Oční stíny: W7 IN THE NUDE

24. 7. 2014

Konečně nude paletka očních stínů pro chladné typy! Jásejme. Bůh žehnej UD, za vydání Naked 3, jinak by levnější značky neměly co kopírovat, že jo...

Po nějaké té paletce s přirozenými odstíny jsem pokukovala už nějaký ten pátek, jelikož moje kosmetická sbírka obsahuje především modré, šedé a fialové odstíny barevné palety. Po pár zkouknutých článcích a pochvalných recenzích jsem se tedy rozhodla, že si objednám tuhle. No neber to, za dvě stovky...

Omluvte, prosím, absenci aplikátoru, který letěl do košíku "darovat dobrovolníkům" ihned po otevření paletky.

Téměř všechny stíny v paletce jsou výrazně tónovány do růžové nebo šedé, takže pro chladné typy jako dělané. Nicméně jsou poměrně světlé, tudíž tmavší typy tentokrát utřou.


Kvalitu obalu bych nerada nějak detailněji rozebírala. Určitě jste si už párkrát vyslechly/přečetly hodnocení typu "víko je takové rozviklané, celé to chrastí", popřípadě "levnej plech, podivná výplň". Já se s těmito názory tak úplně neztotožňuji a naopak si myslím, že za tu cenu je kvalita naprosto dostačující. Nemůžete prostě porovnávat produkt za dvě stovky s produktem šestkrát dražším, chápete...

Jediné, co mi po otevření paletky trochu vadilo, byl takový ten "čínský chemický smrad", který se rozline z černé, rádoby gumové, výplně. Po vícerém otevření a použití ale vyprchá, takže v tom nevidím nějaký větší problém.


Kvalita stínů se dost odvíjí od efektu - matnější jsou o něco hůře pigmentované a jsou prašnější, stíny se shimmerem jsou prašné minimálně a pigmentované dostatečně. Výdrž je za tu cenu až úctyhodná, na kvalitnější bázi dají s přehledem i 12 hodin.

zleva: Latte, Angel, Venice, Marilyn

zleva: Latte, Angel, Venice, Marilyn

Už dle swatche můžete vidět, že odstíny Latte a Marylin rozhodně nevyhrají cenu za kvalitu. Z celé paletky jsou asi nejhůře pigmentované.

zleva: Copper Pot, Sun Kissed, Alice, Bad Manners

zleva: Copper Pot, Sun Kissed, Alice, Bad Manners

Matný odstín Alice však naopak není tak úplně k zahození.

zleva: Coffe Cup, Mud Slide, Tokyo, Fashionista

zleva: Coffe Cup, Mud Slide, Tokyo, Fashionista

Poslední čtyři, a také nejtmavší, zástupci. Oblíbila jsem si především odstín Tokyo. Fashionista mě trochu podfoukl, protože by od něj člověk čekal narůžovělý shimmer. Ten bohužel mizí hned po prvním přejetí po chlívečku s odstínem, jak můžete vidět na fotce.


Jelikož má složení na obalu dost daleko k čitelnosti, máte ho zde alespoň přepsáno:
Složení / Ingredients: Talc, Mica, Magnesium Stearate, Dimethicone, Ethylhexyl Palmitate, Polyisobutene, Syntetic WAX, Parrafinum Liquid, Methylparaben, Propylparaben, Tin Oxide, Cl 77019 (Mica) / CL 77891 (Titanium Dioxide), Cl 77491 (Iron Oxide Red), Cl 77499 (Iron Oxide Black), Cl 77492 (Iron Oxide Yellow) Cl 77891 (Titanium Dioxide), Cl 77742 (Manganese Violet), Cl 77007 (Ultramarine Blue), Cl 77266 (Nano) (D&C Black 2).

15,6 g za 219 Kč


Za sebe můžu paletku rozhodně doporučit. Navíc za takovouhle cenu nic lepšího určitě neseženete! :-)


11 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Pěkný článek! :)
    http://terusweetgirl.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Také jsem z paletky nadšená, stíny mi vydržely s bází v těch největších vedrech prakticky celý den, takže super. Největší mínus je ta velká prašnost, jinak jsem nadmíru spokojená.

    http://i-love-bijou.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až se člověk diví, proč, když někdo dokáže udělat kvalitní paletku za 200, musejí některé značky prodávat nekvalitní monostín za stovku :-)

      Vymazat
  3. Super článek!!!! Já nad W7 paletkama právě váhám, líbí se mi ta 10 out of 10 paletka, jsou tam jen matné stíny :) (tahle http://www.galaxieprani.cz/galaxieprani/eshop/3-1-PALETKY-OCNICH-STINU/74-2-W7/5/1358-W7-10-OUT-OF-10-BROWN-PALETKA-OCNICH-STINU)
    Docela jsi mě ale nalákala i na tuhle :)))
    Hedwica♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to bych raději šla do téhle In the nude, protože ta 10 out of 10 mi přijde dost nevariabilní - všechny stíny jsou si tam dost podobné.

      Vymazat
  4. mám tuto paletku a mám i in the buff a z této jsem trochu zklamaná, in the buff ám raději, ale jak píšeš, za dvě stovky super kup

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. In the buff není bohužel nic pro mě, jsou tam moc teplé barvy a ty mi dělají zažloutlou pleť a opuchlé oči, takže nic pro mě :-) Pročpak jsi z této zklamaná? Mě přijde fajn - ucházející kvalita, je dostatečně variabilní. Dalo by se namítat jen to, že jsou všechny opravdu dost do růžova.

      Vymazat
  5. Musím říct, že paletka mě po všech těch recenzích víc a víc láká,ale jelikož mám takových odstínů doma spousty musím to vydržet a nepořídit si ji :D

    OdpovědětVymazat
  6. plánuju spíš Iconic 3 od Makeup Revolution, až otevřou ten český eshop :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta vypadá taky dobře :-) Mají ji i na galaxii přání, za tu samou cenu (219 Kč), jako W7.

      Vymazat