Catrice Absolute Nude a "NEW" Absolute Bright

15. 1. 2014


Je vcelku známé, že každá značka vyrábějící paletky stínů má i nějakou tu svoji pseudo Naked. U Catrice to je paletka Absolute Nude. Žádná novinka, vím. Našla jsem ale nemálo podobných znaků s novinkou Absolute Bright, která momentálně doplňuje stojany Catrice. Rozhodla jsem se tedy udělat jim takový společný článek a společné hodnocení (a taky mají stejné obaly a podobné názvy, že jo).

CATRICE ABSOLUTE NUDE



Odstíny naneseny ve stejném pořadí, jako je naleznete v paletce


CATRICE ABSOLUTE BRIGHT



Odstíny naneseny ve stejném pořadí, jako je naleznete v paletce


Obě paletky pak obsahují ještě tento aplikátor, který je ale, jak všichni víme, použitelný pouze v krajní nouzi...



Čeho jste si mohli povšimnout? 

Nejsou variabilní! Koupím-li si paletku, chci aby obsahovala stíny takové, se kterými sedm dní v týdnu vykouzlím pokaždé jiný look. Což jde samozřejmě dost obtížně, když jsou všechny stíny skoro stejné. V praxi to u paletky Absolute Nude vypadá tak, že můžete použít jako základ stín č. 1,2,4 a vykonturovat je č. 3,5,6. To nám tedy dělí stíny na dvě skupiny, které jsou ale uvnitř sebe nekombinovatelné - chcete-li udělat líčení například pouze se stíny 1,2,4, přeji vám hodně štěstí, protože je téměř stoprocentně jasné, že se vám to nepovede. Dost podobně, ale ještě hůře, je na tom paletka Absolute Bright. Tam bych totiž stíny zahrnula jen do jedné skupiny - extra světlé, mezi sebou absolutně nekombinovatelné. Trošku tmavěji vyčuhuje jen č.5 aka fialová, která se na fotce sice tváří modře, ale opravdu se jedná o hodně studenou fialovou.

Dalším společným znakem je nedostačující pigmentace. Kdybych tohle porovnala například s Maybelline CT, tak jdu hlavou mlátit o zeď. Když se ale povznesu nad porovnávání krémových stínů s práškovými, musím i přesto poznamenat, že takové Catrice mono stíny jsou pigmentované podstatně lépe. I quatro paletky stejné značky jsou na tom lépe.


Když se na to ale podívám z druhé stránky - za nějakých 130 Kč, to není zas takový propadák. Za tu cenu je Absolute Bright hodně povedená paletka rozjasňovačů. Navíc vám stíny na kvalitní bázi vydrží naprosto v pořádku celý den. A když je trochu navrstvíte, tak ani ta pigmentace nebude takový problém. 


Za mě tedy: 

Absolute Nude NE! Hledáte-li variabilní nude kombinace v jednom balení. Pořídit leda v případě, že se vám nějaký ze stínů (nebo jejich kombinace) až neuvěřitelně líbí a počítáte s tím, že na líčení budete potřebovat více, než jen tuhle paletku.

Absolute Bright ANO! Neboť máte vcelku kvalitní sadu rozjasňovačů v šesti různých odstínech za opravdu lidovou cenu. Pokud ale rozjasňovačům nefandíte, nemá cenu paletku domů tahat.





10 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Achjo, na paletku NUDE jsem si dělala zálusk a teď jsem docela dost zklamaná... Když v té krabičce to vypadá tak dobře... Kurnik. Každopádně díky za recenzi, hledat budu určitě dál! :)
    thechangeofmissy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jsem psala, ta cena není nijak závratná, ale když už si koupím nude paletku, chci si vzít na cesty jen ji a netahat s sebou další stíny. Osobně bych zvážila investici do UD Naked 1 nebo 2. A pro ty, co nechtějí vyhazovat tisíce za nude paletku pak do nějakého jejich dupe jako MUA undressed, undress me too nebo Vivo Unprotected, Dreamy.

      Vymazat
    2. Já právě MUA mám, akorát mi ty nejpoužívanější odstíny dochází, proto jsem zvažovala nějakou jinou alternativu. Jednou si možná UD pořídím, ale teď jsem chtěla něco levnějšího a ono to asi tak lehký nebude... Achjo. :D

      Vymazat
  2. Děkuji za recenzi, NUDE jsem už několikrát v obchodě měla v ruce a u minulého článku jsem se na ni chtěla zeptat, když jsem ji viděla na fotce mezi očními stíny :) Tak se poohlídnu po něčem jiném.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jsem psala výše do komentáře, vyzkoušela bych nějakou tu UD napodobeninu. Ty paletky Vivo nevypadaly vůbec zle. Ona ani ta od Catrice není zas tak hrozná, ale nedá se s tím vymyslet moc barevných kombinací...

      Vymazat
  3. Mám stejný názor. Pokud si chceme vytvarovat oko, je mnohem lepší stínovat třeba modrou nebo zelenou v kombinaci s hnědou. Škála 6 hnědých, nebo kolik jich tam je, je úplně zbytečná. Mluvíš mi z duše, přesně proto bych si to nidky nekoupila. Asi bych si nekoupila ani Bright, protože v každé paletce je nějaký světlý stín a tohle by mi pak bylo k ničemu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já proti přirozeným odstínům líčidel nic nenamítám, ale chtěla bych tam vidět jak béžovou, tak středně hnědou, šedohnědou, tmavě hnědou.. Tady jsou barvy dost podobné a kvůli "nedokonalé" pigmentaci se nedají dobře překrývat.. takže to ve finále vypadá tak, že si musí člověk rozdělit víčko na sektory, vyplnit každý jinou barvou a snažit se nepřetáhnout :-) Za tou bright si ale stojím, tam se mi fakt libí, že na projasnění čehokoli vytáhnu jen tuhle paletku a můžu směle vybírat... Ale jako vše, i tohle je věc názoru :-)

      Vymazat
  4. Mě se třeba paletka docela líbí, jsou tam jen stíny které mi vyhovují a které používá a dokonce má pro mě i ideální pigmentaci (mluvím o paletce BRIGHT)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se také líbí, ale jen jako rozjasňovač, protože pak mě neruší ani ta lehká prašnost a slabší pigmentace... Na oči si je ale dát nemůžu, jsou na mě opravdu moc světlé a dělají mi efekt opuchlých očí. Pigmentace není tak děsná, jen si myslím, že to Catrice umí podstatně lépe (viz zmíněné mono a quatro stíny). Ale jako rozjasňovač si je nemůžu vynachválit :-)

      Vymazat