Ladybox ÚNOR 2014

26. 2. 2014


Opět se nám měsíc nachýlil ke konci a to jde ruku v ruce s novou krabičkou krásy. Únorová se nese na vlně svátku zamilovaných a růžovou se to v ní (a na ní) jen hýří. No a proto, že kolem mě Valentýn letos prolétnul tak, že jsem ho skoro nezaregistrovala, oslavím si ho alespoň takhle zpětně :-)

Design krabičky jsem moc nedokumentovala, nijak mě totiž nezaujal. Celkový dojem ale vyvážil obsah, který se tento měsíc opravdu povedl a trefil se mi do noty. Měla jsem totiž v plánu pořízení nového ořezávače kůžičky (protože ten můj už byl tupej jak řiť) a taky nový podkladový lak (protože ten současný má konzistenci gumy). Takže ve zkratce - obsah mi ušetřil minimálně jeden důležitý nákup, který jsem už nějakou dobu odkládala.


Srdíčkový průvodní dopis...


... se srdíčkovým seznamem produktů.




Jednotlivé produkty:


NevO Dead SPA Krém na tuce a tělo French Vanilla

230 ml, plné balení, cena 350 Kč


Tenhle produkt má takové to složení "napůl přírodní, napůl chemie", což ve mě vyvolává dost smíšené pocity. Na jednu stranu obsahuje avokádový olej, sůl z mrtvého moře, heřmánek... na druhou stranu ale i silikony, parabeny, syntetickou parfemaci. Mě za tu cenu rozhodně nestojí. Takový Urtekram seženu za stejnou cenu a kvalita bude mnohonásobně lepší. Rozhodně ho ale nezatracuji, své příznivce si určitě najde. Najde využití? Spíše NE.


LilyLolo Kompaktní oční stiny

1,5 g a 1,5 g, plné balení, 340 Kč


U stínů mě překvapila neúměrnost kvality složení a obalu. Ve mě ten design obalu opravdu evokuje kosmetiku od vietnamců. Složení je ale bombovní - slída, jobobový olej a nějaké to barvivo. Pigmentace je slušná, stíny jsou ale trochu sušší, hodně mi připomínají refilly od Cosm'etiky, které byly v prosincové krabičce. Kromě vcelku ošklivého obalu se koná naprostá spokojenost a už mám sehnané další dva odstíny :-) Najde využití? Uričtě ANO!


Paese Lesk na rty

6,5 ml, plné balení, 70 Kč


U lesku ode mě nečekejte objektivní hodnocení, jelikož já na ty "barvící srandy na pusu" prostě nejsem. Popravdě jsem lesk ani neotevřela, jelikož je slíbený na výměnu. Ale jen tak mimochodem - mám od Paese tvářenku a s tou jsem moc spokojená. Najde využití? Určitě NE!


Jordana Diamantová výživa

15 ml, plné balení, 49 Kč


Jak jsem psala výše, nový podkladový lak jsem potřebovala jako sůl. Už jsem ho dokonce stihla i využít. Oceňuji, že je poměrně tekutý, takže je ho na nehtu jen tenká vrstvička, která neprodlužuje schnutí následně naneseného barevného laku. Najde využití? Určitě ANO!


Dr.Hauschka Sprchový balzám Levandule Santal

10 ml, vzorek, cena za 286 Kč za 200 ml (tj. 14 Kč za tento vzorek)


Tahák edice opět ve formě vzorku. Už si na to začínám pomalu zvykat. Jen mě trochu udivuje bio kvalita o objemu 10 ml nacpaná v hliníkovém obalu (ten obal je ve finále dražší, než ta náplň).. to bude odpadu - přiznejte se, kdo třídíte kovy? :-) Jinak mám ze "sprchového balzámu" radost, složení je super a možná, když se osvědčí, budu přemýšlet i o plném balení. Najde využití? Určitě ANO!


Vzorky arabských parfémů:


Tak Attar Adorn voní docela hezky, květinově - měním názor, po tom, co se rozležel se mi už moc nelíbí. Al Quaraishi smrdí jako koncentrovaný Ariel (prací prášek). Popravdě na tyhle vůně moc nejsem. Já mám ráda vůně od Escady, které jsou svěží, sladké, plné ovoce. Tyhle arabské vůně mi vyloženě nevadí, ale na můj vkus jsou moc orientální a těžké a pro typické středoevropanky se prostě nehodí. Najde využití? Spíše NE.


Ořezávač nehtové kůžičky NevO:


Nový ořezávač dost pravděpodobně zachránil moje prsty, jelikož s tím současným, tupým, bych se dost brzo nenapravitelně zmrzačila. Dobře padne do ruky a dokonce slušně funguje i druhý konec, ten na zatlačení kůžičky. Jen mě trochu mrzí ty kousky plastu na krajích, které zůstanou po odlití (vidno ve spodní části ořezávátka), tak nějak to ve mě vyvolává dojem odfláknuté práce. Najde využití? Určitě ANO!


Celková hodnota boxu je 823 Kč + vzorečky + ořezávač kůžičky. Dle mého názoru se box tento měsíc výjimečně povedl a minimálně NevO potěšilo dosti kupujících. A koho ne, ten si určitě v boxu našel jiného favorita :-)


12 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Kdyby jste náhodou chtěla vyměnit ten krém na ruce a tělo NevO Dead SPA, tak se dobrovolně hlásím..;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to dobře :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Souhlasim, povedl se. Já jsem po delší době opravdu hodně nadšená :)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  4. Na Nevo bych byla zvědavá, ale ta chemie mě tam celkem zaráží.. Mám od nich tu nejlepší (ikdyž taky nejdražší) masku na čištění pleti a taky příjemné mýdlo na pleť z bahna z mrtvého moře a ty mi vyhovují na 100%. Jinak od Dr. Hauschka mám plno podobných vzorečků a jsem strašně ráda, že je mají v nabídce - zaprvé jsem ujetá na cestovní balení, které můžu všude brát s sebou a zadruhé jsem toho od nich chtěla vyzkoušet co nejvíce a tak jsem právě pro sady těchto miniaturek. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tyhle miniatury drahé kosmetiky taky vcelku oceňuji, protože mám možnost vyzkoušet a pak se dle toho rozhodnout, zda má cenu kupovat a nemusím alespoň střílet naslepo :-)

      Vymazat
  5. Zdravím, předem se omlouvám, protože můj komentář nebude zrovna dvakrát odpovídat tématu nahoře.. Ale všimla jsem si, že často píšeš o suché pokožce, lupech velikosti tortilly a dalších věcí.. Mám stejný problém jako ty :) V mém 18. roce života se mi začaly dělat suchá místa, na které nestačil ani ten nejmastnější olej a později z toho byly pupínky a nakonec často rozškrábané strupy. Tudíž jsem navštívila kožní.. zjistili mi, že jsem atopička už od mala a všechny ty lupy o velikosti hrachu a suché pokožce byly jen známkou projevu atopie- atopického exému, který má člověk už v krvi nebo ho může postupně získat.. Tak mě tak napadá, jestli nemáš něco podobného, protože upřímně, tak suchá pokožka už není moc normální :/ Mám tvůj blog moc ráda a chodím sem často už jen kvůli společnému problému suché pokožky, lupů a navíc jsi skvělá blogerka! Hodně štěstí, úspěchů a přeji hezký zbytek dne! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, mám atopický ekzém už asi od tří měsíců. Když jsem byla malá, bylo to dost zlé ale po pubertě se to podstatně zlepšilo. Viditelná ložiska už sice nemám (jen výjimečně - stres, alergie, apod.) ale suchou kůži mám hrozně. Je to spojeno s tím, že ekzematici mají slabou ochranou vrstvu kůže (takový ten mastný film na kůži) a díky tomu jim z pokožky uniká voda, kterou tam neudrží právě tento mastný film a také jsou náchylnější na alergie a infekce (opět jsme u toho, že není ten ochranný film, který by kůži separoval od okolí). No a v kombinaci s alergií na syntetickou parfemaci a vysoké obsahy alkoholu musím být v kosmetice extra vybíravá - proto moje závislost na BIO kosmetice :-) Samotné oleje mi nedělají úplně dobrotu, vyhledávám spíše hydrataci podpořenou oleji, dodá vodu pokožce + olej ji uzamkne - samotný olej jen pomůže zamezit odpařování vody ale nedoplní ji. Kosmetiku, kterou tady najdeš můžu tedy doporučit pro ekzematiky a lidi s hodně suchou kůží.
      Jsem moc ráda, že se ti články líbí, děkuji za pochvalu! :-)

      Vymazat
  6. A ještě něco! Na růst vlasů i řas je skvělý olivový olej- ten co kupujeme do salátů a jiných pokrmů v běžném obchodě! :) Je bezvadný i na suchou pleť, vrásky a otevřené póry :).. je mým oblíbencem místo nočního krému- doporučuji! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Používám :-) Ale na vlasy mám nejraději kokosák, po tom jsou vlasy opravdu hezky lesklé a udrží trochu více vody.

      Vymazat
  7. Všichni dostali růžový lesk jen já dostala průhledný, ach jo :( :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj, všichni ne - paní, se kterou jsem měnila měla taky průhledný :-) A navíc, na fotkách mi přišlo, že ten růžový dost zalézal do vrásek, resp. dělal šmouhy v místech, kde ho bylo více.

      Vymazat