Silvestrovská soutěž o tři platýnkové masky: Skin79 a Vanedo

13. 12. 2013


Dneska bych, jen v rychlosti a mimo rozvrh blogu, chtěla vyhlásit skromnou soutěž o tři platýnkové masky. Však ona se nám po vánočních a silvestrovských oslavách bu nějaká ta pleťová vzpruha hodit :-)

Proč platýnková maska? Protože užití je rychlé, snadné a bez zbytečného patlání. Protože si ji s sebou vezmete pohodlně kamkoli. Protože při vstřebávání izoluje obličej od okolních negativních vlivů.

Použití je snadné - rozbalíte, kouknete kde jsou otvory na oči a dle toho vhodně napreparujete na obličej :-) Necháte dvacet minut působit, sundáte a přebytečné sérum necháte vstřebat do pleti.

A o které zástupce této kosmetické vymoženosti tedy soutěžíme?


 Skin79 RED GINSENG Repairing Mask Sheet

 - červený ženšen
 - revitalizuje a zpevňuje
 Vanedo Beauty Friends Sheet Mask GOLD

- komponenty z čistého zlata
- působí proti vráskám a částečně je redukuje
Vanedo Beauty Friends Sheet Mask ALOE

- aloe
- hydratuje a působí protizánětlivě


















No a jelikož je to soutěž silvestrovská, soutěžit můžete až do konce roku. Výherce vyhlásím a kontaktuji v prvním článku nového roku. A že jsou ty Vánoce, soutěžit může naprosto každý, ať už je pravidelným odběratelem či ne.


Pravidla budou jednoduchá:

  1. Prozradit, co byste si přáli dostat od Ježíška
  2. Nechat na sebe emailový kontakt



12 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Ráda bych letos novou žehličku na vlasy :)
    kiss.iii@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Novou peněženku.
    radoslava.20@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. od Ježíška bych si letos přála nějaké hezké pyžamo a teploučký župan:)
    lucisa.n@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. • Přála bych si kosmetiku, oblečení, diář, nějaké doplňky.
    • Ta poslední maska s Aloe vypadá hodně dobře :)

    ByMoniBlog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. .přidat na letenku do ameriky, abych mohla poznat přítelovu rodinu:)

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, ja by som si priala kozmetiku a hodinky
    denisa.slobodova@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Hezká soutěž....a tak sděluju, že bych ráda, aby na mě pod stromečkem vykoukla krabička s nějakou příjemnou vůní :).
    A dalším mým neskromným přáním je na tomto blogu - s železnou pravidelností - objevovat pořád tak skvělé příspěvky jako dosud.....moc dobře se tu čte - díky!
    j.vilemova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Přišla jsem dneska pod záminkou Ladyboxu a recenze mě naprosto uchvátila, že jsem si blog musela hned přidat do oblíbených!:)
    Já bych ráda od Ježíška nějakou společenskou hru, protože tu mi určitě nepřinese.:-))
    simonastodulkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě těší :-)
      Ježíškovi musíš přesně nadiktovat, co chceš. Tak to řeším já, jinak bych pořád dostávala fusekle a řetízky :-)

      Vymazat
  9. Od Ježíška jsem si tak nějak přála všechno a nic. O to větší překvápko bylo, když na mě pod stromečkem čekal nový mobílek, který jsem ani náhodou nečekala... a taky perfektní kabelka a spousta dalšího. :) Přeji všem krásný, úspěšný a šťastný rok 2014. hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat