Jak skladuji kosmetiku?

13. 7. 2014

Prázdniny jsou v plném proudu, počasí na focení jako stvořené a nějaký ten čas už jsem taky schopná vyšetřit, tudíž jsem se ho opět rozhodla věnovat blogování. A jelikož jsem se už nějakou tu dobu chystala na článek o skladování kosmetiky, tady ho máte!

Někdy koncem února jsem se stěhovala. Sama. Do většího. Můžu si tedy beztrestně expandovat do celého bytu beze strachu, že mé vlastnictví přijde k újmě. Konečně se mi tedy do ložnice vešel toaletní stolek, po kterém jsem prahla už posledních pár let. No a jelikož jsem holka marnivá a mám spoustu zbytečností, samotný stolek nestačí. A tak k němu přibyla ještě police, aby se to všechno pěkně vešlo :-)


Stolek je dělaný z masivu a přišel už sestavený (díky bohu). Nechávala jsem si ho mořit do barvy ořechu, aby seděl k ostatnímu nábytku (moření za 500?! Auuu! A to ho namořili jen zvenku!). Nejlevnější sranda to tedy rozhodně nebyla, ale pro mě je to dlouhodobá investice a za tu radost mi určitě stojí :-)


Police je věnována kosmetickým taštičkám a obalům a pečující kosmetice, kterou používám nejčastěji.
Úplně nahoře (tam kde nedosáhnu) skladuji věci, po kterých sahám nejméně často - cestovní kosmetická taška; taštičky s produkty, které hodlám darovat, jelikož je z mnoha důvodů nepoužívám a šperkovnice, kde schovávám šperky, které v současnosti nenosím.
Uprostřed jsou opět taštičky, které používám častěji a obaly na štětce + nějaká ta vlasová a pečující kosmetika.
Ve spodní části (páč tám už dosáhnu) mám především pleťovou a tělovou pečující kosmetiku.

Co do značek, najdete zde například Alverde, Saloos, Figs & Rouge, Kiss My Face, Lavera, Garnier, Ryor, Puriti Vision, Escada, Alterra... atd.



Napravo, vedle zrcadla, je stojánek na šperky (z Jysku) a pod ním krabičky od LB, sloužící pro skladování nejrůznějších kravinek (popravdě si už nepamatuji co v nich je).
Dále jsou zde dvě široké, nízké skleněné vázy. V jedné jsou kosmetické štetce, ve druhé podlouhlé kosmetické výrobky kulovitého tvaru - například rtěnky, tužky na oči, řasenky... a vedle stojí malinkatej štětec od Catrice, z limitky Une deux trois, který mě mile překvapil svou kvalitou.


Vrhneme se na šuplíky:


V prvním šuplíku skladuji oční stíny, linky, báze pod oční stiny. Jako organizér mi posloužil obyčejný plastový příborník za pár kaček.
Vidíte zde značky jako L´Oreal, Maybelline, Catrice, Alverde, LilyLolo, Alva, Cosm´etika, Inglot, Sleek a pár dalších.

Pozn.: Ve třetím oddíle zleva jsem si udělala místo na oční stíny od Yves Rocher, které musím, i přes svoji nelibost k této značce, popsat jako (SPOILER ALERT! - článek chystám) famózní.


Druhý šuplík je věnován dekorativce pro tvář - makeupy, pudry, tvářenky, korektory, bronzery, rozjasňovače.
Ze značek zde má zastoupení Catrice, Alverde, Inglot, Missha, Skin79, Maybelline, Rimmel, Sleek a další.


Třetí šuplík obsahuje kromě hygienických pomůcek krabičku s nehtovou výbavou.
Mezi laky u mě narazíte nejčasteji na značky Catrice, Gabriella Salvete, L´Oreal, Rimmel, She a Essence. Odličovací tampónky mám nejraději Linteo a vlhčené ubrusky Balea.


Poslední, čtvrtý šuplík, slouží jako zásobárna. Tady syslím všechno, co mám navíc.
Nejčastěji jsou zde produkty z Ladyboxu a produkty od Alverde a Lavery... a nebo taky od Yves rocher, když už mám tu spoustu "slevových" kupónů, že jo...


A jdeme do finále:


Pod stolem můžete najít ještě malinkatej koš, do kterého házím všechen nepořádek po líčení, papírové kapesníky a nebo třeba obaly od vzorečků...



18 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Slušná zásobička :D Ale stoleček je super, mám podobný doma, jen po přestěhování do menšího se mi bohužel už nikam nevejde :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, a to mám neustále pocit, že nutně potřebuju další kosmetiku :-)
      A co se týká stolku, já osobně si myslím, že místo spíše ušetří, pokud máš podobné množství kosmetiky, jako já :-)

      Vymazat
  2. No pěkné zásoby a hezký stolek. Taky mám kosmetický stolek, ale jen s jedním šuplíčkem, kam jsem dala tři krabičky od LB a mám v nich kosmetiku. Ale většinu mám právě na tom stolku - oční stíny, řasenky, rtěnky apod. Většinu pečující mám v koupelně. :)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem vybírala, tak jsem schválně koukala po něčem, co bude mít dostatek šuplíků, aby se tam všechno vešlo. Nesnáším totiž, když se mi po "pracovní ploše" válejí nějaké věci. Pečující kosmetiku musím skladovat v pokoji, protože mám prťavoučkou koupelnu, takže bych tam kromě pár mýdel a šampónů nic dalšího nevtěsnala :-)

      Vymazat
  3. wow, to vypadá parádně :) já mám věci v koupelně na poličkách a co nepoužívám, tak ve skříni v takové velké krabici (pečující), v krabici s rozdělovníkama (dekorativku) nebo v LB krabicích (vzorečky, věci na výměnu atd)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám koupelnu prťavou, takže tam se mi fakt nic navíc, než pár šampónů a sprcháčů nevejde. Dřív jsem měla dekorativku v takových plastových šuplíčkách na parapetu, ale nevypadalo to zrovna dvakrát esteticky.

      Vymazat
  4. Takhle bych si to nějak jednou přestavovala. Teď se bohužel s kosmetickým koutkem do našeho malého bytu nevejdu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj, jednou se vejdeš :-) Já jsem si na stěhování do vlastního taky musela pět let počkat :-)

      Vymazat
  5. Máš to moc pěkné.Já,ikdyž se líčím,bych takové množství kosmetiky nevyužila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! A to já zas využiju skoro všechno, nemám vyloženě nějaké oblíbence, které bych točila pořád dokola :-)

      Vymazat
  6. Máš to pěkné :) Sama dekorativku skladuju velmi podobně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Pokud to máš taky zdokumentováno, přidej link, ráda se podívám :-)

      Vymazat
  7. wow, to je nádhera! ten kosmetický stolek bych si taky nechala líbit, kde jsi ho, prosím, sehnala? ... hlavně máš můj obdiv, jak máš všude pořádek a kosmetiku hezky srovnanou v šuplíčcích a regálech, já jsem strašný bordelář, takže kolikrát ráno něco nemůžu najít nebo naopak najdu nějakou věc, o které už ani nevím, že ji mám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle stolek dělá více různých prodejců, chce to jen kouknout na internetu a porovnat ceny. Za slušnou cenu ho mají teď třeb tady: http://www.drewmax.cz/cs/zbozi/toaletni-stolek-se-zrcadlem-z-masivni-borovice-1?variant=1094
      Na tom pořádku není moc co obdivovat, jelikož v mém případě už by se to dalo považovat za nemoc :-) Když nemám uklizeno tak jsem jak na jehlách :-)

      Vymazat
  8. to musí byť radosť tam sedieť :) krásna zásoba...dúfam,že raz budem mať aspoň toľko vecí ako ty :) !

    Be perfect is simple

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Větší radost by to byla, kdybych měla po ránu více času :-) Zásoby jsou až přehnané, myslím, že si naprosto bez problémů vystačíš tak se třetinou :-)

      Vymazat
  9. Naprosto parádní sbírka. Ty plné šuplíky mě fascinují a dohání k závisti :). Sand se taky jednou takového pěkného stolku dočkám, ale zatím jsem ve fázi otravování přítele :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě dočkáš a když nebudeš pokukovat po něčem z masivu, tak ho seženeš podstatně levněji. Plné šuplíky jsou zbytečnost, stejně všechno nevyužiješ. Jediná výhoda plného šuplíku s kosmetikou je, že ti v něm nelítaj věci, když ho otevíráš :-)

      Vymazat