3. článek pro Blogerky: Poctivý zázvorový čaj

20. 1. 2014


Dnes, opět trochu mimo rozvrh, přihazuji článek napsaný pro Blogerky. Celý si ho můžete přečíst ZDE.

5 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. vyzerá super! :)

    Alena Shishkova inspired makeup :)
    http://beautecaresse.blogspot.sk/2014/01/alena-shishkova-inspired-makeup.html
    Beauté Caresse

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, teprve dnes jsem narazila na Tvůj blog a moc se mi líbí, to jen tak na okraj :).

    Chci se zeptat - nezničí se právě tím vařením spousta super látek? Nepochybuji o tom, že je ten čaj dobrý a chutný, ale trochu mi vrtá hlavou to vaření. Někde právě doporučují ho nepřelívat vroucí vodou, ale počkat až bude mít nějakých 80 stupňů. To jsem z toho jelen. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Určitě bych se toho nebála. Spíše naopak se při nižší teplotě skoro nic nevylouhuje a zázvor bys pak musela sníst. Však vyzkoušej a uvidíš :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyzkoušela jsem a je moc dobrý, takže doporučuji a děkuji. :)

      Vymazat