TOP 2013: Pečující kosmetika

5. 2. 2014

Pošlete si mě pro smrt a máte jistý, že nikdy neumřete. Aneb sepisujeme oblíbence za loňský rok až v únoru (někteří aktivisti je měli už koncem prosince). Ale taky mohlo bejt hůř a mohla jsem je sepsat až v červenci, že jo...
Dneska se tedy koukneme na pečující produkty, které jsem si v roce 2013 zamilovala a příště se můžete těšit na druhou část, zahrnující dekorativní kosmetiku.

Omluvte prosím kvalitu dnešních obrázků, nějak mě zrovna opustilo tvořivé střevo, takže jsem to splácala jak prvňáček koláž na výtvarce :-)

Pleťová péče


zdroje: Purity Vision, i+m naturkosmetik

Noční krém s růží Alverde je tutově nejlepší produkt z dílny Alverde. Zklidňuje a dokonale pečuje o velmi suchou a poškozenou pleť (a to je v zimě potřeba!).
Růžovou vodu Purity Vision jsem milovala hlavně v létě - jen tak pár stříkanců na osvěžení a výživu.
Oční krém (balzám?) od i+m naturkosmetik jsem měla sice jen ve vzorečku, ale potěšil mě neuvěřitelně.
Balzám Lavera má naprosto božské složení i účinky. Oceňuji bezbarvé a neparfemované provedení.


Pleťová očista


zdroje: Garnier

Micelárka L'Oreal  je pro mě taková "nová" Bioderma, jen o dost levnější. Ale už mám třetí balení - bude to chtít brzy změnu.
Bez odličovače Garnier (nebo bez jiného dvoufázového) už vlastně nefunguju. Stále mě ve snech děsí časy, kdy jsem odličovala micelárkou - jak jsem to sakra zvládala?
Mycí krém Alverde, plný kukuřičného oleje, nevysušuje dokonce ani můj obličej, a to už je co říct!



Tělové mazání


zdroje: Alverde máslo

Růžovo-mandlový tělový krém Alverde je zachránce vysušené a napnuté kůže. O takové porci hydratace se mi dříve ani nesnilo.
Bambucké máslo Saloos používám hlavně na ruce, jelikož nezanechává mastnou vrstvu a jako bonus přidá i nějakou tu výživu.
Tělová másla Alverde jsem si zamilovala snad všechny, nicméně vůní u mě vede letní meloun.


Tělová očista


zdroje: Saloos, Logona

V mýdlech a podobných produktech jsem mrcha vybíravá (páč mám na všechno alergii). Loni u mě tedy s jedničkou prošly jen dva produkty. 
Sprchový olej Saloos nejen že kůži umyje, ale také promaže a provoní.
S mýdlem Logona, určeným pro citlivou až ekzematickou pleť, kamarádím už nějaký ten rok a ještě pár dalších nepřestanu!


Vlasy


zdroje: Biosilk

Šampón a kondicionér Kiss my face jsou skvělí pomocníci pro suché vlasy a citlivou pokožku hlavy.
Biosilk prostě nádherně voní. A i ty konečky vlastně docela vyživuje.
Kondicionér Alviana vlasy uhladí a zároveň nezatěžuje a nekrade jim na objemu.


Ruce


zdroje: Rimmel

Rimmel Nail Rescue používám jako podkladový lak. Poslední záchrana pro poškozené nehty. Ale samozřejmě prospěje i těm v dobrém stavu. 
Oční krém Alterra samozřejmě není primárně určen na ruce, ale díky dobré hydrataci a vhodnému aplikátoru ho používám pro ošetření kůže v okolí nehtů, která je po odlakování vysušená.


Vůně


zdroje: Fa, Escada

Deodorant a antiperspirant Fa Sport jsem chtěla už mnohokrát vyměnit za jiný, ale tak nádherně voní, že to prostě nedám :-)
Escada Cherry in the Air mi naprosto učarovala šťavnatou ovocnou vůní, plnou třešní a malin, doprovázenou sladkými smetanovými tóny marshmallow (a pak vždycky dostanu chuť na sladký).


Toť pro dnešek vše. Doufám, že mi odpustíte nevyšperkované obrázky a prozradíte mi, jaké byly vaše oblíbené produkty nebo zda jste nějaký svůj nej objevili i v dnešním článku.




4 komentáře:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Biosilk a šampon s kondicionérem Kiss my face jsem měla naopak v propadácích:D Jinak balzám Lavera je skvělej, souhlasim.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já Biosilk žeru hlavně kvůli té vůni :-) Ale dost lidí psalo, že děsně páchne.. tak nevím, asi je se mnou něco v nepořádku...
      A dvojice Kiss my face mi vyhovovala neuvěřitelně. Samozřejmě je to ale o typu vlasů - pro kudrnaté sušší vlasy naprosté blaho.

      Vymazat
  2. Růžovou vodu jsem nedávno pořídila od Saloos a je moc fajn. Rimmel lak mi zachránil nehty po sundání gelovek!

    Short messages by Lucy...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem tomu Rimmelu moc nevěřila, dokud jsem si ho sama nepořídila. Co ho dávám jako podkladový lak, tak se mi přestaly štěpit nehty... Jen není poslední dobou nějak k sehnání :-/

      Vymazat