Alverde skóruje!

16. 7. 2014

Minimum alkoholu, zato pořádná nálož mořské soli... přesně tohle mi přišlo na mysl ve chvíli, kdy jsem si přečetla složení. Abyste pochopili, já jsem na sprchové gely této značky zanevřela už před jistou dobou, kdy jsem se po použití nějaké "úžasné" limitky osypala pomalu i na zadku.... Poměrně dost háklivá jsem hlavně na obsah alkoholu. Když máte suchou atopickou pleť, dáte si horkou sprchu a ještě k tomu přidáte dávku alkoholu, tak si můžete bejt sakra jistý, že vám z té kožní ochranné bariéry nic moc nezbyde.

Kletbu prolomil až sprchový peeling, o kterém jsem před nějakou dobou psala a teď se k němu navíc přidaly tyhle dva exempláře. Jedná se o novinky. Obecně mi přijde, že se Alverde s novinkami dost zlepšuje (toto tvrzení se bohužel netýká dekorativky).


Jako první jsem si pořídila mátovo-bergamotovou kombinaci, která mě naprosto okouzlila svěží vůní, pro léto jako dělanou. Voní přesně jako čaj z čerstvé máty a navíc nenese takové ty typické citrusové podtóny, kterými je máta dost často doplňována.

Co je ale hlavní - působení na pokožku. Nevysušuje. Nedráždí. Osvěžuje. Vysoký podíl oleje z máty nám kromě zmíněného osvěžení nabízí i antibakteriální účinek. Mořská sůl působí antibakteriálně, urychluje hojení ran a kůži celkově regeneruje. A že je ji ve složení požehnaně!



Nikdo se mi tedy nemůže divit, že hned při druhé návštěvě jsem si pořídila i verzi s květy vanilky a mandarinkou. Vůně je naprosto úchvatná, sladká a dělaná spíše pro chladnější dny a působí více karamelovým, než vanilkovým dojmem.

Kvalita obsahu je srovnatelná s výše zmíněným mátovým kolegou. Opět je zde vysoký podíl mořské soli. Jen mi ve složení trošku chybí nějaký ten pečující olej.



Oba sprchové gely mají čestné místo na sprchové polici. Mátový pro horké dny, vanilkový (karamelový) pro chladnější dny.

V současnosti si brousím zuby na olivovou verzi. A vlastně i na tu grepovou (naleznete je ve čtyřech provedeních).


10 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Hmmm, ten mandarinkový zní dobře :) Já mám Alverde ráda, plánuji zkusit sprcháč z té řady pro nastávající maminky (takový růžový obal, stejný jako má tělové máslo s divokým slézem), protože ten by měl být na olejové bázi a pro mě jakožto atopičku ideální, navíc ta vůně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip, taky na něj kouknu :-)

      Vymazat
    2. Hledej ho v oddělení pro mininka a maminky, nenajdeš ho klasicky v alverdím regálu :) Takhle vypadá http://kremmania.hu/kremek/alverde-mamagluck-kremtusfurdo-vadmalyvaval Ale pokud nemáš ráda hodně sladké vůně, tak ho neber :) já tyhle přeslazené miluju, takže pro mě ideál :) A mají i tělový olej z téhle řady ;)

      Vymazat
    3. Mám ráda hodně sladké vůně :-)

      Vymazat
  2. Alverde mam velmi rada :)
    Momentalne mam od Alverede telovy peeling so struhanym kokosom a lotosovy kvetom, ktory sice nepeelinguje, ale pekne vonia. V mojich "bezodnych" zasobach sa nachadza aj kremovy sprchac s aramantom, ktory pred cca mesiacom stiahli z ponuky, jeden sprchac z tohtorocnej limitky, sprchac z tonkovej limitovanej edicie a minisprchac mata+bergamot. Tie som vsak este nepouzila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nad tím kokosovým peelingem a tou tonkovou limitkou jsem taky přemýšlela, jenže mají vcelku vysoký obsah alkoholu, který mě jako ekzematikovi dost nesvědčí. U toho kokosového mě to mrzí, protože nádherně voněl a vypadal. Ale teď mě tak napadlo, že bych si ho mohla vyrobit sama :-)

      Vymazat
  3. Nedalo mi to a dnes jsem si byla sprcháče očuchat. Ale tohle tedy ne : ( Mandarinku jsem zavrhla hned, na mě moc sladká. Ta máta...no je vidět, že každý máme jiné čichové buňky. Vonělo mi to jako jako jar na nádobí : ) V jednom Ladyboxu byl limitovaný sprcháč Ziaja, všichni si stěžovali, že voní jak jar a já je nechápala. Mě voněl a krásně seděl, nevysušoval (jsem taky atopik). Teď už je chápu : )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, třeba já jsem atopik a mě vadí z pečující kosmetiky cokoli od Ziaji, Ryoru nebo Dermacolu. Holt jsme každej jinej :-)
      K těm vůním - mátový sprchový gel voní opravu po mátě, je tam totiž vcelku vysoký podíl mátového oleje, jinak už není parfemovaný. A zkoušela jsi třeba ten grepový? Taky nevoněl špatně. A oliva je snad skoro vez vůně :-)

      Vymazat
    2. No, musím přiznat, že tamto byla moje první zkušenost se Ziajou a zatím dobrá, tak uvidíme dále. S Ryorem ani Dermacolem zkušenosti nemám.
      Ty sprcháče jsem tam včera čuchala všechny - grep docela ušel, ale mi přišel jen o méně sladší než-li mandarinka, oliva s aloe byla dobrá, ale nebylo to pořád ono. Já vím, jsem hrozně vybíravá :-)
      Mátu mám jinak ráda, ale tady toho bylo asi opravdu moc. Nakonec jsem si odnesla alespoň Alverde deodorant - máta a mořské řasy - že by chránil od něj nečekám, ale voní mi svěže a příjemně.

      Vymazat
    3. Kdybych mohla být ve sprcháčích vybíravá, tak taky jsem :-) Tady na těch mě opravdu překvapilo, že mají šetrné složení, pro alverde sprcháče až netypicky. Docela dotahujou kvalitou mé oblíbené od Urtekram.
      Tak pak klidně poreferuj, jak deodorant obstál. Já jsem totiž z přírodních zkoušela jen solný krystal, ale ten mi moc nevyhovoval.

      Vymazat