Já na ty rtěnky fakt nejsem...

12. 1. 2014

Pravidelné čtenářky jistě zaznamenaly, že nejsem fanynka rtěnek. Vlastně o nich skoro nic nevím. Dejte mi dvě rtěnky a já vám nebudu schopná říct, která je lepší a proč. Nicméně jsem schopná na každé z nich nalézt alespoň pět důvodů, proč bych je neměla použít... Pár rtěnek přesto mám a hrozně je nesnáším :-)
Berte tedy dnešní článek jako takové odlehčení a zábavnější invazi do části mé dekorativky, se kterou si vůbec nerozumím... Aneb, i kovářova kobyla někdy chodí bosa...

Tohle je, pěkně prosím, celé moje rtěnkové vlastnictví...


Vcelku smutná bilance oproti mé sbírce běžně užívaných stínů nebo tvářenek...


No a to mám ještě polovinu jmenovaných z beautyboxů...


A druhou půlku jsem si pořídila při nějakém podivném zatmění mozku sama...


A teď se konečně dostaneme k tomu, co mi na nich vadí...

Beautyboxová sada

Zleva:
Korres cherry lipgloss - moc teplý odstín, lepí
Korres lip butter - moc tmavý odstín, šmouhuje
Catrice ultimate shine gel colour - podivná gelová konzistence a krytí
Mememe - podivná našlehaná konzistence, nelibě páchne, mrtvolný odstín

Mnou zakoupená sada

Zleva:
Catrice pure shine colour lip balm - moc tlumená a nahnědlá barva
Astor soft sensation lipcolor butter - moc světlá mrtvolná barva, divně páchne
Catrice pure shine colour lip balm - moc tmavá barva
Catrice ultimate colour - zalejzá do vrásek
Alverde - neuvěřitelně leze do vrásek, vysušuje


Takže, jak vidíte, mě se prostě nezavděčíte s žádnou rtěnkou, rtěnkoleskem, rtěnkobalzámem a ničím, co může alespoň vzdáleně rtěnku připomínat...


A proto nadále zůstává mým favoritem tenhle...



A jak jste na tom vy? Máte nějaký svůj kosmetický či dekorativně-kosmetický produkt, se kterým jste si vůbec nesedly?


10 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Já taky zrovna nemám moc těch patlátek na rty, ale vystačím si i s tím málem, většinou stejně mám jednu rtěnku oblíbenou a tu používám třeba každý den :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já si vždycky nějakou koupím s tím, že ji pak určitě začnu používat a ne... ono to prostě nejde :-)

      Vymazat
  2. Díky za nahlédnutí do Tvého kosmetického kufříku. Vidím, že já jsem totální břídil - tvářenky mám dvě a počet stínů čtvrtinový...a to jsem si včera zrovna pořídila duostíny Alverde na základě Tvojí recenze - odstín 51 nostalgic rosé (béžová třpytivá a zvláštní měňavá švestková). Když koupím rtěnku, tak ji mám pak 10 let a většinou mě brzy přestane bavit, tónované balzámy příliš nevydrží...a tak to u mě nápodobně jistí zatím nepřekonaný balzám Lavera.
    A s čím se nekamarádím jsou laky na nehty - obzvláště třpytkové a metalické a texturové...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem takovej kosmetickej křeček a když vidím něco, co se mi jen trochu líbí, tak si to okamžitě koupím. I přesto si myslím, že se mnohem víc vyplatí mít třeba jen ty dvě zmíněné tvářenky, které ti ale sednou jako texturou tak k tvému barevnému typu. A oční stíny něco neutrálního ve stylu UD Naked2 a pak pár výraznějších barev pro případné oživení přirozeného líčení... nějaké gigantické zásoby dekorativky opravdu nemají vyšší smysl, už jen kvůli doporučené spotřebě, která se pohybuje v rozmezí 12-24 měsíců (což vlastně stejně nikdo nedodržuje).
      Balzámy Lavera mám taky moc ráda.. jenže jsem je teď používala asi 5 let vkuse, takže jsem se rozhodla pro změnu ve formě Alverde.
      A s těmi laky se neshodnem, já všechny takové ty pískové, metalické, třpytkaté a podobné srandy zbožňuju, protože ten lak hezky oživí a člověk pak nemusí vymýšlet na nehty nějaké ptákoviny :-) Jediné zklamání byly v poslední době Jordana texturované laky, které jsou fakt otřesné. Hrozně tekuté a v té děsivě tekuté záplavě se válí nějaké zrnka bordelu, které nakonec udělají na nechtech dojem ošklivé plísňové choroby. A moc nefandím ani jejich matnému provedení. A tenhle celek pak rozhodně nestojí za ty hodiny odlakovávání přilepených zrníček na nehtech...

      Vymazat
    2. No já to teď chvíli s těmi laky zkoušela (Dermacol a Missha) a začaly se mi tak třepit (po šupinkách loupat) nehty, že mi to za to nestojí. Musím se poohlédnout po nějaké nehtové péči...nebo kvalitním odlakovači (jestli něco takového existuje).

      Vymazat
    3. Já s třepením nemám problém od doby, co jsem začala jako podkladový lak používat Rimmel Nail Rescue...

      Vymazat
  3. Vkašli se na rtěnky, třeba se k nim po čase vrátíš a objevíš takové, co budou super. Já osobně jsem zanevřela na tekuté linky, protože na to prostě nemám dost ostré rysy. Dalším případem jsou lesky, protože rtěnkyjsou mnohem krásnější a navíc lesky hrozně lepí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když mě to mrzí, protože vždycky koukám na ostatní blogerky, jak jim ty rtěnky sluší :-)
      Taky nejsem extra velký fanoušek linek, vždycky je musím ještě doplnit stíny, abych neměla zapadlý oči a navíc, o černých si jako chladný letní typ můžu nechat jenom zdát...

      Vymazat
    2. Jestli chceš rtěnky nosit, tak občas ocheckni můj blog, protože brzo udělám článek ,,proč mi nesluší rtěnka". Často jde o špatný odstín, špatné nanesení, špatné vyrovnání rtěnky v obličeji (nalíčení, oblečení). Takže třeba najdeš něco, co tě nenapadlo a budeš moct rtěnky nosit :-)

      Vymazat
    3. Koukám k tobě pravidelně! :-) Odstín si vybrat umím, až na pár úletů, kdy se odstín pod zářivkama v obchodě zdá jiný a nebo jsem ho prostě chtěla a řešila až pak, že mi vlastně vůbec nesluší :-) Mě asi prostě vadí celkově ten princip barvy na rtech... ale třeba se jednou přemůžu :-)

      Vymazat