Pozdě ale přece!

9. 5. 2014

zdroj


Bystřejší z vás asi zaznamenali, že se zde v posledních dvou měsících neobjevil žádný příspěvek. Jediná změna, která zde za poslední dobu proběhla bylo "vyjarnění" designu pomocí pozadí plného kytiček. Doufám že vás informace, že ještě stále žiju a chystám nové příspěvky potěší...

Proč jsem neblogovala? No asi proto, že jsem prostě měla důležitější věci na práci.. ono pracovat 40 hodin týdně, chodit do školy a psát bakalářku sežere dost času. V časovém rozvrhu se mi však opět začínají dělat "díry", které hodlám vyplnit sem tam nějakým článkem.

A co mě v poslední době potkalo a v nejbližší době potká? (aneb, na co se můžete těšit v budoucích postech)...


  1. Přestěhovala jsem se. Nadšená jsem mimo jiné proto, že konečně mám v bytě místo na toaletní stolek, který jsem si samozřejmě ihned pořídila. Konečně mám kam dát všechna svá malovátka a podobný vyfikundace :-) Dočkáte se tedy článku na téma skladování a uspořádání kosmetiky.
  2. Vyzkoušela jsem báječnou přírodní kosmetiku Urtekram, na kterou jsem si vytvořila jakýsi druh závislosti a už ji nehodlám pustit z ruky. Jen s tou zubní pastou, která má sice čupr složení, zato vůbec nepění, si na sebe ještě musíme zvyknout.
  3. Totálně mě nasral BB cream od Alterry. To je fakt dílo satana.
  4. Na email mi stále časteji píšou čtenářky s prosbou o určení barevného typu. A já ráda odpovím a pomůžu! Takže pokud by měl někdo další zájem, stačí se mi ozvat na mail a poslat nějakou tu fotku :-)
  5. Naprosto mě nadchnul březnový Ladybox s dávkou přírodní kosmetiky. Trojnásobnou hodnotu oproti ceně ani nemusím zdlouhavě rozebírat. Dubnový taky nebyl k zahození, ale na březen prostě a jednoduše nemá.
  6. Konečně jsem objevila dokonalý balzám pro suché vlasy. Tolik hydratace snad chuděrky nikdy nezažily.
  7. Včera jsem se po půl roce dokopala k objednání magnetických paletek Inglot, jelikož mi doma leží ladyboxové refilly získané přes exchange ladem. Přiobjednání dalších náplní bylo samozřejmostí. Přece v těch paletkách nezbyde volné místo, že jo...
  8. Snažila jsem se překonat svoji nelibost ke značce Yves Rocher, a to nákupem makeupu (když už jsem měla ten slevový poukaz). Zatím to vidím vcelku pozitivně, až na tu šílenou parfemaci. A tu "slevu neslevu". Což ale nemíním moc rozebírat, jelikož to vydá na samostatný článek.
  9. Zavřeli mi snad všechny obchody s botama... asi budu letos chodit boso, protože mi tady nechali jen Deichmanna a tam se mi skoro nic nelíbí.
  10. V úterý by mi měli dorazit mí první Zajíci v krabici, nemůžu se dočkat!
  11. Vyhlašuji konkurz na novou řasenku, Lumenka chudák k smrti vyschla.
  12. Objevila jsem suprový tělový peeling, který sedí i mé ekzematické pokožce.
  13. Pořídila jsem si rozkošné cukrové laky na nehty od Gabrielly Salvete.
  14. Našla jsem ideální stín na svoje "chladné letní" obočí. Žádnej spoiler nebude, těšte se na článek.
  15. Jsem potěšená, že jsem si i přes prvotní nadšení rozhodla nepředplácet Brandnooz box, protože kvalita jeho obsahu jde pomalu ale jistě do kytek.
  16. Už mi opět dorůstají vlasy, za což jsem hrozně vděčná a doufám, že mě zase nepopadne nějakej amok a neostříhám si je, jako pokaždý...
  17. A nakonec bych se s vámi chtěla podělit o jeden kosmetickej vtípek, který mě vždycky donutí souhlasně pokyvovat hlavou :-)



2 komentáře:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. jaký máš ten MU od Rochera? já mám jeden v takové skleněné piksle, která je sama o sobě totálně debilní, a ještě ke všemu je strašně voňavý :( ale jinak je fajn, jen kdyby se dal praktičtěji nabrat a nebyl cítit i z obličeje...
    a jinak vítej zpátky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám takovej, co má pikslu jako krém a musí se to z toho dlabat ručně. Dobře hydratuje a rozjasňuje, jen ta silná parfemace...

      Vymazat