mám oblíbený od Weledy, ale ten je parfémovaný růžovým olejem, což mě vyhovuje (a tobě podle toho, co píšeš, asi ne) :-) Máš úžasný blog, hned sleduju! :)
    Hedwica♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Parfemované mi nevadí, ale když se mažu večer před spaním, tak preferuju neparfemované. Rozhodla jsem se, že teď zkusím nějaký jiný, ale opět mě jeden eshop uhnal na akci 1+1 zdarma, takže se k tomuhle laveráckému fofrem vracím :-)

      Vymazat