Oční stíny: Maybelline Color Tattoo

11. 12. 2013


 Nejsem a nikdy jsem nebyla rtěnkový typ. Ale oční stíny - to je jiná. Mám jich doma děsivou sbírku a jelikož by mi srdce krvácelo, kdybych utrácela za dražší zástupce, typu chanel atd., najdete u mě především cenově dostupnější zástupce. Takže dnes slavnostně otevírám nový občasník, ve kterém si představíme kvalitu za (poměrně) nízkou cenu a jako bonus přihodím nějaký ten nápad na líčení s jmenovanými produkty :-)

Ale teď už konkrétně k řadě Color Tattoo značky Maybelline. Nemohla jsem si pomoci nezařadit je hned v prvním dílu, protože, jak už většina z vás pochopila, je to jeden ze svatých grálů, které nám běžné drogérie nabízejí.

Výhody jsou následující:
 - lze je nanést jen prsty, bez použití štětců, což doporučuji, protože se ze štětců pak zle čistí
 - kvalitní skleněné bytelné nerozbitné balení
 - nepotřebujete pod ně bázi, případně vám můžou samy jako báze posloužit
 - jsou voděodolné (odzkoušeno mnoha hodinami strávenými v aquparku)
 - drží na očích, klidně celý den, dokud je neodlíčíte (ideálně dvoufázovým odličovačem)
 - konzistence (nepráší, jsou nerozbitné)
 - výborná pigmentace 
 - díky možnosti vrstvení si můžete vybrat intenzitu barvy od lehkého zabarvení až po opravdu intenzivní
 - nízká spotřeba, vydrží vám až do smrti :-)
 - uděláte s nimi pohodlně linku i stín přes celé víčko

U nás jsou stíny v současnosti k sehnání zhruba v 10-ti až 12-ti odstínech. Já však kromě bronzového odstínu nechtěla do teplých barev investovat, což vyloučilo zlatý odstín. Fialový odstín byl sice moc hezký, ale je takový dost mastný a šmouhoval - prostě patří k tomu slabšímu z této řady. Stříbrný odstín jsem nekoupila, protože mi přijde dost neuniverzální, fakt dost zářivý a moc si nedokážu představit, při které příležitosti bych ho využila. Černý odstín jsem zase nebrala, protože černých tužek a linek a stínů mám habaděj. Ostatní, kromě těch, které jsem pořídila si nevybavuji :-)

Cena za kus se pohybuje kolem 150 Kč. Když si ale počkáte na slevu, dají se sehnat i do stovky. Často má akci například Tesco, kdy při jejich obvyklé slevě 30% na dekorativku, sežente stíny lehce pod tu zmíněnou stovku. Sem tam má DM slevové kupóny, za body. V Tetě či Rossmanovi také můžete narazit na slevy na celý sortiment Maybelline. Abych to tedy zkrátila - nemá cenu je kupovat za plnou palbu.


Nakonec jsem tedy investovala do následujících odstínů:

65 - Pink Gold, 70 - Metalic Pomegranate, 40 - Permanent Taupe 

Růžová je samostatně dost málo univerzální, ale je bezvadně použitelná jako podklad pod růžové nebo světle fialové stíny. Samotná je ale trochu mastnější a nemá zdaleka takové krytí, jako tmavší odstíny. Vínová je taková zimní klasika, ale léto ji asi uložím k spánku (níže se můžete podívat na líčení s tímto odstínem). Taupe je z výše vyobrazených odstínů můj nejoblíbenější, jelikož je asi nejuniverzálnější a hlavně jediný matný. Na fotce působí bohužel dost tmavě, doopravdy je spíše světlejší a více do šeda.

35 - On and on Bronze, 20 - Turqoise Forever, 87 - Mauve Crush

Bronzová mi sice úplně nesluší, ale tohle je dle mého názoru nejpovedenější odstín - jak s ohledem na krytí, tak na konzistenci, tak na výdrž. Tyrkysová je dost extravagantní a použitelná hlavně v létě, i v zimně se s ní dá ale vykouzlit tmavší líčení s výraznějšími detaily. Světle modrá je dost bídná, i z fotky je tady vidět, že má dost problémy s krytím. (Ne)kvalitou bych ji přirovnala k výše zmiňované fialové, kterou jsem si právě díky tomuhle "šmouhování" nekoupila.


A nakonec nějaké to slíbené líčení:

pohyblivé víčko Maybelline Color Tattoo 70 - Metalic Pomegranate, kontury Gabriella Salvete Perlové stíny odstín 02


Linka a kontura oka Maybelline Color Tattoo 20 - Turqoise Forever, pohyblivé víčko Catrice monostín 600 Blackwood Forest

A který je váš oblíbený odstín Color Tattoo? :-)


4 komentáře:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Já tu vínovou prostě asi nikde neseženou. Vlastním prozatím bronzový odstín a jsem maximálně spokojena! Takhle si představuju kvalitní stín...

    thechangeofmissy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych stíny seřadila dle kvality (bez ohledu na barvu) takhle: bronzový, tyrkysový, taupe, vínovy... Ten vínový dělá trochu dojem zarudlých očí, takže se na něj musí trochu opatrně a vhodně ho sladit s oblečením. Já ho kupovala myslím v DM, tam měli tenhle i ten taupe. A to jsem kvůli nim prošla Dva Rossmany, Tetu a jedno další DM.

      Vymazat
  2. Miluju je, miluju je, miluju je. Všechny barvy jsou krásný, sytý, neblednoucí i bez báze. A kromě toho, že jsou to boží stíny, jsou to taky naprosto nejlepší linky na světě, vydržej divokej mejdan i probrečený kino! Černej odstín je první opravdicky černej bez třpytek a lesku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mě je taky na prvním místě výdrž. A hned na druhém univerzálnost - báze, stíny a linky v jednom malém kalíšku :-) Jen bych brala víc teplotně neutrálních a matnějších odstínů...

      Vymazat