Oční stíny: Alverde duo

5. 1. 2014


Kdo si počká, ten se dočká. I já se konečně dočkala sluníčka, toliko potřebného pro focení dekorativky... bez něj to prostě nejde. Takže když v pátek oskar vystrčil na chvilku růžky, musela jsem toho využít a rychle vám zdokumentovat tyhle duo stíny Alverde, hlavní aktéry pokračování občasníku o mých oblíbených očních stínech.


Tyhle stíny ve mě vyvolávají vcelku smíšené pocity... chvíli je nenávidím a chvíli je miluju. Proč?

   -     Obecně jsou matné odstíny těchhle stínů mizerně pigmentované. 
   +     Jenže se dají vcelku úspěšně vrstvit.
   -     Je obvyklé, že jeden stín z dua je super, zato druhý stojí za starou bačkoru.
   +     Vydrží vám spoustu let. Jsou jemně namleté a hodně silně slisované, takže velmi pomalu ubývají.
   +     Stíny se neslévají a dlouho drží. A to je dost pádný argument.
   +     Šetrné přírodní složení. A to je ještě pádnější argument.
   -     Moc se mi nelíbí většina barevných kombinací dua. Nemám pocit, že by se k sobě barvy hodily.
   +     Cena kolem 80 Kč, ve slevovém košíčku necelých 50 Kč.
   -     Záhadná dostupnost. Ve standartní nabídce je smutný výběr. Ve slevových košíčkách objevuji i jinak nedostupné odstíny. Jakto?

Takže už asi chápete moje dilema. I přesto u mě většinou zvítězí plusy a po stínech sáhnu, hlavně po těch ve slevě :-)
Dříve byly všechny odstíny slušně kvalitní a nešlápli byste vedle. Pak ale, asi rok zpátky, u Alverde proběhla nějaká revoluce v dekorativce a kvalita byla tatam. I tak je pro mě ale u těchto stínů důležitá výdrž. Pigmentaci totiž nahradím vrstvením. 

V současnosti si brousím zuby na quatro stíny, které byly kdysi dost bídné a hned jsem je zahodila, nicméně s novým balením přišla dost pravděpodobně nová kvalita (teď už zbývá jen zjistit, zda lepší nebo horší). Takže jim zkusím dát další šanci :-)


 48 VIVID VIOLET

A jsme u toho, co jsem říkala. Béžová je zde krásně pigmentovaná, maže se jako máslíčko a má příjemný perleťový odlesk. Zato fialová je děsná. Je tak nalisovaná, že když ji chci použít, musím si do ni velkým tlakem vydlabat důlek (což je možná patrné i z fotky). A i přesto pak šmouhuje.

No ještě, že to zachraňuje ta boží béžová.
 45 GREEN MOMENTS

Moje nejstarší Alverde duo stíny. Mám je už asi dva roky, což znamená, že jsou ještě z původní kvalitní produkce. Tmavší zelená už je taky dost viditelně "vyhrabaná" :-)

Oba odstíny jdou naprosto bezchybné, mají příjemný sametový odlesk, jsou super pigmentované a drží a drží a drží... škoda, že už se nedělají... nebo alespoň nedělají ve stejné kvalitě.
 49 BRILIANT BLUE

Dostáváme se k mému dalšímu oblíbenci. Světle modrá má moc hezkou, těžko sehnatelnou barvu. Jedinou vadou je trošku hrubší konzistence, jelikož obsahuje jemné stříbrné třpytky. Tmavší modrá je sice zase trošku silněji lisovaná, takže se těžko nabírá, ale vrstvením se dá docílit zajímavých barevných přechodů. A hlavně - takovouhle krásnou matnou tmavomodrou abyste pohledali :-)
 10 DÜNENZAUBER

Dle podivného německého názvu a atypického vzorku v lisování soudím, že se jedná o doprodej nějaké limitky. Béžová je skoro dvojče výše zmíněné béžové, zelená zase dvojče výše zmíněné světlejší zelené. Z toho nám logicky vychází naprostá spokojenost. Opět slušná pigmentace, konzistence i výdrž. Více takových zástupců prosím!

Přestože vypadají stíny netknuté, opak je pravdou. Zde je vidět, že jsou opravdu kvalitně nalisované a skoro neubývají.
46 PHENOMENAL PINK

Nebudu vám lhát, tohle jako stíny moc nevyužijete. Teda pokud nepatříte mezi ultra světlé teplé typy. Dají se ale výhodně a úspěšně použít jako kabelková dvojice pudr/tvářenka.

















A nemůžu si odpustit fotku s líčením oblíbenou výše zmíněnou zeleno-zelenou dvojící:



PS: Nikdy nezapomínejte na kvalitní bází!!



6 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Stíny vypadají hrozně pěkně:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak které, chce to pečlivě vybírat, jelikož zrovna u těchhle se dá šlápnout vcelku snadno vedle. Ale pro teplejší typy je výběr kvalitnějších odstínů o něco příznivější :-)

      Vymazat
  2. Ta zelená se mi celkem líbí. Já jsem viděla duo hnědé a chtěla jsem ho vyzkoušet. Nakonec jsem však odolala, protože mám raději paletky stínů. Ale v budoucnu bych je chtěla vyzkoušet. Třeba až budou někdy ve slevě, tak si je vezmu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za vyzkoušení určitě stojí. Jen bych se vyhnula těm matným odstínům, jak jsem psala. Všechny s nějakým typem odlesku bývají o poznání kvalitnější.

      Vymazat
  3. Já mám už tak 2 roky od alverde quattro stíny, odstín chocolate, a jsem s nimi maximálně spokojená :) tyhle jsem nezkoušela, ale líbí se mi ty zelené.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla ještě ty původní quatra, v zeleném balení s kulatýma stínama a moc spokojená jsem nebyla... dost prášily a slévaly se.. ale jak jsem psala, proběhla u nich nějaká změna, tak je zase testnu :-)

      Vymazat