Jak jsem paletky skládala...

18. 5. 2014

Slavnostně oznamuji, že už konečně můžu používat svoji sbírku stínů a tvářenek Inglot. Za dobu odběru Ladyboxu jsem si jich totiž nasyslila přes exchange slušné množství. Až do teď jsem se vyhýbala jejich používání, jelikož jsem je neměla jak rozumně skladovat a byla bych nerada, kdyby přišly k újmě. A tak chudáci leželi na dně šuplíku a vyčkávali.

Co do výběru paletek, jsem měla jasno. Chtěla jsem paletku na 4 tvářenky a paletku na 10 stínů. Problém ale byl v počtech náplní. Do tvářenkové paletky jsem měla náplně jen 2 a do stínové paletky bylo náplní pouze 6. Takže jsem si jedno slunné nedělní odpoledne sedla k internetu, jala se prohlížet nabízené odstíny, koukala na swatche od různých blogerek a pomalu se prokousávala nákupem. Nebudu vám kecat, zabralo mi to dobrých šest hodin, aneb jedno příjemně strávené odpoledne. Ono když to člověk vybírá naživo, tak je rozhodování asi o něco snadnější. Ale že bych se vydala zrovna já, se svým nulovým orientačním smyslem, bloudit po Praze jen kvůli náplním do paletek, to jako fakt ne :-)


Nakonec to dopadlo nějak takhle:


Ke kvalitě paletek nemám moc co říct. Jsou prostě super! Bytelné, s jednoduchým designem. Zavírání na magnetky je super nápad, protože se vám zavírání nerozviklá a navíc se dá víčko přichytit i ze spodní strany, takže ho alespoň při líčících orgiích nikde nepotratíte. Magnetky drží opravdu poctivě a při vstávání na pátou ranní mi kolikrát chybí síla víko sundat :-)

Refilly by údajně měly jít vytáhnout pomocí magnetky na víčku, ale musím říct, že v mých očích je to pouze teorie, protože se mi to povedlo jen jednou a to jsem ještě vytáhla jiný stín, než který jsem původně zamýšlela. Občasné vytáhnutí lze ale řešit špendlíkem, jehlou a nebo něčím obdobným.


Při výběru dalších dvou tvářenek jsem požadovala pouze jediné - aby byly odstíny dostatečně studené. Odstín 72 je matný a sedí chladným světlejším typům. Vedlejší 56 je dost podobný, jen o fous tmavší obsahuje jemné stříbrné třpytky, které mohou suplovat práci rozjasňovače. Odstíny 28 a 29 jsem měla už z dřívějška z Ladyboxu. Číslo 28 je můj favorit, protože se hodí téměř k jakémukoli líčení a při nanesení do spodnější části "tvářiček" velice slušně poslouží jako konturování. Číslo 29 používám jen střídmě, barva jde trochu do cihlova a na mě je už poměrně teplá.


Barevné vlastnosti odstínů na swatchích celkem odpovídají a je zde vidět i to, jak se hodí jednotlivé odstíny k chladnější pleti - poslední, 28 (zmiňovaná cihlová), se k chladnější pleti moc nehodí; první odstín, 72 s chladným podtónem pleti pěkně harmonizuje.

Kvalita tvářenek je takový lepší průměr, srovnatelný např. s Catrice nebo staršími Alverde tvářenkami. Výdrž se u mě vyšplhá na nějakých 6-8 hodin.


Z Ladyboxu jsem povyměňovala odstíny 65, 451, 325, 46 a 470. Poslední dva jmenované do paletky úplně barevně nesedí, nicméně jsem si říkala, že by mohly posloužit jako rozjasňovač - 46 a tvářenka - 470. Nejčastěji používám asi 451, který se dá skvěle kombinovat snad se všemi chladnými barvami. Odstínu 426 jsem nemohla odolat a koupila jsem ho na bazaru omlazeni.cz asi za 90 korun včetně poštovného.

Při doobjednávání dalších očních stínů jsem se chtěla držet škály barev fialová, modrá, šedá. Barvu stínu 388 jsem sháněla dlouhou dobu, ale marně. Mám jeden obdobný stín od Catrice, jenže ten má příšerné vlastnosti. Šmouhuje, je prašný a při sebemenším kontaktu s vlhkostí mění barvu a následně se rozpouští. Bohužel tenhle od Inglotu kvality taky moc nepobral. Mě prostě tahle dokonalá ultra studená modro-fialová není souzená. 420 a 445 jsou nádherné lesklé až metalické odstíny, což bohužel není na fotkách úplně zachytitelné.


Na kvalitu jednotlivých stínů (s výjimkou 388) si nemůžu stěžovat. Jako jedny z mála mi vydrží na oku klidně 16 hodin. Skvěle se s nimi pracuje (blending, barevné přechody), jsou slušně pigmentované, nepráší a skoro neubývají.

Ceny moc rozpatlávat nebudu, kdo zná Inglot Freedom system, ví že to úplně levná záležitost není. Kvalita však za ty peníze určitě stojí a radost ze seskládání své dokonalé paletky jakbysmet...





8 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. hezky sis to naskládala :) já mám jednu paletku, kde mám tvářenku, stín a dva korektory a pak mám stín na obočí zvlášť, potřebovala jsem k němu štěteček, tak jsem si vzala ten jejich single chlíveček se zrcátkem.
    hrozně se mi líbí ta 56, jen kdyby neměla třpytky, ty já nerada, vůbec, ani trochu. ale jinak Inglot zbožňuju, jejich věci jsou fakt kvalitní a ty ceny jsou sice vyšší než drogérka, ale zase nic ruinujícího

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem časem dospěla k tomu, že než abych šla vybrakovat každý výprodejový stojan Essence, tak si raději sem tam objednám něco menšího, dražšího, zato kvalitnějšího. V drogérce teď jdu jen pro Catrice, případně L'Oreal. Tvářenka 56 má těch třpytek opravdu docela dost. Nevím teda, jestli to není jen takovej ten podfuk v horní vrstvě, protože jsem se tvářenkou hlouběji ještě nepropracovala :-)

      Vymazat
  2. wow, opravdu krásně naskládané paletky :) Od Inglotu jsem nic nezkoušela, ale možná se k tomu časem dopracuju :)
    Hedwica♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Inglot určitě vyzkoušej, ceny nejsou v porovnání s kvalitou zas tak přemrštěné a mají obrovský výběr snad všeho.

      Vymazat
  3. Pěkný článek, tyhle freedom systémy se mi fakt líběj :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Mě taky. Mám ráda paletky, ale kolikrát si nějakou kupuju jen kvůli jedné nebo dvěma barvám a zbytek zůstane ladem (zdravím, Catrice). Takhle má člověk možnost si složit přesně to, co hledá. A zrovna Inglot má takový výběr, že si tam každý najde to svoje.

      Vymazat
  4. Super výběr barviček, máš to moc hezky poskládané. Já mám zatím pouze paletku čtyř stínů, kterou mám laděnou do letních modro-tyrkysových barviček a pak tvářenku tu 29 z LB, která mi barevně sedí úžasně.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem měla vcelku štěstí, že v Ladyboxu byly barvy, které se dají poskládat do jedné paletky, jinak bych o koupi ani moc nepřemýšlela. Nad nějakou tyrkysovou jsem taky přemýšlela, jenže jsem pak otevřela šuplík se stínama a zjistila, že zrovna tyrkysovou tam mám už několikrát. Já tu 29 taky někdy používám, ale spíše když jsem opalená a jen tak decentně :-)

      Vymazat