Novinky Catrice, které nutně potřebuji!

18. 7. 2014

Obecně mívám málo důvodů pro to, abych se těšila na nadcházející podzim. Letos ale rozhodně bude jedním z důvodů příchod novinek do sortimentu Catrice. Dle mého názoru bude opravdu z čeho vybírat. O seznam toho, na co si brousím zuby já, se teď podělím i s vámi.

zdroj: catrice.eu

  1. Tvářenka Illuminating 030 Kiss me Ken
  2. Oční stíny Velvet Matt 050 Welcome To Greysland!
  3. Kabuki Brush
  4. Rozjasňovací pero Illuminating
  5. Rozjasňovač očí 010 
  6. Oční stíny Absolute Eye Colour 790 I Wear My Plum Glasses At Night
  7. Lak na nehty Ultimate 62 Must-Have STEELetto
  8. Oční stíny Liquid Metal 110 Underworld Evobluetion
  9. Korektor Velvet Finish s Hyaluronem 010 Velvet Ivory
  10. Lak na nehty Luxury Lacquers Million Brilliance 03 Let´s Get Lost In Vegas
  11. Oční stíny Absolute Eye Colour 820 Lilac Maniac
  12. Lak na nehty Ultimate 74 FuchsCIA
  13. Barva na rty Pure Shine Tinted 040 Dear Berry,…


Ze jmenovaných novinek nejvíce toužím právě po tvářence Illuminating. Dvě tvářenky této značky už vlastním a nemám k nim více méně žádné výhrady, takže o kvalitu se moc nebojím. A navíc ten design! No není to prostě nádhera?
Hned druhá položka, do které hodlám investovat bude barva na rty Pure Shine. Taková parádní malinovka mi totiž mezi pastelkami na rty stále chybí.
V neposlední řadě jsem natěšená i na tekutý korektor v nejsvětlejším odstínu. Jen doufám, že barva bude opravdu tak světlá, jak obrázky a etikety hlásají.
Hodně zvědavá jsem i na kabuki štětec. Ten z limitky Une deux trois je totiž naprosto skvělý, a to byl jen za necelou stovku! Tak snad se mu tenhle bude kvalitou alespoň trochu podobat.

Vcelku mě zaujala i chystaná paletka Absolute Matte, nicméně jsem si nedávno objednala paletku In the Nude od W7, se kterou jsem výsostně spokojená, takže se snažím přesvědčit, že nemá cenu investovat do další nude paletky.

Jak jste si mohli všimnout, odstíny produktů jsem záměrně vybírala v chladnějších tónech. Kdo touží po něčem teplejším, nemusí zoufat, také si přijde na své. Stačí jen mrknout na kompletní výčet chystaných novinek, který je k nahlédnutí ZDE

Zaujaly i vás některé z novinek? 


10 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Produkty vypadají opravdu skvěle! už teď vím, že některým z nich opravdu neodolám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A vsadím se, že mezi nimi bude ta tvářenka :-D

      Vymazat
  2. Tieto novinky sa Catrice naozaj vydarili :) Aj mna velmi laka ta tvarenka. Vyzera fakt dobre.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A mají ji i ve dvou dalších odstínech! :-)

      Vymazat
  3. Nééé, oni mě chtěj zruinovat!!!! :D Jako těm stínům - Velvet Matt, Absolute Eye Colour a Liquid metal neodolám....
    Proč jen ty věci dělají tak krásné? :D
    Hedwica♥

    OdpovědětVymazat
  4. Tak minimálně tu tvářenku musím nutně mít! :D Letos bude rozhodně z čeho vybírat. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Zdenule, Tvůj blog jsem dnes objevila díky lištičce, hned jsem si pročetla články o přírodní kosmetice.;) Určitě zase ráda nakouknu. Na oplátku Tě zvu k sobě... http://wheretigerslive.blogspot.cz/2014/07/miss-world-fiji-2014-aneb-krasky.html
    Zrovna soutěžíme...;) Krásné léto, Veronika. :)

    OdpovědětVymazat