Můj favorit z říše makeupu

23. 2. 2014


Bohužel jsem neuvěřitelný barbar v rozlišování mezi tónovacími krémy, makeupy, BB krémy a čert ví, jakých ještě dalších termínů z tohohle oboru. Pro mě je to prostě všechno makeup, konec debaty. Proto se mě ani nijak netýkaly masové blogo-vlny typu nedávného "všichni milujem BB krém, všichni ho máme a kdo ho nemá, musí si ho nutně pořídit" a nebo současnější "na mě se invaze BB krémů vůbec nepodepsala a nechápu, co na nich všichni vidí" - prostě to nebudeme globalizovat, on totiž není BB Nivea jako BB Skin79, že jo...
To, že mi škatulkování moc nejde, jsme si už vysvětlily a teď se vrhneme na to, proč jsem si právě tenhle "makeup" zvolila za svého oblíbence.

V první řadě jde o odstín. Není v mých silách sehnat v této republice makeup, který by mi barevně seděl. Haló! Jsme ve střední Evropě! Tady nemáme barvu jako latinskoameričtí obyvatelé! Marně čekám, kdy to dodavatelům dojde a přestanou sem dovážet jen odstíny, které nemůžou jinde udat. (Výjimku tvoří jedině Dermacol, který je ale český, takže ten dovoz nemá tak daleko...)

Následným důvodem obliby je krytí. U těchto asijských typů výrobků nešlápnete vedle, protože krytí je u všech opravdu nesrovnatelné s čímkoli, co seženete běžně v drogérii. Ruku v ruce s krytím jde sjednocení, které je také bezkonkurenční.

Dále se mi líbí univerzálnost s ohledem na typ pleti. Většina těchto produktů je určena pro širokou škálu typů pleti, takže je vám jedno, zda máte pleť suchou, mastnou, citlivou, smíšenou a nebo jakoukoli jinou.

A jako bonus na konec tady máme SPF faktor.


Obecně mi přijdou obaly asijské kosmetiky trochu kýčovité, na těch od Signature Real se to bohudík nepodepsalo :-)


Aplikátor je pumpičkový. Jak dobře se dá vydolovat konečný obsah náplně netuším, protože jsem se na konec ještě nedostala ani u odstínu #23, ani u #21. Díky vysokému krytí totiž stačí na celý obličej jen pár kapek, takže prakticky neubývá.

Konzistence je oproti Skin79 (všechny jsou husté a krémové) trochu tekutější a mastnější. Oproti ostatním BB má tento výhodu hlavně ve složení. V asijských BB je to téměř bez výjimky voda a za ní obrovská skupina silikonů. U Missha Signature Real je ale na druhém místě složení extrakt z ginko biloby. Osobně jsem si všimla, že po tomhle mám pleť v lepším stavu a přestala jsem trpět na občasné alergické reakce v oblasti obličeje, které byly při užívání Skin79 běžnější, než teď.
Vůně je nenápadná, lehce pudrová.

Promiňte mi mezeru mezi skin a 79, nějak mi tam potvora potajnu vlezla :-)

No a finišujeme ukázkou krytí, které  je, jak už jsem zmiňovala, na úrovni fasády :-)

Abych ale nepěla jen samé pochvaly, Missha Signature Real obsahuje velké množství silikonů a různých sloučenin kovů. To ale obsahuje veškerá dekorativní kosmetika bez biocertifikátů. Je tedy na každém z nás, zda dáme přednost složení nebo výsledkům.
Nicméně jako jeden z mála zástupců neobsahuje parabeny, minerální oleje, alkohol...

Složení bych vám velice ráda vyfotila, bohužel u mě krabičky zařvou tak do pěti minut po rozbalení. Tak jsem vám alespoň našla foto někoho, kdo si ho vyfotit stihl a dobrovolně kouknout na něj můžete ZDE.


Málem bych zapomněla na cenu a objem! 45 g za cca 500 Kč.





13 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Moc pěknej článek, úplně s tebou souhlasím, nechápu ty odstíny v drogerkách..máš pravdu jsme ve střední Evropě, já než seženu makeup, aby mi seděl to je doba :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla bych ochotná pochopit, kdyby ty světlejší odstíny nedělali, ale když už je dělají, tak by mě zajímalo, proč do Německa, Británie apod. se dostanou, ale k nám už ne. A zastoupení si může nechat kecy typu "tady po tom není poptávka" pro někoho, kdo jim to bude věřit :-)

      Vymazat
  2. já musím zkousnout ty horší drogérkové odstíny, naštěstí si vyberu, ale prostě asijská BB mi nesedí. konkrétně po růžovém Skin79 jsem měla docela problémy, takové ty podkožní boule a hodně dlouho jsem léčila jizvy, po Misshe jsem se taky lehce osypala. silikony mi v "našich" MU nevadí, tady musí být asi ještě něco navíc...
    a co se týče odstínů, tak doporučuju Inglot, tam mají hodně velký výběr a přijatelné ceny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, mě skin79 taky tolik nesedl, tenhle je podstatně lepší. Já naštěstí díky hodně suché pleti na pupínky netrpím vůbec, takže mě ty silikony tolik nevadí. Nad Inglotem jsem taky dumala, jen nevím, jak je na tom s krytím... Mám ale v plánu objednávku magnetických paletek, tak bych k tomu mohla nějaký přihodit :-)

      Vymazat
    2. já mám ten YSM a krytí by asi mohlo být trošku lepší, ale já to posuzuju z hlediska krytí těch pupínků, navíc je takový pudrový a na suchou pleť by asi nebyl. a s tím druhým zkušenost nemám :(

      Vymazat
  3. O těch odstínech mi ani nemluv. Zatím jsem za celý život nalezla jediný, který odpovídal přesné tónu mé pleti. Buď vypadám jak smrtka nebo jak parodie na černošku :D U make upů zatím na složení nekoukám. To už bych se z toho musela asi zbláznit. Jde mi zatím jen o dobrý odstín o dobré krytí a výdrž, což se opravdu velmi špatně hledá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to už si říká o protestní akci :-) A v mým případě by bodla i protestní hladovka :-) Jinak na složení dekorativky taky moc nekoukám, protože tam je pro mě určitě důležitější výsledný efekt...

      Vymazat
  4. Tenhle BB cream byl mým miláčikem asi něco málo přes 2 roky. Postupně jsem sledovala jak se mi zhoršuje pleť i přes to, že mám pleť vážně suchou a na akné netrpím. Začalo to malými pupínky, pak červenáním a nakonec akné, se kterými jsem šla pod skalpel. Je to skvělý BB cream a dovolím si říct jeden z nejlepších, ale na denní nošení není vhodný, obsahuje příliš moc látek látek, které dělají pokožce neplechu a opravdu mi zmařil celý obličej a nejsem jediná komu se to stalo, tak bacha na to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho používám asi třičtvrtě roku a zatím si nemůžu stěžovat. Ale složení jsem si samozřejmě prošla a zhrozila jsem se :-) Každopádně jako na jeden z mála na na něj nemám alergii a vyhovují mi i vlastnosti, tak doufám, že mě nic takovéhohle nepostihne. Nicméně děkuji za varování, budu na ně pamatovat :-)

      Vymazat
  5. Vypadá moc dobře a chtěla bych se zeptat: jak je na tom při kontaktu s vodou nebo jak si vede např. v bazénu? :) Děkuji, přeji hezký zbytek večera

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Při kontaktu s vodou se smývá. A o to více v bazénu, kde je voda ještě trochu agresivnější.

      Vymazat
  6. Páni kryje to naozaj výborne a s tou problematikou odtieňov úplne súhlasím, okrem Dermacolu snáď neexistuje značka, ktorej make-upy nie sú tmavé a fest oranžové, minule ma však celkom prekvapil Rimmel make-upom Stay Matte, ktorého odtieň Ivory je doružova, svetlý a vyhovuje mi. Ale inak je to všeobecne dosť bieda. BB krémom som nepodľahla veľmi ani ja, skúsila som jeden v zime ako podklad pod make-up, na tento účel to bolo fajn, ale nekrylo to vôbec a po vzorkách Nivea BB a Garnier BB tuším už netúžim po žiadnom.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na mě jsou makeupy od Dermacolu takové dost "těžké", ale na Rimmel jsem koukala taky, protože jsem četla dost pozitivních recenzí. Bohužel v zimě jsem fakt bílá jako stěna a i ty nejsvětlejší odstíny jsou pro mě tmavé. No a takové ty drogérkové BB jsou děs. Jediný ucházející je asi Garnier, ale jen verze pro mastnou pleť.

      Vymazat