TAG: 50 faktů o mě

2. 2. 2014



Dnešní tag už jste asi na pár blozích zaznamenali. Trochu jsem s ním otálela, protože vymyslet jen tak 50 faktů není úplně sranda. Nakonec jsem se s tím ale docela poprala :-)

  1. Neustále odkládám autoškolu a řidičák. Až po maturitě, až na léto po zkouškách, až po bakalářském. Než se rozhoupu, tak se nedoplatím, s tím jak je každý rok dražší.
  2. Třídím si šatník podle barvy a převládají v něm modrá, fialová a šedá ve všech odstínech.
  3. Už několik let nepiju alkohol, ale nesnáším, když o mě někdo mluví jako o "abstinentovi".
  4. Šest let jsem kouřila a před třemi roky jsem přestala. Od té doby mě kuřáci neuvěřitelně serou :-)
  5. Nesnáším meloun, brokolici, kapustu a dršťkovou polévku. Taky křen.
  6. Už asi osm let jsem nejezdila na kole.
  7. Nikdy nepodléhám rychle se vytrácejícím módním trendům a dokážu je dokonale rozpoznat - viz bundy s vagínou kolem krku, neonky, galaktické oblečení, gelové nehty. Popravdě k nim mám až averzi. Věštím, že příští rok se nebudou nosit už ani ty chlupaté vesty, co má letos každej.
  8. Když jsem byla malá (jako opravdu škvrně), vymýšlela jsem si svoje slova (ečelenkek = večerníček, sakek = vláček, automenkek = autobus). Všimněte si, jak všechna končí na kek :-)
  9. Nemůžu si pilovat nehty pilníkem. Dělá mi to fakt husinu až na omdlení.
  10. Nesnáším, když někdo běžně nosí legíny s "holým zadkem". Jakože si k nim nevezme dlouhou tuniku nebo šaty, chápete. Přijde mi to stejně ujetý, jako bych si vzala punčochy a k nim minitričko. Takové ty s dvěma pruhama na zadku a jedním vepředu (jak jsme podle nich poznávali, jako malí, kterou stranou si je oblíct) :-) 
  11. Už asi dva roky jsem nikam nevyšla s nenalakovanýma nehtama. Jsou zdravé, jen trochu zažloutlé, z neustálého lakování. Takže do konce života je už asi neukážu :-)
  12. Nepotěší mě, když někdo píše bez diakritiky, jako kdybych mu za těch pár háčků a čárek nestála. A nedej bože, když jsou tam ještě hrubky!
  13. Můžu se užrat čokolády a zmrzliny! I kdybych už byla nacpaná k prasknutí, na tyhle dvě věci se místo vždycky najde. A nikdy neskončím u půlky balení. Žeru, dokud nedojde :-)
  14. Nemůžu mít doma žádné kytky, protože mi všechny chcípnou. Kytky a já si prostě nerozumíme. Jen bambus mi vydržel a roste jak divej.
  15. Už tři roky mám silnou alergii na vejce, což je dost problém, protože jsem je vždycky měla moc ráda a takové omeletě se sýrem na snídani se nemohlo nic vyrovnat. Což taky znamená, že si nemůžu dát žádný dort na oslavě, zákusek nebo cokoli, co někdo upeče. Jo a taky nesmím díky tomu majonézu (což je ale ze zdravotního a kalorického hlediska docela prospěšné).
  16. Nenosím prstýnky a náramky. Moje jediné doplňky jsou hodinky a náušnice. Svátečně nějaký ten náhrdelník.
  17. Mám přírodní barvu vlasů. To ale jen proto, že na běžné barvy na vlasy mám alergii (PPD) a henna barvy jsou na mě moc teplé. A indigo zase moc tmavé.
  18. Jsem posedlá nakupováním oblečení. Každý měsíc musím koupit minimálně pár nových kusů.
  19. Mám ráda "líné sporty" typu jóga nebo plavání. Prostě - hlavě se moc rychle nehejbat.
  20. Až do dospělosti jsem bojovala s atopickým ekzémem. Teď už je to fajn, ale musím si dávat pozor na parfemaci a heřmánek v kosmetice.
  21. Nemám ráda chození po památkách a různých hradech a zámcích. Pokud mi chcete udělat radost, vemte mě na vodopády, mechová jezírka, jeskyně, hory... ale netahejte mě do žádných studených zatuchlých zámků, prosím.
  22. Jsem razantně proti fastfoodové stravě typu KFC nebo McDonald. Nicméně si ani přesto nemůžu odpustit hranolky a nesnáším se za to :-) Stejně tak vidím nerada, když někdo pije slazené limonády jako je Sprite, Coca Cola.
  23. Kompletně celá se epiluju (to je jako trhání i s kořínkama - pro ty, co tomu říkají depilace). Dost lidem se protáčí panenky, když slyší, že si trhám epilátorem i chloupky v podpaží (a nebo ještě někde jinde, že jo). A ne, zas tak to nebolí, jen si musíte zvyknout.
  24. Nikdo mi nechce říkat vtipy, protože všechny znám a pak se jim už tolik nesměju :-)
  25. Trpím obsedantně kompulzivní poruchou. Všechno musí být na svém místě, seřazené tak, jak má být a nechtějte vidět, co jsem schopná páchat za scény, když to tak nebude. To jde ruku v ruce i s tím, že mě štvou věci jako je tohle, tohle nebo tohle.
  26. Zakázala jsem si hrát RPG hry typu WOW, Diablo. Seděla bych u nich totiž celý den a nedělala bych nic jiného.
  27. V hudbě poslouchám jen samé ženské. Lana Del Rey, Birdy, Joss Stone, Janis Joplin, Emeli Sandé.
  28. V pečující kosmetice lpím na složení a vyzdvihuju jen tu přírodní a v dekorativce na tohle totálně kašlu. Vlastně si ani nepamatuju, kdy jsem si naposledy přečetla nějaké to složení dekorativky.
  29. Hrozně ráda spím a nemám ráda, když nemůžu usnout. Kvůli tomu nevstávám nikdy později než v 9 hodin, protože mám pak strach, že by se mi nechtělo večer spát.
  30. Vždy musím mít sladěné boty s kabelkou a lak na nehtech s oblečením.
  31. Nesnáším chození k zubaři. Když tam jdu, jsem víc nervózní, než když jdu na zkoušku ve škole. Sedím v čekárně, potěj se mi ruce a hrozně se bojím :-)
  32. Nejím sladká jídla a pečivo (koláče, koblihy, žemlovky, sladké knedlíky). Razím heslo, že sladké jen když je v něm více cukru než mouky.
  33. Miluju baleríny a mám jich doma asi sto padesát tisíc párů ve všech možných barvách a strašně mě štve, že je v zimě nemůžu nosit.
  34. Nemám ani jednu kamarádku. Fakt si nepamatuju, kdy jsem se naposledy bavila s nějakou holkou. Nějak si s nima prostě nerozumím. Zato kamarádů mám nespočetně. Docela mě to mrzí, protože kluci si nechtěj povídat o jinejch klukách, o šmínkách nebo o obleční :-)
  35. Jsem seriálový maniak. V současnosti sleduju asi 30 různých seriálů.
  36. Nesnáším překvapení a z toho vyplývající pocit nejistoty. Prostě musím mít hned ve všem jasno. Překvapení toleruji jen v případě, že jsem o něm do té chvíle nevěděla. 
  37. Dost čtu, ale výhradně fantasy literaturu (Hra o trůny, Eragon, Harry, cokoli od Tolkiena, Meč pravdy, Zaklínač...)
  38. Už hrozně moc let nejsem schopná nechat si narůst dlouhé vlasy. Vždycky když se dostanou do takové té hloupé délky někam pod ramena, ztratím trpělivost a ostříhám je. Stříhám se výhradně sama.
  39. Facebook mám založený jen kvůli ostatním lidem (protože většinu z nich, bych jinak nesehnala) a hrám (když se nudím ve škole). Nemám tam žádné fotky, nic nepíšu, nekomentuju, nesdílím.
  40. Mám ráda snad všechny světové kuchyně, kromě české. To je samé vepřové, kachna, smetanové omáčky, knedlíky, všechno ideálně na sádle. Děkuji, nechci!
  41. Nedám dopustit na podpatky. Dříve jsem nechápala, jak tu celodenní bolest může někdo vydržet, ale je pravda, že když se na nich naučíte pořádně chodit, tak vás nohy bolet nebudou (samozřejmě je to i o výběru kvalitních bot). Ale stejně se děsím toho, že se mi z podpatků udělá z palce taková ta výhybka s vylezlým kloubem :-)
  42. Už hrozně moc let pracuju v čajovně a na čaje nedám dopustit. Hrozně mě štve, že lidé pořád nechápou, že v čajovně si koupí stokrát chutnější a kvalitnější čaj, za tu samou cenu, jako pytlíkový ze supermarketu.
  43. Když nějaký den nemusím nikam jít, zapomínám si umýt zuby (jasně, jsem to ale čuně). Mytí zubů je totiž u mě závislé na přípravě odchodu z bytu.
  44. Rvala bych hlavu těm co tvrdí, že bio kosmetika je jen marketingový tah a že je vlastně úplně stejná, jako ta normální, jen o hodně dražší. Sakra, lidi, přečtěte si to složení a zkuste ho i pochopit, než začnete vypouštět takováhle moudra! A taky se koukněte na ty cenovky...
  45. Jsem naprosto zavalená svíčkama. Hlavně těma voňavýma. Ale kupuju jen ty kvalitní. Nesnáším, když  nezapálená svíčka voní, ale jen co ji zapálíte z ní začne lézt takový ten nakyslý parafínový puch.
  46. Nemám ráda sukně. Nikdy totiž nevím, co k nim. Zato šatů mám úctyhodnou sbírku.
  47. Nepoužívám rtěnky, tužky na oči, korektory a bronzery. Nedám dopustit na asijské BB, bázi pod oční stíny, oční stíny, tvářenky, řasenky a rozjasňovače. A taky bych nevylezla s nezvýrazněným obočím.
  48. Děsí mě tepelné upravování vlasů. Nepoužívám fén, žehličku na vlasy ani kulmu. Já vím, že po jednom použití si vlasy nezničím.. ale co kdyby.
  49. Jsem děsně vyschlej člověk. Mám neuvěřitelně suchou pleť, kůži i vlasy. Každý den se minimálně dvakrát celá něčím natřu.
  50. Nosím výhradně slim kalhoty, protože vypadají dobře ke všem botám (balerínám, podpatkům, vysokým kozačkám, širokým nízkým kozačkám). Střílela bych za zvonáče!

A jako bonus pro ty, co se dočetli až na konec přikládám oficiálně první fotky mé osoby na tomto blogu.. přece jen jsou to fakty o mě, tak by bylo fajn vědět, o kom se tu píše :-)

Jo, to je přesně ta délka, při které mě přestane dorůstání vlasů bavit. A navíc kratší mají větší objem!


Pokud jste podobný tag dělali, klidně přihoďte link, ať si taky počtu :-)


13 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Jupí, dočetla jsem nakonec a dostala jsem odměnu v podobě bonusu! Sluší ti to :)

    Původně jsem si říkala, že tady vypíšu, v čem s tebou naprosto souhlasím a za co bychom se naopak asi navzájem zabily... ale potom jsem si řekla, že se raději u tebe inspiruji a až na to budu mít trochu času, sama něco sestavím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Určitě něco sepiš, ráda si počtu... a klidně jsi mohla napsat, v čem bychom se shodly a v čem ne :-)

      Vymazat
  2. Tybrďo :) 50 faktů bych asi nevymyslela :DDDD Jinak pěkný tag :) Zuz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to bys vymyslela určitě :-) Jen je těžký vybírat random věci, protože jak se zamyslíš nad jedním tématem (oblečení, jídlo), tak tě pak nenapadá nic dalšího :-)

      Vymazat
  3. Ježiš to je úžasné, spoustu věcí máme podobných, něco zase naprostý opak'! Skvěle jsem se pobavila, taky jsem u sebe vypisovala. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak sem hoď link, ráda si počtu :-)

      Vymazat
    2. http://thechangeofmissy.blogspot.cz/2013/12/tag-50-faktu-o-mne.html Tady prosím. :D

      Vymazat
  4. Máš krásnou barvu vlasů :), to teda závidím. A vlastně nejen barvu, celkově se mi líbí(š). :)
    Když jsem si představila tu epilaci.. brrr, ale tak mě napadlo, nechtěla bys o ní udělat článek? Čím se epiluje - takovou malou recenzi na strojek? Co používat, aby to třeba tolik nebolelo, aby nezarůstaly pupínky, atd? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *aby nezarůstaly chloupky, pardon :)

      Vymazat
    2. Děkuji za pochvalu! Ale závidět nemusíš - každý máme krásné vlasy, jen se o ně musíme naučit správně starat :-) Článek bych napsat mohla, to je pravda a nebyl by ani tak časově náročný - bezva nápad :-)

      Vymazat
  5. Bez nenalakovaných nehtů jsem taky nevyšla dlouho. Ani to nějak nemám vplánu. Pro mě je úpravené ruce chloubou ženy. Když někdo nepoužívá háčky a čárky mě taky štve a s chybami to úplně šílím :D Seriálový maniak jsem také, mohla bys mi doporučit nějaké? Jinak výtej mezi suchouši :D patřím mezi ně taky a občas si říkám, že jsem vyschlá jak treska :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Se seriály to je těžké, nevím na co koukáš :-) Mě se ale teď dost líbí třeba The Blacklist, Walking Dead, Supernatural, Revolution, Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D, Da Vinci's Demons, The Big Bang Theory.. je toho fakt spousta.. dneska jsem třeba viděla první díl The Musketeers a taky mě to docela zaujalo. Malý tip - zaregistrovat se na stránkách followmy.tv, tam si můžeš přidat oblíbené seriály a máš přehled o nových dílech. A když si mě tam pak najdes (nic Zdenule), pošleš mi žádost o přátelství, tak se pak můžeš kouknout na seriály, které sleduju já :-)

      Vymazat
    2. s chybami šílíš, ale napíšeš vÝtej....

      Vymazat