Když je krém na nohy kvalitnější, než krém na obličej...

10. 8. 2014

Tak já teda nevím, jestli jsem v tom sama, ale jak mám celý rok od péče o nohy klid, tak po čas letního období mi to několikanásobně vynahrazují a děsně osychají. Přisuzuji to především horku a otevřené obuvi. Kdo nebo co za to může je ale vedlejší, důležité je, se suchou kůži zatočit, že jo...
V mém případě to znamená, vzít alespoň jednou za dva týdny "brousič na nohy" a ve sprše se suché kůže důkladně zbavit a alespoň každý druhý den si nohy pořádně promazat něčím hutným a výživným. A přesně k tomu mi už nějakou dobu slouží Ochranný krém na nohy Alverde.


O jeho kvalitách vás přesvědčí už při prvním kouknutí jeho složení. Nálož kokosového a jobobového oleje, rozmarýn, aloe a jako bonus, ani stopa po alkoholu. Jen pozor na ostatní produkty z této řady, které už nemají složení, ani účinky, toliko idylické...


Samotný krém je opravdu extrémně hutný a musíte ho skoro prosit, aby z tuby vylezl. Paradoxně se ale následně docela slušně roztírá a rychle se vstřebává. Není nijak extrémně masný, je spíše voskový. Silně hydratuje, nezanechává bílý povrch a má chladivý efekt.

No a protože mám v práci u počítače skoro nonstop položené lokty na stole, mívám je dost často odřeně, suché, šupinaté. Poradil si i s nimi. Oficiálně - mám lokty jako batole :-)


Jediné, co mě lehce odrazuje od použití na obličej, je vůně. Opravdu silně pronikavá ledová vůně, připomínající ústní vodu, která se ale brzy rozleží do sladší a jemnější vůně - jako byste v ruce drželi hrst sladkých mentolek. Pro ty, co se necítí, hlavně v parných letních měsících, úplně sebejistí ohledně svěžesti svých dolních končetin, je to bezpochyby výhoda. Vůni přisuzuji vyššímu podílu rozmarýnového oleje.



Bohužel (nebo možná bohudík) mě nenapadlo fotit stav nohou před a po, ale věřte mi, že účinnější krém na nohy, a ani na ruce, jsem zatím nepotkala. Až ho dopoužívám, rozhodně si běžím pro další!

Objem je 75 ml. Cenu si přesně nepamatuji, ale rozhodně nic, co by vás zruinovalo (tipuji 60 - 70 Kč).


12 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Já ho teďka teda dodělávám a nejsem s ním spokojená skoro vůbec. Před pár dny jsem o něm i psala. S mýma oloupanýma chodidlama nic moc neudělá, jediné, co mi přišlo zajímavé, tak je jeho struktura, kterou jsem ještě u žádného jiného krému neviděla. Nicméně mi opravdu nepřijde hutný a výživný, tak nevím..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samotný krém loupající se kůži nevyřeší, chce to tvrdou kůži odstraňovat a následně používat krém, aby kůže zůstala hydratovaná a promaštěná. Mě se tenhle postup osvědčil. Další level už je pak koupel v soli v kombinaci s olejem, tomu neodolá žádná suchá noha :-)

      Vymazat
    2. S tím naprosto souhlasím, jenom krém na tohle nestačí, ale jestli o nějakém víš, sem s tím zázrakem :D Jinak krém za mě taky super, jediné co mi vadí, že tak jako by lepí než se vsákne, na nohách ok, ale na rukách je to takové nepříjemné :)

      Vymazat
    3. Vážně? To mě naopak přijde, že nelepí vůbec, že spíše jen "navoskuje".. ale nutno přiznat, že já, jako atopik, natírající se nonstop něčím olejovým, mám vnímání mastnoty trochu jinde :-)

      Vymazat
  2. Tak po tomhle krému jsem zatim nekoukala, ale musim říct, že to složení vypadá báječně :)))
    Hedwica♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě doporučuji. I kdyby ti neseděl na nohy, tak ho můžeš používat na ruce, protože nezanechává mastný film.

      Vymazat
  3. Moc dekuji za tip, odzkousim :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej :-) Jen to chce nanášet fakt vrstvu, protože je dost voskový.

      Vymazat
  4. Doplnila jsem u mého článku ten popisek tvého blogu. Omlouvám se, asi jsem moc nepřemejšelela :D

    OdpovědětVymazat