Péče o pleť od Alterry

12. 2. 2014


Tak jsem tady po delší době s další recenzí BIO kosmetiky za velmi rozumnou cenu. Značku Alterra jsem objevila vcelku nedávno a až neuvěřitelně mě nadchnul její regenerační šampón. Tentokrát se ale soustředíme spíše na oblast péče o pleť.

Pro jistotu ještě připomínám, že značku Alterra potkáte výhradně v drogériích Rossmann. Jo a ještě taky, že všechny produkty vlastní ten slavný BDIH certifikát :-)


Čistící ubrousky Sen jižního moře



Info výrobce: Bla bla (nějaký kecy o individuální péči). Čistí a zbavují mazu (až vám žádný nezbude), makeupu (asi těžko) a nečistot (budiž). Vhodné pro velmi citlivou pokožku (no nevím, no).

To jsem zase jednou takhle v drogérii narazila na slevu. Vzít, či nevzít? Zvítězila první možnost, protože mě děsně zajímalo, jak asi bude vypadat odličování ubrousky bez obsahu alkoholu a napuštěnými přírodní kvalitou. Vlastně jsem do té chvíle neměla s odličovacími ubrousky žádné zkušenosti. Dvojí zvědavost.
Žádná výhra se ale nekonala. Očištění pleti, nezamazané makeupem, by asi klaplo. Ale... obličej s výjimkou očí ještě i odlíčí. Jak se ale rozhodnete odlíčit oči, vytaháte si dříve víčka až za uši, než se vám podaří řasenku odstranit.
Je sice fajn, že jsou ubrousky bez alkoholu, to jim ale nezabraňuje, aby nevysušovaly jako svině (pardon za ten termín). A další problém je, že se z nich "napuštění" rychle ztrácí, takže za chvíli obličej brousíte suchým ubrouskem.

Ve finále jsem skončila se zarudlým vysušeným obličejem a plandajícími víčky. Nevermore. Na utření rukou - fajn. Na otření pracovního stolu - fajn. Na odlíčení - nefajn.


Cena ve slevě byla asi kolem čtyřiceti korun, takže mě nákup zase tak moc nemrzí. Musím uznat příjemnou květinovou vůni a veselý obal. Balení má 25 kusů a jedná se o limitovanou edici.



Noční krém Aloe vera



Info výrobce: Zase něco o individuální péči. Krém s extraktem z aloe zklidňuje (souhlas) a je určený pro suchou a citlivou pleť (souhlas). Díky obsahům olejů pomáhá během noci navrátit pokožce rovnováhu (asi jo i když nevím, co má znamenat ta rovnováha). Hřejivá vůně rozmazlí smysly (dvakrát souhlas!).

Nějak nechápu, proč se dělají denní krémy a noční krémy. Kdo by si kupoval denní, když může mít noční s mnohem kvalitnějším složením za tu samou cenu... Zpravidla totiž mají noční krémy vyšší obsahy účinných látek.

Jako první vás na krému zaujme nádherná vůně. Jako kdyby jste měli v ruce aloe bonbónky. Sladká a přitom svěží. A i dále budeme pokračovat na vlně chvály. Krém pleť zklidňuje, silně hydratuje a promastí. Opravdu je ale vhodnější na noc, pod makeup už by byl dost mastný. Oficiálně ho pasuji na stejnou úroveň jako můj oblíbený růžový Alverde.


Na čtvrtém místě složení můžeme narazit na atypický rýžový olej. Dále bambucké máslo, olivový olej, jobobový olej, výtažek z aloe...
Objem 50 ml, cena kolem 80 Kč (trochu tipuju).


PS: Držte mi palce, zítra mám nejtěžší zkoušku na bakaláři a už dva dny se tady z toho psychicky skládám :-)



10 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Ty věci mají roztomilé obaly, ale o jejich účincích bych měla určité pochybnosti, hlavně u těch ubrousků :). A držím palce na zkoušku!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Tak u krému jsem šla celkem na jistotu, tam člověk vidí hned tu spoustu olejů na začátku složení. Ubrousky ale byly jen takový test, který se moc nevyplatil. Neříkám, že nejsou použitelné, jen tvrdím, že nejsou použitelné do té míry, jako na nich slibujou :-)

      Vymazat
  2. Zrovna hledám nějaký hodně, hodně, hodně hydratační krém, teď přes zimu mám pleť šíleně vysušenou :-/ Tenhle vypadá, že by mohl zastat fajn práci. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to pak zkus buď tenhle nebo růžový noční od Alverde. Objem i cena jsou u obou srovnatelné, účinky podobné.

      Vymazat
  3. Od této značky jsem nic nezkoušela, ale v nejbližší době bych určitě chtěla. V Rossmannu si kupuju od Isany pěnu na holení, zkusila jsem i sprcháč a miluju jejich odlakovač :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak bych si ráda taky koupila někdy něco jinýho, než přírodní kosmetiku :-) Bohužel při mé alergii na syntetickou parfemaci to nehrozí :-/

      Vymazat
  4. Krém vypadá dobře, ale bála bych se aby mi moc nezmastil pleť:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nebudu ti lhát, je trochu mastnější... ale je to noční krém, takže se přes noc stihne vstřebat.

      Vymazat
  5. Díky za recenzi. Já jsem nedávno koupila Alterra krémy s extraktem z bílých hroznů pro dehydratovanou pleť - v akci každý za 57,-Kč. Zatím čekají v depozitu, ale těším se na ně už brzy :) Jsem zvědavá na Tvou slibovanou recenzi Alterra pleťového mléka! A zkusila jsem i jejich sprchový gel limeta-agáve. Je čirý a neuvěřitelně příjemně voní. Celkově je podle mě Alterra za tu cenu skvělá volba.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péči od Alterry s hrozny mi předhazovalo už pár lidí, ale já jsem na ni u nás v drogériích zatím bohužel nenarazila. Ale dneska jdu kouknout po drogériích a doplnit zásoby! Recenze bude na tělová mléka (ne pleťová) :-)

      Vymazat