Beauty & Fruity - nejvoňavější řada od Alverde

1. 1. 2014


Do nového roku vkročíme barevným článkem o kosmetice se svěží vůní a ještě více osvěžujícími účinky. Tuhle jablíčkovou řadu BEAUTY & FRUITY bych označila za novinku, jelikož jsem si ji doteď nevšimla. Docela mě zaráží, že s ní vyrukovali uprostřed zimy, protože dle mého názoru z ničeho nedýchá jarně-letní svěžest tolik, jako z téhle dvojice. Ať už balením, vůní nebo osvěžujícími a matujícími účinky.


Pro ty, co si všimli absence dvou posledních článků, mám vysvětlení. Jsem "vánoční lenoch". Celý rok jednu na sto dvacet procent, ale jak začnou Vánoce, ani mě nehne, abych kromě válení, cpaní se a koukání na telku dělala cokoli jiného. Asi bych měla říct, že mě to zanedbávání blogu mrzí, ale nemrzí. Děsně jsem si to flákání totiž užila :-) Stihla jsem dokoukat všechny díly How i met your mohter a Agents of SHIELD, které mi zbývaly, cpala se u toho čokoládou, nemusela se líčit a chodit do práce nebo do školy... prostě ráj.

Ale teď už konečně ke článku. Produkty této řady jsou určeny pro normální až smíšenou pleť. V řeči běžného smrtelníka - nic moc pro suchou pleť. Osobně bych doporučila produkty celoročně pro všechny s mastnější pletí. A pro ty ostatní bych je doporučila spíše na letní měsíce, kdy se člověk dost potí a potřebuje odmastit, zmatnit a osvěžit.


Matující denní krém s vůní limetky a jablka



Na krabičce jsem kromě zmínky o tom, že je matující, voní po jablkách a limetce a tom, že je pro normální až smíšenou pleť, moc dalších informací nenašla. Něco málo je pak německy na obalu samotného krému, ale moje němčina je nic moc. Spíš nic, než moc. Nějak se mi nelíbí, že musím popisek krému louskat doma přes traslator, ale co nadělám :-)

Dle translatoru by měl tedy krém obsahovat extrakt z limetky, jablkovou šťávu a bambucké máslo pro zmatnění a péči o normální až smíšenou pleť a zabraňuje opětovnému lesknutí (maštění). Zanechává pleť obličeje jemnou a poskytuje pleti dlouhodobou hydrataci.

Můj osobní názor je následující - BOŽSKY TO VONÍ! Fakt limetka a jablko. Něco jako hroznový cukr s citrónovo-jablkovou příchutí. Nejraději bych se do něj celá naložila a už nikdy nevylezla.

Vzhledem k obsahu alkoholu na druhém místě složení krém opravdu lehce vysušuje, odmašťuje a matuje. Je trošku mastnější, ale mastnější ve stylu bambuckého másla, tudíž spíš voskový. S dlouhodobou hydratací ale moc nesouhlasím. Buď odmašťuje a nebo hydratuje. Obě vlastnosti jsou dohromady tak trochu neslučitelné. Konzistence je řidší a krém se roztírá skoro sám a do opravdu lehkého a rychle vstřebatelného filmu.


Ve složení opět voda, pak alkohol (odmaštění, zmatnění), caprylic/capric triglyceride (vzniká esterifikací kokosového oleje - emulgátor a stabilizátor), slunečnicový olej, cetearyl alcohol (upravuje viskozitu produktu, zjemňuje a vyhlazuje pokožku), distarch phosphate (kukuřičný škrob, udržuje vlhkost), bambucké máslo, jablečná šťáva, myristyl myristate (z kyseliny myristové, která se nachází v muškátovém oříšku - zmatňuje, pomáhá absorbci kůže), celulóza (absorbent), citrónový extrakt.. atd.

Cena za 50 ml je 70-80 Kč, jako obvykle.


Čistící pěna 3v1 s limetkou a jablkem



Opět pro normální a smíšenou pleť. Obsahuje limetkové a jablečné výtažky pro zbavení pokožky nadbytečného kožního tuku. Odstraňuje i voděodolný makeup a zároveň tonizuje. 3v1 má znamenat, že důkladně čistí, odstraňuje voděodolný makeup, rozjasňuje a tonizuje.

Jak se dalo čekat, i tohle neodolatelně voní. Taková svěží, nadýchaná čistící pěna. Opravdu skvěle čistí a odmašťuje, což ale znamená, že i poměrně vysušuje. Je po něm potřeba nanést větší vrstvu pleťového krému. Makeup s pěnou bez problémů smyjete, ale co se týče voděodolného makeupu, tak nemůžu potvrdit, ani vyvrátit. Voděodolný makeup dávám jen na oči, a tam mě nějak neláká používat mycí pěnu (což asi pochopíte). Kdyby se zde přeci jenom našel někdo, kdo je tak statečný, že si troufne tímhle odlíčit oči, nechť dá vědět své poznatky.

Jelikož jsem hlava děravá, zapomněla jsem vám vyfotit aplikátor. Ten je ale stejný, jako u tužidla, které jste mohli vidět v tomto článku. Samotné použití je jednoduché - protřepete, nadávkujete, vmasírujete do vlhké pleti a důkladně opláchnete.


Složení: voda, alkohol, coco-glucoside (tenzid), sodium coco-sulfate (tenzid), jablečná šťáva, glyceryl oleate (emulgátor), citrónový extrakt, kyselina citrónová, tocopherol (vitamín E), hydrogenated palm glycerides (netuším), parfém, limonene + citral + linalool (terpeny, dodávají vůni).

Cena za 150 ml je asi 80 Kč.


Oba produkty jsem vyzkoušela přesně dvakrát. Nicméně jsem zhodnotila, že teď na zimu potřebuju něco mastnějšího. Opět tedy opakuji, že tato řada neprospěje velmi suché pokožce!
Takže jak krém, tak mycí pěnu vytasím znovu nejdřív na jaře... ale už se nemůžu dočkat :-)


No a jako předposlední věc bych chtěla vyhlásit výherce soutěže o tři platýnkové masky.

Randomem byl vybrán komentář číslo 6:

Výherkyni gratuluji a posílám email :-)



No a teď ta úplně poslední věc - chtěla bych vám popřát vše nejlepší do nového roku a hlavně, aby se vám podařilo dodržet vše, co jste si předsevzali (jako tenkrát mě - už tři roky nekouřím!) :-)


8 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Vonět to musí úžasně! určitě se po tomhle kouknu až budu někde ve městě:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se koukni :-) Ale po sto padesátě šesté projistotu opakuji, že je opravdu vhodnější pro mastnější pleť.. aby mi tady pak nikdo nenadával, co jsem mu to poradila, že po tom byl vyschlej jak švestka :-D

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. ja už 2 roky nekouřím :) a cítim sa super

      Vymazat
    2. Taky se cítím super a hrozně mě štvou kuřáci :-D

      Vymazat
  3. Zdravím v novém roce a děkuji za recenzi! Já se teda na nové články těšila....ale je potřeba i vypnout a načerpat, chápu ;)
    Už jsem si pár Alverde výrobků na základě Tvých recenzí kupila a jsem moc spokojená. Při každé návštěvě DM kroužím kolem regálu jak vosa kolem bonbónu a zkoumám, co bych přihodila do košíku. Kupuju jejich výrobky už několik let a mám (měla jsem) své oblíbence....tak teď jsem začala zkoušet novinky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že recenze pomáhají při výběru :-) Alverde v poslední době vytasilo dost novinek, některé lepší, některé horší... děsně mě ale pobavil jejich tónovací krém v odstínu dýňovo-mrkvovém :-D

      Vymazat