Ladybox SRPEN 2014

29. 8. 2014


S ohromnou radostí uznávám, že jsem po dlouhé době opět spokojená s obsahem. Dokonce až tak, že jsem nepocítila nutkání zbavit se kteréhokoli z produktů. Jen ty fialové linky jsem vyměnila za modré...


Průvodní dopis...


...se seznamem produktů:




Jednotlivé produkty:


Keims Regenerační balzám na rty s ginko bilobou

10 ml, plné balení, 199 Kč


Razím názor, že balzámů na rty není nikdy dost (hlavně s přicházejícím chladnějším počasím). Navíc se mi líbí "decentní" lesk a příjemná, atypická, nasládlá vůně. Najde využití? Určitě ANO!


Jordana linkovač se štětečkem Semi-permanent

4,5 ml, plné balení, 59 Kč


Fialový odstín mě popravdě tak úplně do varu nedostává, ale už mi leží na poště modrá verze, která mě bude určitě těšit o dost více. Což ale znamená, že jsem linky ještě nezkoušela... ale už jsem viděla pár pozitivních ohlasů, takže jsem plná víry :-) Najde využití? Určitě ANO!


Anatomicals sprchový gel

250 ml, plné balení, 119 Kč


Ta vůně! Nemám slov... Najde využití? Určitě ANO!


Paese lak na nehty

9 ml, plné balení, 75 Kč


Já jsem tak trochu hodně modrofil a s nenalakovanými nehty vlastně už ani nevycházím z domu, tudíž mám z modrého laku, jak jinak, než radost. Pak se mi ale dost líbil i odstín 134 a 183. Najde využití? Určitě ANO!


Calypso Demake-up odličovací houbičky

plné balení, 26 Kč


V poslední době jsem si zvykla odličovat "mokrou cestou", pomocí různých gelů a pěn a hlavně houbiček. Sice mám teď načnuté jiné balení, ale na tyhle brzy taky řada dojde. Najde využití? Určitě ANO!


Testovací balíček Mixa



Testovací balíčky a vzorečky většinou posílám hned dál a u těchhle to nebude jinak. Navíc mě Mixa už docela nudí, když mi ji cpou na každým rohu. Najde využití? Určitě NE!


Součástí krabičky byla ještě sleva na DaraBags, což jsem ale už nefotila, páč mi to nepřišlo úplně nutné. Sečteno a podtrženo, hodnota krabičky je tento měsíc přibližně 480 Kč a i přesto internetem lítají samé pochvalné recenze... konečně.


Předchozí edice:

LB únor 2014                     


8 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. Tak table deice by se mi líbila :) Poslední dobré byly dle mého březnová s dubnovou a možná ještě květnová, ale pak to šlo zas z kopce. Tady se mi strašně líbí ten lak na nehty, to je krásná barva... A taky ten balzám na rty, to musí být pohádka. Mix bych stejně jao ty nevyužila, příčí se mi u ní to složení, který taky není úplně hvězdný :D
    Soutěž o paletku Catrice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem byla celkem rozhodnutá už neobjednávat, ale touhle edicí mě zase zlomili :-) Počkám si na nápovědy a jestli bude zase nějaká zvýhodněná akce. Já osobně mám největší radost asi z linek a pak z toho sprchového gelu (protože ta vůně je skoro neuvěřitelná). Mixa nemá, dle mého názoru, složení nejhorší, ale prostě mě už štve ta mediální masáž a v každé druhé drogérce stojí Mixa paní, která se ti snaží něco vnutit...

      Vymazat
  2. Po dlouhé době jsem také spokojená, super obsah :)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím. Docela jsem se divila, že převládá všeobecná spokojenost i přesto, že nebyly boxu nijak extra drahé položky.

      Vymazat
  3. mě ukecali na dva produkty na akné navíc, tak jsem do toho po dlouhé době taky šla. původně jsem z toho nadšená nebyla, ale zpětně jsem hodně spokojená. navíc jsem měla peeling od Himalaya Herbals a šíleně smradlavej sprej od Salcury (používám a doufám, že něco bude dělat :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Himalaya Herbals se docela vyhýbám, s ohledem na složení a Salcura mi osobně nikterak nepomohla. Ale je pravda, že jsem od spousty lidí slyšela pozitiva, takže chyba byla asi spíše u mně :-) Dost váhám nad objednáním dalšího boxu, tak uvidím, co prozradí nápovědy a jestli náhodou nenabídnou nějakou výhodnou slevu nebo akci.

      Vymazat
    2. Co je v zlozeni Himalaya problemove? Dovolila som si posunut Ti stafetu Liebster award TAG :-)

      Kaviaren-u-macky

      Vymazat
    3. Himalaya se tváří jako "bylinná" kosmetika, ale při prostudování složení zjistíš, že pokud tam jsou nějaké ty byliny, jsou někde zmíněné na konci složení (samozřejmě existují i výjimky)... zbytek taky není žádná hitparáda... naposled, co si pamatuju, mě dostal nějakej ten peeling, co obsahoval polyethylen, isoparafin, alkohol, synteticku parfemaci, disodium EDTA a parabeny... proč si kupovat něco takového, když si z oleje, soli a bylinek doma vytvoříš mnohem lepší a levnější... ale samozřejmě je to jen můj názor :-)

      Vymazat