Pro všechny milovníky růží... podruhé

8. 12. 2013


Po prvním článku, věnovaném růžové kosmetice, přináším v krátké době další. Růžové produkty se u mě z nějakého nevysvětlitelného důvodu poslední dobou množí. Prostě mě jednou za čas popadne mánie na určitou složku a jsem schopná skoupit vše, co danou ingredienci obsahuje nebo to, co po ní alespoň voní :-)

Dnes si tedy představíme moje nejoblíbenější tělové mazání od Alverde, obsahující růžovou vodu a také zbrusunový objev - tělový olej s obsahem šípkového oleje...


Alverde tělový krém s vůní mandlí a růží




 Vzhledem k tomu, že u mě na blogu bude brzy zrecenzovaný snad celý sortiment Alverde, jsem se rozhodla sepsat článek o pěti nejoblíbenějších produktech. Zatím prozradím jen to, že tohle je pro mě top dvojka.

Oblíbila jsem si ho hned z několika důvodů. Krásně voní - nejdříve trochu po citrónové trávě, ale vzápětí se vůně rozleží do hořkých mandlí. Úžasně hydratuje. Je ultra hustý a ultra výživný. Poradí si i s tou nejsušší pokožkou. Vcelku rychle se vstřebává a na kůži zanechá lehký voskový film (to dělá to bambucké máslo).
Díky těmto vlastnostem to není tak úplně produkt, který vás potěší v parných letních dnech, zato v zimě je nepostradatelným pomocníkem pro suchou a mrazem narušenou pokožku.

Mám k němu jedinou výtku, a to je balení. S tím, jak krém ubývá, se stává čím dál hůře dolovatelným. Tuba má vcelku malý aplikační otvor a je z takového toho nepoddajného plastu, který má tendence se rovnat a nafukovat do původního stavu. Takže když se dostanete na třetinu objemu, musíte z obalu poskládat leporelo, abyste z tuby dostali zbytek produktu. A ultra hustá konzistence vymačkávání z tuby také neusnadňuje. Ale to je jen takový detail, aby bylo jasné, že nic není dokonalé :-)


Ve složení narazíme mimo jiné na sójový olej, bambucké máslo, olivový olej, mandlový olej, kakaové máslo, mandlový extrakt, růžovou vodu, měsíčkový extrakt, slunečnicový olej.

Předevčírem jsem koupila v DM už asi páté balení. Objem je 200 ml a cena asi 85 Kč.



Alverde relaxační pečující olej s extraktem z divoké růže a rakytníku




Musím se přiznat k tomu, že jsem si tenhle produkt vybrala spíše náhodou. Chtěla jsem vyzkoušet, jaké účinky bude mít "posprchové" promazaní kůže olejem, namísto obvyklého krémování. První wow efekt se však konal hned po otevření obalové krabičky a to, když jsem viděla balení. Luxusní těžká sklenice s pumpičkou. Mám ráda skleněné obaly a pumpičkové aplikátory mám snad ještě raději.

Jen mám podezření, že pumpička lehce podtéká, když s balením děláte psí kusy, nedoporučuji tedy brát s sebou na cesty.



Olej je dost tekutý a rozmazatelný do opravnu lehoučké vrstvy. Nečekejte od něj ale žádnou hydrataci, je tedy třeba ho aplikovat opravdu těsně po koupeli, kdy je kůže ještě vlhká, aby olej vlhkost v kůži uzamknul. Popravdě mi moc nesedí vůně. Dle mého názoru s růží němá nic moc společného. Vůně je teplá, kořeněná a dost výrazná. Postupně se ale rozleží a stane se vcelku snesitelnou. Vůně je ale věcí preference, takže někomu sedět určitě bude. Kůže zůstává po nějakou dobu mastná, nedoporučuji tedy použití po ránu, kdy se chcete rychlé obléct a vyrazit.

Malé mínus musím udělit za spotřebu. Při promazaní celého těla vám vydrží balení zhruba na 10 aplikací.

Osobně mám raději výše zmíněný krém, nicméně přítel mě informoval o tom, že mám po tomhle oleji jemnější kůži. A co vám pozitivní účinky potvrdí lépe, než to, že si toho všimne chlap :-)


Ve složení tentokrát chybí voda a najdeme tam slunečnicový olej, sójový olej, olej z hroznových jader, olivový olej, parfemaci, mandlový olej, jobobový olej, šípkový olej a rakytníkový olej.

Balení má objem 100 ml a cena je 110 Kč. 

Díky vůni netrpím nutkáním investovat do tohohle konkrétního oleje znovu. Tělový olej ale značka vyrábí ve čtyřech verzích a já už jsem pořídila kokosovo-vanilkovou verzi, která voní naprosto neodolatelně a vždycky z něj dostanu chuť na rafaelo... recenzi můžete čekat v nejbližší době :-)



4 komentáře:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Tělový krém bych určitě brala, musí nádherně vonět:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Voní moc hezky.. ale jak jsem psala, každému voní něco jiného :-) Hlavně je to ale nejlepší tělový krém, který jsem kdy zkoušela... a to jsem měla i mnohem dražší zástupce jiných BIO značek.

      Vymazat
  2. Minulý týden jsem tenhle olej očumovala v Dm a nemohla se rozhodnout mezi tím z růže a tim kokosovým. Teď už vím že vezmu kokosový a k tomu krém z růže a mandle. :-) Děkuju :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač :-) Krém určitě kup, ten je bombovej, nedám na něj dopustit. Olejíček je tak super, jen zamrzí ta velká spotřeba... užívat ho každý den, tak se nedoplatím :-)

      Vymazat