Ladybox LEDEN 2014

26. 1. 2014


Tak nám dorazil první letošní Ladybox. Takhle smíšené pocity jsem z krabičky neměla už dlouho. No nic, tak se na to rozbalování vrhneme... Dnes bude hodnocení trochu stručnější, nějak mi totiž při rozbalování došla řeč.


Design krabičky byl opět propagovaný už měsíc dopředu:


Průvodní dopis...


... se seznamem produktů:




Jednotlivé produkty:


JELLY PONG PONG MAKEUP

6 g, plné balení, cena přibližně 500 Kč


Tahák edice mě velice potěšil. Dostat tužku nebo řasenku, tak mě trefí... S tímhle jsem téměř stoprocentně spokojená. Sjednocení - za jedna, krytí pórů - za jedna, zmatnění - za jedna. Nijak extra nevysušuje (a že na tohle jsem zvláště háklivá). Dokonce mi sedne i odstín, jen je o malilinkatej fousek tmavší, takže s ním počkám na první sluníčko. Najde využití? Určitě ANO!


DERMACOL LIFT & MATT DAY CREAM

50 ml, plné balení, cena 199 Kč


Proti Dermacol krémům mám nějakou neodůvodněnou averzi. Vůbec proti celému sortimentu pečující kosmetiky. Tohle byl asi nejrychlejší exchange v historii :-) Najde využití? Určitě NE!


GOLDWELL DUALSENSES RICH REPAIR SHAMPOO

100 ml, cestovní balení, cena přibližně 80 Kč


Další věc, která je mi k ničemu. Já si totiž můžu seškrábat kůži z hlavy pokaždé, když nějaký takovýhle "kadeřnický" šampón použiju. Jediné, co můžu ocenit, je kvalita obalu, nádhera. Najde využití? Určitě NE!


GUENERVE BALÍČEK PRO FORMOVÁNÍ POSTAVY

3x20 ml, zkušební sada, cena 99 Kč


K ničemu, k ničemu, k ničemu! (třikrát - jednou za každý pytlík) Najde využití? Určitě NE!


LE CHATON MLADÉ OČI PLEŤOVÁ OČNÍ MASKA

1 ks, plné balení,, cena 13 Kč


Tohle mě trošku mate. Mladé oči? To má jako znamenat, že je maska určena pro mladé oči nebo že po použití  budu mít "mladé oči"? Ať je to tak či tak, zkoušet to nebudu. Nějak si na oči nechci dávat methylparaben, propylparaben, disodium EDTA nebo hydroxid sodný. Jednou jsem v laborkách viděla, co dokáže s kůži udělat pecička hydroxidu sodného. A věřte mi, že to nebyl moc hezký pohled. Najde využití? Určitě NE!


3v1 KARTÁČEK NA ŘASY A OBOČÍ

plné balení, cena (tipuju) max 30 Kč


Popravdě jsem z tohohle "udělátoru" byla nejdříve trochu zmatená, než mi došlo, k čemu vlastně asi bude. No a jelikož doma nic podobného nemám, dám mu šanci. Najde využití? Určitě ANO!


A jako bonus na konec jsme v krabičce mohli narazit na Bubbleology voucher:


Díky bohu patřím k těm šťastnějším, u kterých se obchůdek Bubbleology nachází alespoň v okruhu deseti kilometrů, takže slevu vyrazím využít hned, jak jen to bude možné :-)
Podmínkou platnosti voucheru je registrace na stránkách Bubbleology. Poté získáte na kartu kredit 50 Kč a při každém použití karty poté slevu 10% na celý nákup.


Celková hodnota 971 Kč - pokud jste obdrželi makeup Jelly pong pong. Pokud ne, přeji upřímnou soustrast a hodnota vašeho boxu rapidně klesá...




10 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Připadá mi, že ladybox ztrácí na kvalitě ://

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mně bohužel taky. Dřív tam byl obsah, ve kterém si každej našel to svoje. Teď je tam jeden drahej produkty a je doplácanej zbytečnostma. A pokud ti konkrétně nesedne ten jeden drahej, tak jsou to vyhozené peníze.

      Vymazat
  2. No vidíš, já jsem z lednového ladyboxu byla naopak nadšená a hodí se mi všechny výrobky, a to přiznávám, že jsem se předem bála, co mi pošlou. Asi je pro ně opravdu těžké zavděčit se všem, ale na druhou stranu museli vědět, co čeho jdou a víc se zaměřit na tu personifikaci produktů.

    http://radkakaiserova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že tě potěšil. Sto lidí, sto chutí :-) Škoda, že personalizace nefunguje už dlouho. Ale chápu, že při tom stoupajícím množství odběratelů se tohle trochu komplikuje. A navíc, když se mi něco nelíbí nebo nehodí, tak to vyměním nebo prodám, takže se mi krabičky ve finále stále ještě vyplatí :-)

      Vymazat
  3. Mně se lednová krabička dost líbí a na většinu věcí v ní nám přesně opačný názor :-). Dostala jsem řasenku, což mě napřed nenadchlo, protože těch se mi poslední dobou nějak sešlo víc než potřebuju... ale dala jsem jí šanci a zjistila jsem, že na mé nepoddajné řasy funguje PERFEKTNĚ. Naopak make-up by mě asi nepotěšil, pochybuju, že bych našla dostatečně světlý odstín. Takže v tomhle bodě u mě spokojenost. Co se týče Dermacolu - taky k němu nechovám kdovíjaké sympatie, ale zkouším. Zatím nevím, co si o něm myslím, použila jsem ho dvakrát. Šampón... vůně úžasná a i když mi většinou tyhle "krémovité" šamóny úplně nesedí, jednou za čas nevadí. Cestovní balení určitě zužitkuju. Naopak vůbec nenadchlo to udělátko na řasy, tuhle příšerku se asi ani nebudu namáhat zkoušet. A bubble tea... teda fakt nevím. Nikdy jsem ho nezkoušela a nevím, jestli vůbec chci. Jak říkáš, každému sedne něco jiného...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem zase na fb koukala, že hodně lidí si na řasenku stěžovalo, že ji mají vyschlou a že hrudkuje. Makeup se neboj, je fakt skvělej. Já jsem teď v zimě bílá jako stěna (jakože neznám asi nikoho, kdo by byl tak bledý jako já) a barevně mi skoro mi sedí (netuším ale, kolik bylo v boxech odstínů). A na bubble tea se těším jako malé děcko :-)

      Vymazat
  4. konečně u někoho vidím ten make-up! přijde mi to docela nefér, někomu ten a někomu tužku na oči (kolikátou už za poslední dobu?). já už teda neobjednávám, ale sleduju to a snažím se nějaké věci, co mi ještě z těch starých leží doma, povyměňovat na exchange.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to taky přijde lehce nefér. Už jen proto, že ten makeup je až neuvěřitelně super a navíc mám ještě hodně světlý odstín (díkybohu). Navíc má hodnotu 500 Kč a ta tužka víc jak 200 kaček mít nebude. Jak jsem psala výše, dost věcí se mi třeba i nehodí, ale povyměňuju je nebo prodám a třeba tenhle měsíc se mi peníze za box skoro vrátily zpátky + mi zůstal makeup v hodnotě pětikila a voucher na bubble tea:-)

      Vymazat
  5. Dlouho jsem si chtěla krabičku krásy objednat, bavilo by mě čekat s nadšením na to, co v ní bude. Ale jak vidím posledních několik obsahů této krabičky, tak teda si myslím, že si žádnou neobjednám. Byly by to pro mě asi vyhozené peníze. A za to těšení se na něco, co by mě vůbec netěšilo, to asi určitě nestojí. Škoda. Byly doby, kdy jsem o tom opravdu hodně uvažovala, protože se mi obsah krabiček moc líbil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ná FB stránkách Ladyboxu bývají často nabídky produktů z krabiček, tak kdybys po něčem extra zatoužila, můžeš zkusit levně odkoupit od nabízejících. Já polovinu produktů taky běžně prodám nebo vyměním.

      Vymazat